Δοκιμές Παρουσιάσεις

Στην Ελλάδα το ανανεωμένο Honda Civic 1.5 VTEC Turbo 182 PS CVT

Με μικρές, σχεδόν ανεπαίσθητες, αλλαγές σε επίπεδο αισθητικής και εργονομίας, το μικρομεσαίο μοντέλο της Honda διατηρεί τον γνώριμα συγκροτημένο χαρακτήρα μιας γενιάς που αισίως βρίσκεται πλέον στη δέκατη κατά σειρά φάση της.

Για το 2020 η Honda προχώρησε για λογαριασμό του καταξιωμένου Civic δέκατης γενιάς σε ένα «ελαφρύ» φρεσκάρισμα με στόχο να θυμίσει ξανά το καταξιωμένο μοντέλο της στους θιασώτες των μικρομεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων – αλλά και για να βελτιώσει συγχρόνως μερικά πολύ μικρά «αδύναμα» σημεία που αφορούν στην εργονομία συγκεκριμένων συστατικών της καμπίνας του.

Όπως εκείνο, για παράδειγμα, που αφορά στο χειρισμό της «7άρας» οθόνης του συστήματος διασύνδεσης (με Android Auto και Apple CarPlay) και επικοινωνίας, το οποίο διαθέτει πλέον περισσότερους φυσικούς διακόπτες για τον καλύτερο και πιο άμεσο έλεγχο βασικών λειτουργιών του - όπως η πλοήγηση και το ηχοσύνολο. Από εκεί και πέρα, η Honda αναφέρει πως τα υλικά και οι υφασμάτινες επενδύσεις της καμπίνας έχουν αναβαθμιστεί, κάτι που σε πρακτικό επίπεδο δύσκολα ανισχνεύεται με δεδομένες τις ήδη υψηλές επιδόσεις του ιαπωνικού μοντέλου στο συγκεκριμένο τομέα.

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo 182 PS CVT

Εξίσου δυσδιάκριτες είναι οι αλλαγές και στις εξωτερικές επιφάνειες. Όσο… εκπαιδευμένος κι αν είναι κανείς, πολύ δύσκολα θα εντοπίσει τις επεμβάσεις των Ιαπώνων στο σχήμα των φώτων ημέρας τεχνολογίας LED στο εμπρός μέρος, τις διαφορετικές εισαγωγές αέρα στη μάσκα, αλλά και τις αισθητικού περιεχομένου τροποποιήσεις του τμήματος του προφυλακτήρα που βρίσκεται πέριξ των φώτων ομίχλης.

Από εκεί και πέρα, το Civic παραμένει όπως ακριβώς το ξέραμε. Στην περίπτωση του «δικού» μας αυτοκινήτου την κίνηση προσφέρει ο γνωστός 1.500άρης VTEC κινητήρας τούρμπο της Honda, ο οποίος αποδίδει 182 ίππους και 220 Nm στην έκδοση που συνοδεύεται από κιβώτιο τύπου CVT με τις 7 προεπιλεγμένες σχέσεις στη χειροκίνητη λειτουργία (σ.σ.: στην αντίστοιχη παραλλαγή του με το μηχανικό «6άρι» η μέγιστη ροπή διαμορφώνεται στα 240 Nm).  Honda Civic 1.5 VTEC Turbo 182 PS CVT

Στη χώρα μας το φρεσκαρισμένο Honda Civic διατίθεται πλέον με τον 1.500άρη κινητήρα και το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων στην πλούσια έκδοση Sport Plus, η οποία κοστίζει €31.350. Ο εξοπλισμός της παρουσιάζεται ιδιαίτερα πλήρης περιλαμβάνοντας, πέραν του επιθετικότερου body kit με τις διπλές και κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (Adaptive Performance Damper), σύστημα πλοήγησης καθώς και μια πλούσια παλέτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης της οδήγησης.

Δείτε αναλυτικά στην ενότητα επισυναπτόμενα αρχεία τις τιμές, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του ανανεωμένου Honda Civic

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 από το 1970 μέχρι σήμερα;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά