top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τις ανανεωμένες 911 Carrera 4 & 4S

Οι Carrera 4 και 4S δεν διαφέρουν από την Carrera 2 περίπου σε τίποτα, εκτός από την τετρακίνηση και όσα αυτή αλλάζει στην συμπεριφορά της.

Μετά την ανανέωση της Carrera 2 σειρά είχαν οι τετρακίνητες εκδόσεις 4 και 4S. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στους δρόμους γύρω από το Βερολίνο ενώ το πρόγραμμα περιλάμβανε και οδήγηση στο Driving Center της Michelin. Η Carrera 4 και 4S δεν διαφέρουν από την Carrera 2 που παρουσιάστηκε μόλις πριν από ένα μήνα περίπου σε τίποτα, εκτός από την τετρακίνηση και όσα αυτή αλλάζει στην συμπεριφορά της. Το σύστημα PTM ( Porsche Trasmission Management) που υιοθετήθηκε και στις Carrera προέρχεται από την 911 turbo. Πρόκειται για ένα πολύδισκο συμπλέκτη (Viscous) που είναι τοποθετημένος πριν από το εμπρός διαφορικό.
 
Ο έλεγχός του γίνεται μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικού μηχανισμού. Το πλεονέκτημα σύμφωνα με τους ανθρώπους της Porsche είναι αφενός η ταχύτητα με την οποία το σύστημα προσαρμόζει την κατανομή της δύναμης στον εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες, προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη πρόσφυση. Αφ ετέρου η ηλεκτρονική μονάδα υπολογίζει λεπτομέρειες όπως η δύναμη του κινητήρα, η γωνία του τιμονιού, η ταχύτητα των τροχών, και αρκετά ακόμη δυναμικά στοιχεία προκειμένου να επιτύχει τον καλύτερο δυνατό διαμοιρασμό της ροπής σε κάθε στιγμή.
 
Ο συνδυασμός τώρα της τετρακίνησης με τους δυνατούς κινητήρες στα 3,6 και 3,8 λίτρα το PSAM και το ταχύτατο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) είναι κορυφαίος. Η Carrera 4 και 4S έχουν εκπληκτικά όρια πρόσφυσης. Στρίβουν με τη… σκέψη και μόνο, ενώ στη Θέση Sport Plus που ενεργοποιεί την ενεργητική ανάρτηση η Porsche παίρνει την πιο καθαρόαιμη διάστασή της.
 
Oι Carrera 4 και 4S θα φτάσουν στην ελληνική αγορά τον Οκτώβριο και θα ξεκινούν για τις κλειστές εκδόσεις πάντα από τα 125.800 και τα 140.300 ευρώ αντίστοιχα, ενώ η Cabrio έκδοση της 4S ανεβαίνει στα 154.900 ευρώ.
 
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ