Δοκιμές Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη ΒΜW X1

H X1 μπορεί να βασίζεται στο πάτωμα της Σειράς 3 Τouring, αλλά είναι σαφώς αυτό που δηλώνει: η μικρότερη BMW με τα χαρακτηριστικά των μοντέλων «Χ».

H X1 μπορεί να βασίζεται στο πάτωμα της Σειράς 3 Τouring, αλλά είναι σαφώς αυτό που δηλώνει: η μικρότερη BMW με τα χαρακτηριστικά των μοντέλων «Χ».
 
Δεν είναι στέισον βάγκον, δεν είναι καθαρόαιμο τετρακίνητο -εξού και η διαθεσιμότητά της τόσο σε τετρακίνητες όσο και σε δικίνητες, παραδοσιακά πισωκίνητες εκδόσεις. Με την Χ1 η γερμανική εταιρεία ανοίγει ακόμα μία νέα κατηγορία, αυτήν των μικρών μεν, πολυτελών δε SUV.
 
Οι αγοραστές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα τετρακίνητα πολυχρηστικά, μοντέλα. Σε αυτήν την τάση απευθύνεται και η Χ1, η οποία με νέο σχεδιασμό (συγκριτικά με την «3άρα) αποτελεί όχι μόνο μια διαφορετική, αλλά και μια ολοκαίνουργια πρόταση. Το ότι πρόκειται για αυτοκίνητο που προσεγγίζει τα SUV επιβεβαιώνεται από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (19,4 εκ.), από το συμπαγή σχεδιασμό και από τις ανέσεις εντός. Από εκεί και πέρα, οι Γερμανοί διαθέτουν χρηστικές λύσεις που παρουσίασαν στην Χ1 και, ειδικότερα, αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους αλλά και για τα διαιρούμενα (40/20/40) πίσω καθίσματα, τα οποία, αν διπλωθούν, αποκαλύπτουν ένα χώρο φόρτωσης που φτάνει τα 1.350 λίτρα (420, με νορμάλ διάταξη).
 
Κινητήρες
Bασικός είναι ο 4κύλινδρος diesel σε σειρά DDE71 της εταιρείας, με τρεις εκδόσεις: 18d και 143 ίππους, 20d και 177 ίππους και 23d με δύο τούρμπο και 204 ίππους. Για τη μικρότερη έκδοση, η BMW επέλεξε μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ για την αμέσως μεγαλύτερη θα διατίθεται προαιρετικά και αυτόματο 6 σχέσεων, το οποίο θα αποτελεί τη μόνη επιλογή στην κορυφαία έκδοση. Για όσους δεν έχουν πρόσβαση σε πετρελαιοκινητήρες (Ελλάδα), η λύση είναι ο 3λιτρος 6κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας της BMW (258 ίπποι/6.6.00 σ.α.λ.), που επίσης θα συνεργάζεται με το αυτόματο 6άρι κιβώτιο. Κατά τα λοιπά υπομονή μέχρι το καλοκαίρι, οπότε προβλέπεται η παρουσίαση της Χ1 και με το δίλιτρο βενζινοκινητήρα των 177 ίππων.
 
Στο δρόμο
Από την πρώτη στιγμή διαπιστώνεις ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με καμία «3άρα». Κάθεσαι στο ψηλά τοποθετημένο κάθισμα του οδηγού (όπως και τα υπόλοιπα), βρίσκεις εύκολα τη σωστή θέση πίσω από το ακριβέστατο τιμόνι, και από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα συνειδητοποιείς ότι αυτή η BMW έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό: την άνεση. Γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης εμπρός και διπλά ψαλίδια με διαμήκεις βραχίονες πίσω συνθέτουν την ανάρτηση, η οποία, χάρη στη μαλακή ρύθμιση, φιλτράρει εντυπωσιακά τα μπαλώματα. Κάπως έτσι φαντάζονταν οι δημιουργοί της την Χ1. Όχι σαν ακόμα ένα SUV επιδόσεων (τελευταία μόδα), αλλά σαν το χρηστικό τετρακίνητο καθημερινής χρήσης.
 
Η έλευση της BMW Χ1 στη χώρα μας υπολογίζεται στις αρχές Νοεμβρίου. Ε.Ξ.
 
 
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: X1

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου