top icon
Συγκριτικές δοκιμές

Ford Fiesta 1.5 TDCi 95 PS vs Renault Clio 1.5 dCi 90 PS

Δύο παραδοσιακές δυνάμεις στα σουπερμίνι αναβαθμίζουν τους ντίζελ κινητήρες τους, αφού σε αυτήν την κατηγορία δε χωράει εφησυχασμός.

ΔΕΝ υπάρχει αμφιβολία για το ποια είναι η πιο δημοφιλής κατηγορία των τελευταίων ετών στην ελληνική αγορά, ενώ ακόμα και φέτος, για το διάστημα που έχουμε διανύσει (επίσημα στοιχεία πρώτου τριμήνου), το μερίδιο που έχουν τα μοντέλα της κατηγορίας B επί συνόλου είναι 38,8% (5.940 μονάδες), την ώρα που τα ντίζελ σουπερμίνι επικρατούν οριακά των βενζινοκίνητων, με ποσοστό 51,1%, το οποίο αντιστοιχεί σε 3.038 μονάδες. Αξίζει βέβαια να σημειώσουμε εδώ ότι μπορεί τα πετρελαιοκίνητα και σε αυτήν την κατηγορία να εξακολουθούν να κρατούν τα σκήπτρα, αλλά έχουν χάσει έδαφος, εξαιτίας κυρίως των καλών βενζινοκίνητων προτάσεων 1,0 λίτρου που έχουν ενσωματωθεί στις γκάμες των εταιρειών. Αυτήν τη φορά, λοιπόν, φέρνουμε αντιμέτωπες δύο από τις πλέον παραδοσιακές δυνάμεις της κατηγορίας, οι οποίες, βάσει των παρόμοιων τεχνικών προδιαγραφών τους, έρχονται αυτομάτως η μία απέναντι στην άλλη. Οι κινητήρες τους είναι ανανεωμένοι, 1,5 λίτρου ντίζελ, με μηχανικά κιβώτια 5 σχέσεων και φυσικά με τα πρακτικά 5θυρα αμαξώματά τους να συμβάλλουν και αυτά στο να προκύψει αυτό που περιγράφουμε ως «ολοκληρωμένο πακέτο».

Ελκυστικά

Από άποψη αισθητικής, η συγκεκριμένη κατηγορία περιλαμβάνει τα πάντα. Και πιο συμβατικά σχήματα -σοβαρά, αν προτιμάτε-, όπως αυτά του VW Polo, του Toyota Yaris αλλά και του Corsa, αλλά και πιο ιδιαίτερα, όπως των δύο μοντέλων του συγκριτικού ή του Peugeot 208. Το μεν Fiesta αναγνωρίζεται εύκολα από τη σφηνοειδή σιλουέτα του και το δυναμικό εμπρός μέρος του. Σήμα κατατεθέν βέβαια η ιδιαίτερη -σε στυλ Aston Martin- μάσκα. Το Clio, από την πλευρά του, για πολλούς ίσως είναι αυτό με την περισσότερη φινέτσα. Μετράει και η καταγωγή, βλέπετε… Εξακολουθεί να είναι ό,τι πιο φρέσκο σε σχήμα έχει η κατηγορία, με τα τονισμένα φτερά να του προσδίδουν δυναμισμό και, παρά το γεγονός ότι το 5θυρο σχήμα αποτελεί μονόδρομο σε αυτήν του τη γενιά, παραπέμπει πολύ σε κουπέ σχήμα. Αναμένουμε πάντως με ενδιαφέρον τα νέα Nissan Micra και Citroen C3, τα οποία θα χαρίσουν φρεσκάδα στην κατηγορία. Ανοίγοντας τις πόρτες τους, στο εσωτερικό του Ford θα παρατηρήσεις αμέσως τα μαλακά πλαστικά σε αρκετά σημεία και το προσεγμένο φινίρισμα, αποκομίζοντας την ποιοτική αίσθηση την οποία χαρίζουν αυτά τα στοιχεία, την ώρα που σε αυτό του Renault κυριαρχούν οι πιο ανάλαφρες γραμμές και η ανάλογα νεανική αίσθηση. Και στις δύο περιπτώσεις, σε ρόλο πρωταγωνιστή στη μέση του ταμπλό είναι οι οθόνες, οι οποίες έχουν να κάνουν με τα συστήματα ψυχαγωγίας και πληροφοριών των αυτοκινήτων. Αυτή του Clio, βέβαια, αν και έχει θέματα εργονομίας, είναι πιο high-tech, δίνοντας μια αίσθηση χειρισμού (με αφή) τάμπλετ, εξαιτίας των λειτουργιών και των δυνατοτήτων που παρέχει. Παρ’ όλα αυτά, ούτε το Fiesta χωλαίνει σε θέματα όπως η συνδεσιμότητα με το κινητό του οδηγού κτλ., τα οποία, όπως και να το κάνουμε, έχουν μπει στη ζωή μας. Κάθε άλλο, μάλιστα. Μέσα από την πιο παλιάς αισθητικής δική του οθόνη, ο χειριστής μπορεί να επιλέξει παραμέτρους λειτουργίας του αυτοκινήτου σχετικές με την ασφάλεια, όπως το μέγιστο όριο ταχύτητας, την απενεργοποίηση του Traction Control ή, για παράδειγμα, τον περιορισμό της μέγιστης έντασης του ηχοσυστήματος και, φυσικά, να παρκάρει εύκολα με την κάμερα οπισθοπορείας. Ποιο διαθέτει όμως το πιο φιλόξενο εσωτερικό; Η αλήθεια είναι ότι και τα δύο είναι αρκετά άνετα για τη μεταφορά τεσσάρων επιβατών, πάνω κάτω στα στάνταρντ της κατηγορίας, στην οποία όμως εκείνο που πραγματικά ξεχωρίζει είναι το αποκλειστικά βενζινοκίνητο Honda Jazz, ενώ έπονται το αρκετά μεγάλο για τα δεδομένα Peugeot 208 αλλά και το Toyota Yaris, εξαιτίας της σωστής εκμετάλλευσης των εσωτερικών τους χώρων. Ανάμεσα στα δύο, το Fiesta επικρατεί στην πρακτικότητα εξαιτίας των μεγάλων χώρων που προσφέρει για μικροαντικείμενα, σε σημεία όπως είναι οι πόρτες, ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα αλλά και στην κεντρική κονσόλα. Το Clio, ενώ έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.589 χλστ. έναντι 2.489 χλστ. του Fiesta) και ξεπερνάει και τα 4 μέτρα σε μήκος (4.062 χλστ. έναντι 3.969 του Ford), δεν είναι τόσο άνετο για τους πίσω επιβάτες, και αυτό κυρίως οφείλεται στη σφηνοειδή σιλουέτα του, που χαμηλώνει στο πίσω μέρος, μειώνοντας τον ωφέλιμο χώρο πάνω από τα κεφάλια των επιβατών, οι οποίοι θα προσπαθήσουν να βολέψουν και τα γόνατά τους, ακόμα και αν είναι κανονικού αναστήματος. Αν κάπου υπερτερεί, είναι στον κατά 10 λίτρα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών συγκριτικά με εκείνον του Fiesta. Ταυτόχρονα, με τα πίσω καθίσματα πεσμένα, παρέχει 1.146 λίτρα έναντι των 974 του Fiesta.

Ίδιας λογικής, αλλά…

Είθισται αυτό το πακέτο στους Ευρωπαίους εκπροσώπους της κατηγορίας, το να συνδυάζουν δηλαδή τα πετρελαιοκίνητα μοτέρ τους με μηχανικά κιβώτια με σχετικά μακριά κλιμάκωση. Στο συγκεκριμένο Fiesta, όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα, αφού το ιδιαίτερο μπλε της δοκιμής μας δεν ήταν έκδοσης ECOnetic, καθώς μόνο σε εκείνη την περίπτωση χρησιμοποιείται τελική σχέση μετάδοσης 3,05:1, αντί της κοντύτερης 3,37:1, που είχε το δικό μας. Κλείνοντας την παρένθεση ECOnetic, σημειώστε ότι στην περίπτωση του Fiesta περιλαμβάνει επίσης ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι EPAS, φωτεινή ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων, το ειδικό λογισμικό Ford Eco Mode, το σύστημα έξυπνης επαναφόρτισης της μπαταρίας Smart Regenerative Charging, όπου ειδικοί αισθητήρες φορτίζουν την μπαταρία όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι, χαμηλωμένη ανάρτηση, σύστημα Start & Stop, 14άρες ζάντες (αλουμινίου μόνο για την έκδοση Titanium) και, φυσικά, μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης, με την οποία ανοίξαμε τη μεγάλη, αλλά σημαντική για την γκάμα του Fiesta παρένθεση. Όλα τα παραπάνω παίζουν σημαντικό ρόλο στην οικονομία και την οικολογία, με το ECOnetic, σύμφωνα με το εργοστάσιο, να έχει μέση κατανάλωση 3,2 λίτρα/100 χλμ. και να εκπέμπει 82 γρ./χλμ. CO2, την ώρα που τα αντίστοιχα νούμερα για το απλό είναι 3,6 λίτρα και 94 γραμμάρια, άρα και επιβάρυνση με 84,6 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας ανά έτος, πάντα με τα μέχρι τώρα δεδομένα… Σημειώστε εδώ ότι σε κάθε περίπτωση ο κινητήρας του Fiesta diesel είναι 1.498 κ.εκ. και αποδίδει 95 ίππους στις 3.750 σ.α.λ., με τη ροπή του να φτάνει στα 215 Nm, μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Θυμίζουμε ότι είναι το μοτέρ που μας αρέσει πολύ και στο Focus, και αντικατέστησε ουσιαστικά τον 1.6 των επίσης 95 ίππων. Απέναντί του το γνωστό σύνολο dCi των 1.461 κ.εκ., απόδοσης 90 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπής 220 Nm επίσης από τις 1.750 σ.α.λ., της οικογένειας Energy του Renault Clio, το οποίο όμως πλέον έχει υποστεί και αυτό το δικό του update, όντας προδιαγραφών Euro 6. Σημειώστε εδώ ότι στη γαλλική εταιρεία έχουν πάρει την απόφαση κάθε μοντέλο που έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση και τη μεγαλύτερη οικολογική συνείδηση μέσα στην γκάμα του να φέρει την κωδική ονομασία «ECO2», όπως το Clio της συγκριτικής δοκιμής μας. Τι σημαίνει αυτό; Εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και φυσικά μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, αφού, σύμφωνα με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις, η μέση κατανάλωση είναι 3,3 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 85 γρ./χλμ. (90 γραμμάρια το προηγούμενο), ενώ στη Renault υποστηρίζουν ότι υπερκαλύπτει τις νέες προδιαγραφές για τις εκπομπές NOx χωρίς την ανάγκη χρήσης συστήματος ψεκασμού ουρίας (AdBlue), στοιχείο που, εκτός των άλλων, εξασφαλίζει μεγαλύτερα διαστήματα προγραμματισμένης συντήρησης με σαφέστατα μικρότερο κόστος χρήσης. Με δεδομένο όμως ότι ήδη τα Clio, ακόμα και ως Euro 5, πληρούσαν τις περισσότερες προδιαγραφές για Euro 6, αυτό που χρειάστηκε να γίνει ήταν να αναθεωρηθεί η λογική με τις σχέσεις του κιβωτίου, του οποίου το γρανάζωμα μάκρυνε αισθητά.

Ακολουθεί το πριν και το μετά, όσον αφορά την κλιμάκωση:

Σχέσεις (σε χλμ./ώρα ανά 1.000 σ.α.λ.) 1.5 dCi Euro 5 1.5 dCi Euro 6

1η 8,7 9,5

2η 16,6 18,1

3η 25,8 28,8

4η 35,9 39,3

5η 48,7 53,6

Στην πράξη

Αν και η συγκεκριμένη έκδοση του Fiesta δεν είναι η πλέον οικονομική, εντούτοις το εξαιρετικό πετρελαιοκίνητο σύνολο εκμεταλλεύεται άριστα τα πολύ καλά οδηγικά στοιχεία του αυτοκινήτου. Στον τομέα των επιδόσεων, στο κλασικό «0-100» ήταν 0,2 δλ. ταχύτερο από το Clio, σημειώνοντας με άνεση 11,9 δλ., ενώ αποδείχθηκε πιο γρήγορο σε όλες τις ρεπρίζ αλλά και στην κάλυψη των 400 και των 1.000 μέτρων. Σημειώστε εδώ ότι το νέο 1.5 Fiesta σημείωσε καλύτερες επιδόσεις από το παλιό 1.6 (βλ. σχετικό πίνακα). Το Clio, από την άλλη, κέρδισε τη μάχη του φρεναρίσματος, αφού ακινητοποιήθηκε από τα 120 χλμ./ώρα σε 57 μέτρα (2 λιγότερα από το Fiesta), ενώ αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι και τα δύο μοντέλα είναι εφοδιασμένα με ταμπούρα πίσω. Δεν είναι όμως μόνο οι επιδόσεις και αυτή η μικρή επικράτηση του μοντέλου της Ford σε απόλυτα νούμερα. Εννοείται πως προτιμάμε τη λογική του πιο κοντού κιβωτίου σε σχέση με το μακρύτερο του Clio, με δεδομένο μάλιστα ότι η μέση κατανάλωση του Fiesta κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν… ξέφυγε, και συγκεκριμένα ανήλθε στα 6,1 λίτρα/100 χλμ. Σε κάθε περίπτωση, νικητής σε αυτό το πεδίο είναι το Clio, με 5,2 λίτρα/100 χλμ. Έτσι, ο κινητήρας του Fiesta σε συνδυασμό με την καλή αίσθηση του κιβωτίου και την ακόμα καλύτερη του συστήματος διεύθυνσης, αλλά και χάρη στο σωστό ζύγισμα του πλαισίου, δημιουργεί ένα ιδανικό πακέτο, το οποίο καταφέρνει να επικρατήσει στο δρόμο του Clio, και μάλιστα ακόμα και σε επίπεδο ποιότητας κύλισης. Αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι από το Renault Clio απουσιάζουν εκείνα τα εχέγγυα που σε κάνουν να ευχαριστηθείς οδήγηση. Μάλιστα, από την πρώτη κιόλας στιγμή που θα καθίσεις χαμηλά, θα έχεις σε σωστή θέση στα δεξιά σου τον επιλογέα, θα πιάσεις το παχύ τιμόνι και θα ξεκινήσεις. Πατάει και αυτό ιδανικά, ενώ το πίσω μέρος δεν αποσταθεροποιείται εύκολα πάνω στη στροφή. Στο ταξίδι είναι ευθύβολο στα πολλά χιλιόμετρα, ενώ εκεί διαπιστώσαμε και ακόμα δύο διαφοροποιήσεις σε σχέση με τη Euro 5 εκδοχή του: παράγει αισθητά χαμηλότερο θόρυβο και, ενώ με 5η σχέση στο κιβώτιο και ταχύτητα κοντά στα 140 χλμ./ώρα η προηγούμενη έκδοση φλερτάριζε με τις 3.000 σ.α.λ., αυτή χρειάζεται μόλις λίγο πάνω από 2.500 σ.α.λ. για την ίδια ταχύτητα. Παρατηρήστε, επίσης, στον πίνακα που ακολουθεί τη ρεπρίζ 5ης με 120-140 χλμ./ώρα και τη μεγάλη διαφορά σε αυτό το σημείο υπέρ του προηγούμενου Clio, παρά το γεγονός ότι η επιτάχυνση και οι ρεπρίζ είναι στο ίδιο επίπεδο.

ΜΟΝΤΕΛΑ 0-100 χλμ./ώρα 0-400 μέτρα 0-1.000 μέτρα 120-140 χλμ./ώρα με 5η 120-0 χλμ./ώρα

Fiesta 1.5 11,9 δλ. 18,0 δλ. 33,4 δλ. 9,7 δλ. 59 μέτρα

Fiesta 1.6 12,8 δλ. 18,4 δλ. 33,9 δλ. 12,3 δλ. 61 μέτρα

Clio 1.5 Euro 6 12,1 δλ. 18,1 δλ. 33,8 δλ. 11,7 δλ. 57 μέτρα

Clio 1.5 Euro 5 12,1 δλ. 18,3 δλ. 34,2 δλ. 10,1 59 μέτρα

Με τη δική μας λογική

Χωρίς περιστροφές, η προσθήκη αυτού του κινητήρα στο Ford Fiesta είναι απόλυτα ταιριαστή και προστίθεται στις υφιστάμενες αξίες του μοντέλου, μεταξύ των οποίων η καλή ποιότητα κύλισης, το εξαιρετικό τιμόνι και η σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου. Χωρίς να επιδιώκουμε στο ελάχιστο να χρυσώσουμε το χάπι για τη 2η θέση του Renault Clio, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι η τελική μας απόφαση ήταν εξαιρετικά δύσκολη, με δεδομένο τον εξαιρετικά οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και του γαλλικού μοντέλου. Σε αυτήν του την έκδοση, όμως (ECO2), είναι σαφέστατα πιο φιμωμένο από ό,τι το είχαμε γνωρίσει αρχικά ως 1.5 dCi, αλλά δεν πρέπει να παραγνωρίσουμε το γεγονός ότι μιλάμε για μια εξαιρετική πρόταση, που υπολείπεται στα σημεία του Fiesta, αλλά αποτελεί μία από τις οικονομικότερες και οικολογικότερες της εποχής._ 4Τ

FORD FIESTA

ΥΠΕΡ/ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ/ΚΙΒΩΤΙΟ/ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΚΑΤΑ/ΦΡΕΝΑ

RENAULT CLIO

ΥΠΕΡ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΤΕΛΗ

ΚΑΤΑ/ΧΩΡΟΙ ΠΙΣΩ ΕΠΙΒΑΤΩΝ/ΜΑΚΡΙΑ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΚΙΒΩΤΙΟΥ

ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

Άλλο ένα σημείο στο οποίο υπερέχει το 5θυρο Fiesta 1.5 TDCi των 95 ίππων είναι η τιμή του, αφού ξεκινάει από τα 15.620 ευρώ, την ώρα που το αντίστοιχο Renault Clio 1.5 dCi έχει ως αρχική τιμή τα 16.570 ευρώ. Το μοντέλο της Ford στη βασική του έκδοση, Trend, διαθέτει μεταξύ άλλων υπολογιστή ταξιδίου, αερόσακους εμπρόσθιους και πλευρικούς οδηγού/συνοδηγού, γονάτου οδηγού και οροφής, ABS, ESP, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ραδιοCD και air condition. Σημειώστε εδώ ότι η πιο οικονομική από πλευράς κατανάλωσης έκδοση ECOnetic, που αναφέρεται στο κείμενο, είναι οικονομικότερη και στην τιμή (15.465 ευρώ), την ώρα που το Fiesta, ως Black&White, κοστίζει 16.435 ευρώ, και στην ακριβότερη, Titanium, 16.690 ευρώ. Σε ό,τι αφορά το σουπερμίνι της Renault, στη βασική του έκδοση περιλαμβάνει όλα όσα και το Fiesta, συν τη μεγάλη οθόνη των 7 ιντσών, cruise control και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα. Η αμέσως επόμενη έκδοση (αυτή της δοκιμής), η οποία κοστίζει 17.680 ευρώ, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες και 16άρες ζάντες αλουμινίου. Σημειώστε εδώ ότι όλες οι παραπάνω τιμές είναι πλέον χωρίς το μπόνους της απόσυρσης, με δεδομένο ότι από το τέλος Μαΐου δε θα ισχύει, αλλά και οι δύο εταιρείες (όπως και όλες στην ελληνική αγορά) φαίνεται να έχουν σε ετοιμότητα πολύ καλές προτάσεις για τους υποψήφιους πελάτες τους, από τη στιγμή που αυτοί θα περάσουν την πόρτα των Εκθέσεων.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

OPEL CORSA 1.3 DTE

Επιμένουν στην Opel στα λίγα κυβικά, με το Corsa να κινείται από ένα σύνολο 1.248 κ.εκ. (με 6άρι κιβώτιο) και, όπως όλα δείχνουν, τους βγαίνει. Αυτό πιστοποιεί η 1η θέση ανάμεσα σε όλα τα ντίζελ σουπερμίνι για το πρώτο τρίμηνο, με 564 μονάδες.

ΥΠΕΡ/ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ/6ΤΑΧΥΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ

ΚΑΤΑ/ΚΛΙΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ

PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi

Κορυφαίος κινητήρας ο 1.600άρης της Peugeot με τους 100 ίππους για τα δεδομένα της κατηγορίας. Χαρακτηριστικό της γκάμας και οι πολλές επιλογές – από 75 έως 120 ίππους. Σε τσουχτερή τιμή, αλλά με καλό χρηματοδοτικό – «4×4».

ΥΠΕΡ/ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΚΑΤΑ/ΤΙΜΗ

Toyota Yaris 1.4 D-4D

Μας αρέσει το ολοκληρωμένο πακέτο που προσφέρει η Toyota, με το Yaris να είναι εδώ και χρόνια μέσα στις επιλογές τις δικές μας αλλά και του αγοραστικού κοινού, ειδικά στην ντίζελ εκδοχή του. Συν τοις άλλοις; Οι κορυφαίες επιδόσεις του.

ΥΠΕΡ/ΣΩΣΤΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΧΩΡΩΝ/ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

ΚΑΤΑ/ΦΤΩΧΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

VW Polo 1.4 TDI

Ήρεμη δύναμη η πρόταση της VW και σε αυτήν την κατηγορία, με το Polo να δείχνει ότι μπορεί να στέκεται με αξιώσεις εμπορικά, όσα χρόνια και αν περάσουν. Ο κινητήρας των 1.422 κ.εκ. διατίθεται τόσο με 75 όσο και με 90 ίππους.

ΥΠΕΡ/ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ

ΚΑΤΑ/ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Opel Corsa Peugeot 208 Toyota Yaris VW Polo

Κυβισμός (κ.εκ.) 1.248 1.560 1.364 1.422

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 95/4.000 100/3.750 90/3.800 90/3.500

Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 210/1.750 254/1.750 204/1.800 230/1.500

0-100 χλμ./ώρα 12 δλ.* 11,4 δλ.* 11,4 δλ.* 12,3 δλ.*

Μήκος (χλστ.) 4.021 3.962 3.950 3.972

Μεταξόνιο (χλστ.) 2.510 2.538 2.510 2.470

Χώρος αποσκευών (λίτρα) 285 285 286 280

Μέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 5,8* 5,8* 5,5* 6,3*

Τιμή βασικής έκδοσης (ευρώ) 15.700 16.120** 15.570 16.130

*ΤΙΜΕΣ 4ΤΡΟΧΟΙ

**ΤΙΜΗ ΜΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΜΠΑΝΕΛΛΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ