Δοκιμές Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τα νέα Audi Α5/S5 Cabriolet

Η γκάμα του μεσαίου γερμανικού κουπέ συμπληρώνεται με μια ακόμα πολύ ενδιαφέρουσα έκδοση, που έχει ως κύριο χαρακτηριστικό της την κομψότητα.

Το νέο A5 Cabriolet που οδηγήσαμε στο κοσμοπολίτικο Μόντε Κάρλο, κατά την πάγια τακτική των ανθρώπων του Ίνγκολσταντ, υιοθετεί τη λύση της μαλακής αναδιπλούμενης οροφής, αντί της μεταλλικής, που παραδοσιακά είναι λιγότερο… παραδοσιακή επιβαρύνοντας συγχρόνως σημαντικά το βάρος του αμαξώματος. Χάρη σε έναν ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό, η διαδικασία της «αποκάλυψης» πραγματοποιείται εύκολα σε μόλις 15 δλ. με το απλό πάτημα ενός κουμπιού, με την αντίστροφη διαδικασία να διαρκεί 17 δλ. Την ίδια στιγμή, ο χώρος φόρτωσης στο πίσω μέρος του αυστηρά 4θεσιου γερμανικού αυτοκινήτου, παραμένει εντυπωσιακά μεγάλος για τα δεδομένα της κατηγορίας, με την χωρητικότητά του να ανέρχεται στα 320 ή 380 λίτρα, ανάλογα με τη θέση της οροφής.
 
Σχεδιαστικά, το γερμανικό αμάξωμα των 4,63 μ. είναι ιδιαίτερα κομψό, αλλά και αρκούντως δυναμικό συγχρόνως, απ’ όποια πλευρά κι αν το αντικρύσει κανείς. Στο εσωτερικό, οι Γερμανοί έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, ώστε οι επιβαίνοντες να έχουν στη διάθεσή μια καμπίνα που να τους παρέχει υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας. Η σχεδίαση της, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν διαφοροποιείται σε σχέση σε σχέση με την κουπέ έκδοση, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις δυνατότητες και τις επιλογές του δυνητικού αγοραστή που αφορούν τον εξοπλισμό.
 
Κάτω από το καπό του A5 Cabriolet φιλοξενούνται δύο βενζινοκινητήρες. Ο μικρότερος εξ αυτών, ο οποίος είναι και ο μόνος υπερτροφοδοτούμενος (TFSI), έχει χωρητικότητα 1.984 κ.εκ. και διατίθεται σε δύο παραλλαγές, με 180 και 211 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση, συνδυάζεται με κιβώτιο τύπου CVT και κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ στη δεύτερη είτε με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και το νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic, είτε με 6τάχυτο χειροκίνητο ή τύπου CVT (Multitronic) κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Τη γκάμα συμπληρώνει ο γνωστός ατμοσφαιρικός 3,2 FSI V6, ο οποίος αποδίδει 265 ίππους.
 
Στον αντίποδα, οι πετρελαιοκινητήρες είναι τρεις (3.0, 2,7 και 2.0 λίτρων με 240, 190 και 170 ίππους αντίστοιχα). Στα highlights του μοντέλου ανήκουν το πρωτοεμφανίζομενο σε μοντέλο της εταιρείας σύστημα Start&Stop, που μειώνει την κατανάλωση, το νέο μπλοκέ πίσω διαφορικό στις εκδόσεις Quattro, που κατανέμει τη ροπή ανάμεσα στους αντίστοιχους τροχούς του αυτοκινήτου προσφέροντας σπορτίφ χαρακτηριστικά, αλλά και το αντίστοιχο σύστημα που ονομάζεται «Audi Drive Select», μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επέμβει σε παραμέτρους, όπως είναι η απόκριση του κινητήρα, η ταχύτητα αλλαγής των σχέσεων του κιβωτίου στις εκδόσεις S-Tronic, καθώς και στη «δοσολογία» στην υποβοήθηση του τιμονιού.
 
Οδηγικά, το «ανοιχτό» Α5 διατηρεί τον σπορτίφ χαρακτήρα της έκδοσης κουπέ, παρά το επιπλέον βάρος, χωρίς να κάνει θυσίες στον τομέα της άνεσης, ειδικά στις εκδόσεις οι οποίες δεν είναι εφοδιασμένες με την πιο σφικτή και πιο χαμηλή, κατά 10 χλστ., προαιρετική ανάρτηση της Audi (έκδοση S Line). Η κορυφαία τέλος έκδοση του μοντέλου (S5), η οποία κινείται από τον νέο 3λιτρο V6 των Γερμανών, ο οποίος αποδίδει 333 ίππους με τη βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή, αναμενόμενα προτάσσει ένα σαφώς πιο επιθετικό οδηγικό προφίλ στο δρόμο.
 
Στη χώρα μας, το νέο A5 Cabriolet αναμένεται περί τα τέλη του προσεχούς Μαΐου, αρχικά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις των 2,0 (211 ίπποι) και 3,2 λίτρων, σε τιμές που σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις της ελληνικής αντιπροσωπείας θα ξεκινούν οριακά κάτω από το άτυπο φράγμα των 50.000 ευρώ. _Χ.Α.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO TOY NEOY AUDI A5 CABRIOLET
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: A5

Με τα νέα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση:

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου