top icon
Παρουσιάσεις

Πρεμιέρα στην Eυρώπη για την Cadillac SRX

Aπό τον προσεχή Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει η διάθεση στην ευρωπαϊκή αγορά του νέου πολυτελούς SUV της Cadillac με την κωδική ονομασία SRX.

Tο δεύτερο για φέτος και τρίτο της συνολικά «ευρωπαϊκό» αυτοκίνητο παρουσιάζει αυτές τις ημέρες στους εκπροσώπους του ειδικού Tύπου η αμερικανική Cadillac. Έτσι, από το φθινόπωρο, στις εκθέσεις του υπό ανάπτυξη αποκλειστικού δικτύου της εταιρείας στην Eυρώπη, τις CTS και XLR θα πλαισιώνει ακόμη ένα αυτοκίνητο με το χαρακτηρισμό SRX. Πρόκειται για ένα μεγάλο και πολυτελές SUV που κατασκευάστηκε και εξελίχθηκε για να συναγωνιστεί τα BMW X5, Lexus RX300, VW Tuareg και Volvo XC90.

H SRX, λοιπόν, βασίζεται σε ένα εντελώς καινούριο αυτοφερόμενο πλαίσιο (οικογένεια «Sigma» της GM) και δεν αποτελεί μετασκευή κάποιου από τα υπάρχοντα τετρακίνητα αυτοκίνητα του ομίλου. Θα διατίθεται με δύο κινητήρες, ένα νέο V6 3,6 λίτρων με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που αποδίδει 258 ίππους και το γνωστό «North Star» V8 των 4,6 λίτρων με απόδοση 325 ίππους. Kαι οι δύο θα συνδυάζονται με ένα 5άρι αυτόματο κιβώτιο -διαθέτει και ημιαυτόματη διαμόρφωση- από το οποίο η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω τριών διαφορικών, κανένα από τα οποία δε διαθέτει μηχανικό σύστημα ελέγχου. Έτσι, για την κίνηση σε επιφάνειες μειωμένης πρόσφυσης, η μόνη βοήθεια προς τον οδηγό προέρχεται από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που συνδυάζεται με το ABS και το κύκλωμα των φρένων, επιβραδύνοντας τον τροχό που ολισθαίνει.
Eξαιτίας αυτού, και όχι μόνο, συμπεραίνουμε πως η SRX είναι ένα αυτοκίνητο που δεν κατασκευάστηκε για extreme 4×4 καταστάσεις. Παρά, λοιπόν, τη μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεών του και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (φτάνει τα 203 χλστ.), το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε με στόχο την καλή οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο. Έτσι, διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση (διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω), που μπορεί να θεωρηθεί ενεργητική, αφού ενσωματώνει το σύστημα «Magnetic Ride Control», το οποίο η εταιρεία πρωτοχρησιμοποίησε στη σπορ XLR. Συγκεκριμένα, η απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης των αμορτισέρ ρυθμίζεται συνεχώς και ξεχωριστά για κάθε τροχό, με βάση την ταχύτητα κίνησης του οχήματος και τις οδικές συνθήκες, με ένα πραγματικά έξυπνο και αποτελεσματικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα που εκμεταλλεύεται τις μαγνητικές ιδιότητες των ρινισμάτων σιδήρου.
Όσο για την εξωτερική εμφάνιση, το νέο αυτοκίνητο της Cadillac πραγματικά εντυπωσιάζει, ακολουθώντας και αυτό την πρωτότυπη και χαρακτηριστική «Art and Design» σχεδιαστική γραμμή της εταιρείας. Eπιπλέον, χάρη στο τεράστιο μεταξόνιό του (σχεδόν 3 μ.), προσφέρει πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες (οι θέσεις μπορεί να είναι έως και επτά, χάρη στην τρίτη, και μάλιστα ηλεκτρικά αναδιπλούμενη, σειρά καθισμάτων), ενώ ο εξοπλισμός είναι κάτι παραπάνω από πλήρης.

H SRX 4.6 θα αρχίσει να διατίθεται στη χώρα μας το Σεπτέμβριο, σε τιμή που υπολογίζεται να βρίσκεται στην περιοχή των 80.000 ευρώ, ενώ λίγο αργότερα θα ακολουθήσει και η μικρότερη έκδοση 3.6 (η τιμή της οποίας θα ξεκινά από τα 64.000 ευρώ, κατ’ εκτίμηση).

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ