top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το VW e-Golf

Das e-auto το αποκαλούν οι δημιουργοί του, παραφράζοντας κατά ένα γράμμα το μότο που συνοδεύει το συμβατικό Golf εδώ και χρόνια.

Με βάση την ευέλικτη πλατφόρμα MQB της VW, η οποία επιτρέπει την τοποθέτηση -πρακτικά- οποιωνδήποτε μηχανικών μερών, δημιουργήθηκε η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του δημοφιλούς γερμανικού μικρομεσαίου. Κάτω από το καπό φωλιάζει ένας ηλεκτροκινητήρας σταθερού μαγνήτη, που αποδίδει 115 ίππους και 270 Nm ροπής. Για την τροφοδοσία του με ρεύμα φροντίζει μια συστοιχία μπαταριών λιθίου 24,2 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη στο χώρο που καταλαμβάνει το ρεζερβουάρ σε ένα συμβατικό Golf και ζυγίζει 318 κιλά. Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου είναι αξιοπρεπέστατες, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 10,4 δλ. και την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 140 χλμ./ώρα. Καθόλου άσχημα, για τα 1.510 κιλά του e-Golf.

Η μπαταρία φορτίζει κανονικά από οικιακή παροχή (13 ώρες για πλήρη φόρτιση), ενώ η VW προσφέρει σαν έξτρα εξοπλισμό πιο γρήγορο φορτιστή που μπορεί να εγκατασταθεί στον τοίχο του γκαράζ σας. Στη Γερμανία έχουν ήδη εγκατασταθεί κάποιοι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης που επιτυγχάνουν το 80% της φόρτισης σε μόλις 30 λεπτά.

Το μεγαλύτερο επίτευγμα της VW είναι ότι το e-Golf μοιάζει και συμπεριφέρεται στο δρόμο με οποιοδήποτε άλλο Golf. Δεν χτυπάει στο μάτι του περαστικού και ο οδηγός δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα… περίεργο, πέρα από το να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο με αυτόματο σασμάν. Μάλιστα, έχει στο δεξί του πόδι την άμεση παροχή ροπής των ηλεκτροκινητήρων που, ωστόσο, προκαλεί στο να… αδειάσεις την μπαταρία πριν της ώρα της. Η θεωρητική αυτονομία φθάνει τα 190 χλμ., κάτι που μοιάζει απολύτως εφικτό: μετά από 3 ώρες που οδηγήσαμε σε συνθήκες κίνησης εντός του Βερολίνου, η στάθμη της μπαταρίας δεν έπεσε κάτω από τα 3/4.

Η τιμή του e-Golf στο ένα και μοναδικό, υπερπλήρες επίπεδο εξοπλισμού είναι 34.900 ευρώ στη Γερμανία._Σπύρος Λεμάνης

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ