Δοκιμές Παρουσιάσεις

Πρώτες εντυπώσεις από την οδήγηση της Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM-2

Συμβιώσαμε για λίγες ημέρες με την πετρελαιοκίνητη έκδοση JTDM-2 των 1,6 λίτρων της Alfa Romeo Giulietta και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας.

Το ιταλικό μικρομεσαίο μοντέλο δε χρειάζεται πλέον συστάσεις στο ελληνικό αυτοκινητιστικό κοινό, καθώς διατίθεται στη χώρα μας εδώ και ένα περίπου χρόνο και οι αναφορές στο περιοδικό μας για την οδική του συμπεριφορά και την ποιότητα κατασκευής του, δεν είναι λίγες.
 
Εκτός των άλλων -και τηρουμένων των αναλογιών της οικονομικής κρίσης- σημειώνει θετική εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα, με 890 ταξινομήσεις έως και τον Νοέμβριο του 2011, με τις 93 από αυτές να έχουν γίνει με τον 1.6 diesel κινητήρα, που φέρει τα διακριτικά JTDM-2. Με το πεδίο πλέον να είναι ευρύτατο και όχι περιορισμένο όπως πριν, καθώς η πετρελαιοκίνηση είναι πια ελεύθερη, γίνεται φανερό πως το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο αποκτά ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον. Ο «μικρός» diesel –υπάρχει και μεταλύτερος, δίλιτρος των 170 ίππων, που συνοδεύει το μοντέλο- καθίσταται βασικός για την Giulietta όσον αφορά στην πετρελαιοκίνηση, ενώ οι χαμηλοί του ρύποι -114 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο- είναι ένα ακόμη δέλεαρ, χάρις στα επίσης χαμηλά ετήσια τέλη κυκλοφορίας που προκύπτουν. 
 

Ο κινητήρας των 1.6 λίτρων με την ισχύ 105 των ίππων και τα 32,5 χλγμ. ροπής κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα της Giulietta στο δρόμο, δίχως να της αφαιρεί τίποτε από τα χαρακτηριστικά και την προσωπικότητά της, αν βέβαια ο οδηγός δεν «κυνηγά» από κοντά τις επιδόσεις των ισχυρότερων εκδόσεων του μοντέλου. Άριστη είναι και η συνεργασία του με το σύστημα start & stop και με το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων, για το οποίο η ιδανική ένδειξη (Shift) στον πίνακα οργάνων προσεγγίζει ικανοποιητικά την πραγματικότητα σε απροβλημάτιστες και χαλαρές συνθήκες ταξιδιού. Το diesel μηχανικό σύνολο ανταποκρίνεται πολύ καλά και στην dna ρύθμιση οδήγησης, δίνοντας το απαραίτητο παραπάνω «νεύρο» που έχουμε δει και στις άλλες εκδόσεις κινητήρων του μοντέλου. 

     
 
Τιμές & εκδόσεις
H Alfa Romeo Giulietta διατίθεται στην Ελλάδα με τον κινητήρα JTDM-2 των 1.6 λίτρων σε δύο εκδόσεις, Progression & Distinctive, στην τιμή των 23.300 & 24.600 ευρώ αντίστοιχα. Τα έξοδα για τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανέρχονται σε 102,6 ευρώ. 

 
 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος: 4.351 χλστ.
Πλάτος: 1.798 χλστ.
Ύψος: 1.465 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.634 χλστ.
Χώρος αποσκευών: 350 χλστ.

 
ΒΑΣΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4κύλινδρος diesel σε σειρά
Κυβισμός: 1.598 κ.εκ.
Ισχύς: 105 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 32,5 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ.
Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο έξι σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 185 χλμ./ώρα
0-100 χλμ./ώρα: 11,3 δλ.
Κατανάλωση εκτός πόλης: 3,7 λτ./100 χλμ.
Κατανάλωση αστικού κύκλου: 5,5 λτ./100 χλμ.
Μέση κατανάλωση: 4,4 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 114 γρ./χλμ.
Βάρος: 1.385 κιλά

 
 
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: Giulietta

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου