top icon
Δοκιμές

Range Rover Velar P400e PHEV: Οδηγούμε την plug in υβριδική έκδοση

To Range Rover Velar P400e PHEV συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των phev υβριδικών οχημάτων, με τις παραδοσιακές αξίες και την ποιότητα της Range Rover.

Σε αυτούς τους διαφορετικούς καιρούς ένα θηριώδες (αλλά πανέμορφο) επιβλητικό SUV όπως το Range Rover Velar P400e PHEV, μπορεί να διαθέτει όλα τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά της μάρκας, με ένα plug in υβριδικό σύστημα, που αν το σεβαστείς (σ.σ. φορτίσεις) σε ανταμείβει και με το παραπάνω.

Από το κλασικό Range Rover των 70’s, μέχρι και τα σημερινό ομώνυμο μοντέλο, τον πρώτο λόγο είχε πάντοτε ένα γοτθικού ύφους (και διαστάσεων) ντιζάιν. Μοντέλα όμως όπως τα Evoque και Velar, έχουν καταφέρει να αντιστρέψουν αυτή την εικόνα για τον premium κατασκευαστή SUV οχημάτων.

Εκεί όμως που δεν υπήρχε κάποια αντίστοιχη αντιστροφή ήταν στο θέμα των κινητήρων, οι οποίοι αν και ιδιαιτέρως ικανοί αποδοτικά, δεν συνοδεύονταν από κάποια αξιοσημείωτα οικολογικά επιτεύγματα.

front turn

Όλα αυτά όμως έρχονται να ανατραπούν σε αυτή την ανανεωμένη γενιά του Velar. Βλέπεται το τέταρτο μέλος της οικογένειας της Range Rover μετράει ήδη τέσσερα χρόνια παρουσίας στην αγορά και είχε φθάσει πλέον η ώρα του φρεσκαρίσματος. Στην κορυφή μιας ανανεωμένης γκάμας, βρίσκεται μία νεότευκτη plug in υβριδική έκδοση, ακολουθώντας την αντίστοιχη plug in υβριδική υλοποίηση του Evoque που μας άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις.

Το τεχνολογικό υπόβαθρο του Range Rover Velar P400e PHEV

Range Rover Velar P400e PHEV platform

Σε αυτή την έκδοση λοιπόν που φέρει τον κωδικό P400e, ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας 300 ίππων συνεργάζεται, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων, με έναν ηλεκτροκινητήρα 143 ίππων, με το συνδυαστικό αποτέλεσμα να φθάνει στους 404 ίππους.

Ο ηλεκτροκινητήρας toy Range Rover Velar P400e PHEV τροφοδοτείται από μία μπαταρία 17,1 kWh (τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ), που σύμφωνα με τον κατασκευαστή εξασφαλίζει μία αυτονομία 53 χλμ., ενώ για την φόρτιση της (έως το 80%) χρειάζονται 30 λεπτά σε DC ταχυφορτισή, ή 100 λεπτά σε AC wallbox των 7kW.

hybrid system status

Δεν χρειάζεται να εξαντλήσεις την διαδρομή του δεξιού πεντάλ για να επαληθεύσεις αυτή την περίσσια απόδοσης. Παρά το βάρος των σχεδόν 2,2 τόνων, χρειάζονται μόλις 5,3 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 240 χλμ./ώρα.

Το αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί εξαιρετικά σε κάθε περίσταση και το υβριδικό Velar επιταχύνει με μοναδική ευχέρεια χάρις στην ροπή των 640 Nm που διατηρείται σταθερή από τις 1.500 έως τις 4.400 σ.α.λ., ενώ ο οδηγός, πέρα από την στάνταρ υβριδική λειτουργία, μπορεί να επιλέξει το πότε θα κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά.

Το αποτέλεσμα είναι μία κατανάλωση που με ΤΑΚΤΙΚΗ(!) φόρτιση μπορεί να διατηρείται γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ., ενώ με άδεια μπαταρία η τιμή ξεπερνάει εύκολα τα 10 λτ./100 χλμ.

Εξίσου απολαυστική είναι και η λειτουργία της ανάρτησης του Range Rover Velar P400e PHEV με τις αερόσουστες, καθώς μπορεί να διαχειρίζεται με μεγάλη ευχέρεια τις αντιδράσεις ενός αμαξώματος αυτού του βάρους και διαστάσεων.

Σε αυτά έρχονται να προστεθούν και οι εκτός δρόμου ικανότητες του Range Rover Velar P400e, που δεν έχουν μειωθεί στο ελάχιστο εξαιτίας του υβριδικού συστήματος, όπου το Terrain Response, η απόσταση των 251 χλστ. από το έδαφος και οι θηριώδεις τροχοί των 21 ιντσών, θα υπερκαλύψουν τις «περιπετειώδεις» αναζητήσεις ακόμα και των πιο απαιτητικών υποψηφίων αγοραστών.

Φυσικά το εσωτερικό παραμένει υπεράνω κριτικής σε ότι αφορά την πολυτέλεια και το φινίρισμα. Επίσης, πέρα από τα νέα infotainment Pivi/Pivi Pro με τις over-the-air αναβαθμίσεις, ένα νέο σύστημα φιλτραρίσματος του αέρα της καμπίνας, μαζί με το Active Road Noise Cancellation (ενεργός περιορισμός ορισμένων ανεπιθύμητων θορύβων) βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τα επίπεδα άνεσης και ευεξίας στο εσωτερικό του βρετανικού SUV.

Το Velar φιλοξενεί τους επιβάτες του αρχοντικά στα πίσω δερμάτινα καθίσματα, χωρίς κανέναν περιορισμό για τα πόδια, χάρη στο μεταξόνιο των 2.874 χλστ., αλλά και με άκρως ικανοποιητικό χώρο για το κεφάλι, παρά την πανοραμική ηλιοροφή του αυτοκινήτου που είχαμε στη διάθεσή μας. Παρά το γεγονός ότι η ογκώδη μπαταρία έχει στριμωχθεί κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, η χωρητικότητα έχει διατηρηθεί πάνω από τα 600 λίτρα, κάτι που διασφαλίζει την μεταφορά όλων των απαραίτητων αποσκευών.

Όλα αυτά όμως φαίνονται περνούν σε δεύτερη μοίρα, εμπρός στο τελικό αποτέλεσμα. Το υβριδικό σύστημα έρχεται να ταιριάξει περίφημα με την απολαυστική κύλιση του Velar, την ποιοτική υλοποίηση της καμπίνας και μία ατμόσφαιρα ηρεμίας που δημιουργείται από το σύστημα ενεργής μείωσης των εξωτερικών θορύβων._Σ.Τ.

Range Rover Velar P400e PHEV

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.997 κ.εκ.

ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 404 ίπποι/5.500 σ.α.λ.

ΣΥΝΔΙΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ: 640 Nm/1.500-4.400 σ.α.λ.

ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 17,1 kWh

ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς

ΚΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο 8 σχέσεων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ E/Π: Διπλά ψαλίδια / Πολλαπλών συνδέσμων

ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 4.797 x 2.041 x 1.678 χλστ.

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.874 χλστ.

ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ: 625 λίτρα

ΒΑΡΟΣ: 2.158 κιλά

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 5,4 δλ.*

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 209 χλμ./ώρα *

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗΣ: 30 – 50 χλμ.

ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 9,5 λίτρα/100 χλμ.

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 49 γρ./χλμ.

ΤΙΜΗ: από 86.700 ευρώ

* Τιμές κατασκευαστή

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΣΚΟΥΤΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • front turn
  • hybrid system status
  • Range Rover Velar P400e offroad panning
  • Range Rover Velar P400e PHEV platform
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ