top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη νέα BMW 7

Συνεχίζοντας μια ιστορία 31 χρόνων, η νέα ναυαρχίδα της BMW παρουσιάζεται ως απαύγασμα πολυτέλειας, άνεσης και τεχνολογικής καινοτομίας.

Συνεχίζοντας μια ιστορία 31 χρόνων, η πέμπτη γενιά της ναυαρχίδας της BMW παρουσιάζεται όπως οφείλει το κορυφαίο αυτοκίνητο κάθε κατασκευαστή κύρους: Ως απαύγασμα πολυτέλειας, άνεσης και τεχνολογικής καινοτομίας, χωρίς όμως να τις λείπουν και οι σπορτίφ πινελιές στην εμφάνιση και στις επιδόσεις.
 
Ο εξακύλινδρος twin-turbo των 2.979 κ.εκ. βελτιώθηκε ώστε να αποδίδει πλέον 326 ίππους/5.800 σ.α.λ. και 450 Nm/1.500 σ.α.λ., προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. και τελική 250 χλμ./ώρα και σε σχέση με την παλαιότερη 740i 20 ίππους περισσότερους με παράλληλη μείωση της κατανάλωσης που φτάνει το 12%. Ο γνωστός V8 των 4.395 κ.εκ και 407 ίππων συμπληρώνει –προς το παρόν τουλάχιστον- τη γκάμα των βενζινοκινητήρων προσφέροντας, μάλιστα, επιδόσεις σούπερκαρ με μόλις 5,2 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα.
 
Οι τιμές για τις επιταχύνσεις αυξάνονται και στις δύο περιπτώσεις κατά 0,1 δλ. στις μακριές εκδόσεις 740Li και 750Li. Τέλος, τη γκάμα των κινητήρων συμπληρώνει και ένας νέος τρίλιτρος, εξακύλινδρος ντίζελ (και αυτός με δύο τούρμπο) που αποδίδει 245 ίππους και… 540 Nm χωρίς να ξεπερνά στην τυποποιημένη μέτρηση μέσης κατανάλωσης τα 7,2 λίτρα/100 χλμ.
 
Στο δρόμο, εκτός από τη δύναμη και τη ροπή, που καταφέρνουν να κρύψουν επιμελώς το βάρος του αυτοκινήτου που φτάνει τους δύο τόνους (στην έκδοση 750Li που οδηγήσαμε), εντυπωσιάζει η ποιότητα κύλισης και η άνεση των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων, που για πρώτη φορά διαθέτουν δυνατότητα συνεχούς ρύθμισης τόσο του σταδίου συμπίεσης, όσο και της εκτόνωσης των αμορτισέρ. Όμως και οι διαστάσεις δεν «φαίνονται», δεν προκύπτει κανένα παράπονο από την απόκριση του τιμονιού ή την ευελιξία του αυτοκινήτου, αφού η διάμετρος κύκλου στροφής δεν ξεπερνά τα 12,2 και 12,7 μ. για την «κοντή» και «μακριά» έκδοση αντίστοιχα, χάρη στο σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης, integral active steering.
 
Ο πίνακας οργάνων black panel -με τη γνώριμη διάταξη της BMW να εμπεριέχει μια επιτυχή μείξη ψηφιακών και αναλογικών ενδείξεων-, head up display, εξελιγμένο iDrive με οθόνη υψηλής ανάλυσης, τρισδιάστατη απεικόνιση του δορυφορικού συστήματος πλοήγησης, το γνωστό από τα υπόλοιπα αυτόματα μοντέλα, ηλεκτρονικό λεβιέ, αλλά και πληθώρα ηλεκτρονικών <γκάτζετ> ασφαλείας συμπληρώνουν το υψηλό τεχνολογικό προφίλ της 7αρας. Όπως π.χ το Νight vision, το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων ορίων ταχύτητας, πλευρικές κάμερες και συστήματα αναγνώρισης και προειδοποίησης αλλαγής πορείας. _Ν.Κ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ