top icon
Παρουσιάσεις

Toyota Auris & Corolla

Στην Βαρκελώνη η Toyota παρουσίασε την νέα φιλοσοφία της στην μικρομεσαία κατηγορία.

Στην Βαρκελώνη η Toyota παρουσίασε την νέα φιλοσοφία της στην μικρομεσαία κατηγορία, αφού το χάτσμπακ και το σεντάν μοντέλο πλέον διαφοροποιούνται. Το Auris, με ευρωπαϊκά γονίδια -μιας και σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στην γηραιά ήπειρο- δίνοντας μεγάλη έμφαση στον τομέα της σχεδίασης (έξω, αλλά περισσότερο μέσα), στοχεύει και σε ένα μικρότερο ηλικιακά κοινό.
 
Tο όνομα Corolla πλέον συνδέεται αποκλειστικά με την σεντάν έκδοση. Σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται επί ιαπωνικού εδάφους, η εμφάνιση της εκσυγχρονίστηκε, συγκριτικά με το Auris όμως κινείται σε πιό συγκρατημένα πλαίσια. Οι διαστάσεις μεγάλωσαν ελαφρώς, ενώ αν και το μεταξόνιο παρέμεινε αμετάβλητο, οι προσφερόμενοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές (354 και 450 λίτρα, για Auris και Corolla αντίστοιχα) βελτιώθηκαν σημαντικά έναντι της προηγούμενης γενιάς.
 
Η πλατφόρμα είναι εντελώς καινούργια. H στιβαρότητά της ήδη αποδείχθηκε στην δοκιμή πρόσκρουσης, όπου αρίστευσε. Kαι όλα αυτά με μία λογική αύξηση στο βάρος, της τάξεως των 100 κιλών. Η βασική αρχιτεκτονική των αναρτήσεων (γόνατα εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) έχει διατηρηθεί αμετάβλητη, με εκτεταμένη επανασχεδίαση όμως των επιμέρους λεπτομερειών. Το αποτέλεσμα είναι μία σαφής βελτίωση έναντι του προηγούμενου μοντέλου, με έμφαση στην προσφορά ενός πολύ καλού επιπέδου ποιότητας κύλισης.
 
Σε αυτό θα πρέπει να προστεθούν οι πολύ καλές εντυπώσεις που αφήνουν το τιμόνι και ακόμα περισσότερο ο επιλογέας του κιβωτίου, ενώ το ίδιο ισχύει και για το σύστημα πέδησης.
 
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, ο 1.4 των 97 ίππων συνεχίζει την καριέρα του, πλαισιωμένος από έναν νέο 1.600άρη, ο οποίος με το νέο σύστημα dual VVTi (ανεξάρτητη ρύθμιση του χρονισμού των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής) αποδίδει 124 ίππους. Η γκάμα των ντίζελ περιλαμβάνει επιλογές στα 1.4 και 2.0 λίτρα με 90 και 126 ίππους αντίστοιχα, ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο 2.2 ντιζελοκινητήρας των 180 ίππων, ο οποίος διατείθεται μόνον στο Auris και συνοδεύεται μάλιστα από διαφορετική ανάρτηση στους πίσω τροχούς, η οποία αποτελείται από διπλά ψαλίδια.
 
Προαιρετικά εκτός από το πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο που συνοδεύει τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, προσφέρεται το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο ΜΜΤ, το οποίο μπορεί να λειτουργήσει ως εντελώς αυτόματο, ενώ δίνει την δυνατότητα σειριακής επιλογής των σχέσεων (με κουμπιά αλλαγής επάνω στο τιμόνι).
 
Οι πωλήσεις της Corolla έχουν ήδη ξεκινήσει στην χώρα μας, με το Auris να ακολουθεί τον Μάρτιο. Προς το παρόν οι τιμές του Auris δεν είναι ακόμη διαθέσιμες, οι αντίστοιχες όμως της νέας Corollaμπορούν να δώσουν μία καλή τάξη μεγέθους._Σ.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ