top icon
Παρουσιάσεις

Πρώτες εντυπώσεις για το νέο VW Golf

Πόσο πραγματικά ανανεώθηκε το Golf στην 7η γενιά του; Το αυτοκίνητο που αποκαλύφθηκε στην έκθεση του Παρισιού, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στο Τάνις της Δανίας

Πόσο πραγματικά ανανεώθηκε το Golf στην 7η γενιά του; Το αυτοκίνητο που αποκαλύφθηκε στην έκθεση του Παρισιού, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στο Τάνις της Δανίας (στην καθιερωμένη συνάντηση όλων των υποψήφιων μοντέλων που διεκδικούν τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς) λίγες μόλις μέρες πριν το επίσημο λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά. Είναι από τις σπάνιες φορές που από την παρουσίαση του Golf μέχρι την άφιξή του στις εκθέσεις δεν μεσολαβούν κάμποσοι μήνες αναμονής.
Πίσω, στο αρχικό ερώτημα, οι προσδοκίες από το νέο μοντέλο ήταν ως ένα βαθμό αναμενόμενες. Το νέο αμάξωμα κουβαλάει το DNA, όλων των προηγούμενων Golf, με ένα τρόπο που οι αλλαγές γίνονται περισσότερο αντιληπτές στους ιδιοκτήτες του… Ασφαλώς ηθελημένη επιλογή, που βέβαια κρύβει από κάτω πολύ δουλειά στον τρόπο που οι όγκοι του αμαξώματος αναπαράγουν το γνωστό θέμα και, βέβαια, πολλή σημασία στη λεπτομέρεια. 

 
Μια σημαντική αλλαγή στις αναλογίες του αμαξώματος οφείλεται στο νέο μεταβλητό πλαίσιο που επέτρεψε τη μετατόπιση των εμπρός τροχών κατά 43 χλστ. πιο μπροστά. Η μείωση του προβόλου, και η μετατόπιση της καμπίνας προς τα πίσω (που είχε σαν αποτέλεσμα να μακρύνει το καπό), δίνει σύμφωνα με τους σχεδιαστές του μια πιο premium αίσθηση και δε μένει παρά να δούμε πόσοι θα χωρέσουν στο άνω τμήμα της κατηγορίας που στοχεύουν ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές, μεταξύ των οποίων και το «αδελφάκι» του Audi A3.

 
Σημαντική προσπάθεια των μηχανικών του νέου Golf πραγματοποιήθηκε και προς την κατεύθυνση της μείωσης της κατανάλωσης. Αυτό εν μέρει επιτεύχθηκε και με τη μείωση του βάρους κατά 100 κιλά, έναντι του προηγούμενου μοντέλου. Νέοι, ή βελτιστοποιημένοι είναι και οι κινητήρες, με 2 βενζινοκίνητα σύνολα να είναι διαθέσιμα στο λανσάρισμα του μοντέλου (1.2 85 PS & 1.4 140 PS, με το τελευταίο να διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων σε συνθήκες χαμηλού φορτίου) και δύο ντίζελ (1.6 105 PS & 2.0 150 PS).

 
Μας δόθηκε η δυνατότητα να γευτούμε τη δίλιτρη πετρελαιοκίνητη έκδοση με το 6άρι κιβώτιο DSG, για το οποίο ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου, αναφέρεται (σε μια εφ’ όλης της ύλης – στην ενότητα των «Απόψεων» – ότι «γράφει» σαν σε μαγικό χαλί. Εξαιρετικές εντυπώσεις άφησε και το εσωτερικό, που ναι μεν διακρίνεται από το λιτό σχεδιασμό του, αλλά δεν χαρακτηρίζεται από τη δωρική σοβαρότητα του προηγούμενου μοντέλου. Περισσότερες, όμως, εντυπώσεις από την 7η γενιά του Golf, στο τεύχος Νοεμβρίου με πλήρη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους._Μ.Σ.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ