top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη BMW X6 M

Η X6 M είναι η πρώτη Μ με τούρμπο κινητήρα, SUV αμάξωμα και τετρακίνηση. Ταξιδέψαμε στην Ατλάντα για να διαπιστώσουμε αν αυτά αρκούν να την κάνουν fun to drive όπως, οι υπόλοιπες Μ.

Εξωτερικά η X6 M διαφέρει από τις… ταπεινές εκδόσεις στους μεγάλους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω καθώς και στο πλάι όπου το μαρσπιέ δεν είναι πλέον μαύρο, αλλά βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος. Επίσης τα φτερά έχουν υιοθετήσει τα χαρακτηριστικά φλας των μοντέλων «Μ». Περισσότερο διακριτικές οι αλλαγές στο εσωτερικό με την ποιότητα κατασκευής και εργονομία να παραμένουν κορυφαίες. Οι διαφορές αυτής της έκδοσης κρύβονται επιμελώς κάτω από το αμάξωμα. Πρώτη και βασική ο V8 κινητήρας με δύο τούρμπο, χωρητικότητας 4,4 λίτρων. Η απόδοση φθάνει την εντυπωσιακή τιμή των 555 ίππων, και την ροπή των 680 Nm! Αριθμοί που φέρνουν την X6 M πάνω από την Cayenne Turbo. Τα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε 4,7 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (275 στην έκδοση Μ Driver).
 
Πως είναι το αυτοκίνητο όταν κινείται στην πίστα; Απλά εντυπωσιακό. Τα χιλιόμετρα στο ταχύμετρο ανεβαίνουν σβέλτα και οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται σχεδόν ακαριαία. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο, 6 σχέσεων (όχι διπλού συμπλέκτη) και ο οδηγός μπορεί να πραγματοποιήσει τις αλλαγές και με τη βοήθεια paddles που υπάρχουν πίσω από το τιμόνι. Τα φρένα είναι πραγματικές άγκυρες και μπορούν να ακινητοποιήσουν άμεσα το αμάξωμα των 2,3 τόνων. Βέβαια, όπως είναι φυσικό, σε περιβάλλον πίστας και μετά από αρκετούς γρήγορους γύρους, η διαδρομή του αντίστοιχου πεντάλ μεγαλώνει σε βαθμό που θα αποθαρρύνει τον οδηγό να συνεχίσει να κινείται σβέλτα.
 
Η στάνταρ αερανάρτηση διαχειρίζεται με επιτυχία το αμάξωμα ενώ οι όποιες τάσεις υπερστροφής (και συνάμα ευχαρίστησης, έτσι κι αλλιώς μιλάμε για μία BMW M) «πνίγονται» αφενός από το σύστημα ευστάθειας (που δεν απενεργοποιείται πλήρως), αφετέρου από τα μεγάλα πίσω ελαστικά 315/35 R20 (εμπρός: 275/40 R20). Το αυτοκίνητο θα έρθει στην Ελλάδα το Νοέμβριο.
 
Περισσότερες λεπτομέρειες για το μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε στους 4Τροχούς του Αυγούστου. Γ. Κακ.
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ