Δοκιμές Συγκριτικές δοκιμές

Hyundai i20 1.0T 100 PS 7DCT 48V Hybrid vs Citroen C3 1.2T 110 PS EAT6 vs Suzuki Swift Hybrid CVT

H νέα γενιά του Hyundai i20 είναι εδώ, και απέναντί της στέκονται οι ανανεωμένες εκδοχές των Citroen C3 και Suzuki Swift, με κοινό παρονομαστή την αυτόματη μετάδοση. 

Αυτή η νέα φουρνιά σουπερμίνι μοντέλων αποτελείται από δύο ανανεωμένες εκδοχές και μία ολοκαίνουργια γενιά. Δε χρειάζεται να ψάξεις πολύ για να καταλάβεις ποιο είναι ποιο. Πιστό στο εξαετές ραντεβού του από τότε που υιοθετήθηκε ο κωδικός «i20», το μικρό Hyundai «φωνάζει» από μακριά ότι δεν έχει καμία αισθητική σχέση με τους προγόνους του, ούτε με τα υπόλοιπα μέλη της υπάρχουσας γκάμας του κατασκευαστή. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είναι το πρώτο μοντέλο μιας sensuous sportiness (αισθησιακά σπορ) φιλοσοφίας που διακατέχει πλέον την εταιρεία, τα αποτελέσματα της οποίας θα δούμε άμεσα στα νέα i30 και Tucson. Μπορεί συγκριτικά οι αλλαγές των ανανεωμένων Citroen C3 και Suzuki Swift να είναι μικρότερης έκτασης, αυτό όμως δε σημαίνει ότι τα εν λόγω μοντέλα περνούν απαρατήρητα και θα πέσουν αμαχητί.

Hyundai i20 1.0T 100 PS 7DCT 48V Hybrid vs Citroen C3 1.2T 110 PS EAT6 vs Suzuki Swift Hybrid CVT

Αναγέννηση έναντι ανανέωσης

Σε ό,τι αφορά το i20, το στοιχείο του δυναμισμού βγαίνει αμέσως στην επιφάνεια, χωρίς μάλιστα να χρειάζονται περίεργες λύσεις, όπως φουσκώματα και ευμεγέθη σπόιλερ. Στο χαμηλό ρύγχος η εξαγωνική μάσκα με το χαρακτηριστικό ρομβοειδές μαύρο μοτίβο εφάπτεται στους προβολείς και πλαισιώνεται από δύο έντονες εσοχές για τους αεραγωγούς, με την όλη εικόνα να φέρνει στο νου κάτι από νέο Audi A3. Τα πλαϊνά τονίζονται από ορισμένες ανάγλυφες ακμές και από το οπτικό τρικ με τις καλυμμένες με τζάμι πίσω κολόνες, ενώ πίσω ξεχωρίζει η σκουρόχρωμη επιφάνεια που ενώνει την οροφή με τη λωρίδα των φωτιστικών σωμάτων, τα οποία προεκτείνονται βαθιά μέσα στα φτερά. Εάν πάντως το επιθυμεί, ο υποψήφιος αγοραστής έχει τη δυνατότητα διχρωμίας, με την οροφή, τους καθρέφτες και τις εμπρός κολόνες να είναι σε μαύρη απόχρωση, με μία επιπλέον χρέωση 350 ευρώ.

Απέναντι σε αυτή την εντελώς νέα παρουσία, ο γαλλο-ιαπωνικός ανταγωνισμός αντιπροτάσσει ένα διακριτικό φρεσκάρισμα με έντονες χρωματικές εκφάνσεις. Το Citroen C3, που ξεχωρίζει από τα ανανεωμένα του φώτα, συνεχίζει να επενδύει με ζήλο στη δημιουργία μιας πιο προσωποποιημένης εμφάνισης (περισσότεροι συνδυασμοί-απόρροια των χρωμάτων για το αμάξωμα και την οροφή, με τις επιπλέον λεπτομέρειες των airbump, των προβολέων ομίχλης και των διακοσμητικών γραφικών). Η ανανέωση στο Swift έφερε μία χρωμιωμένη μπάρα στη μάσκα, όπως και μερικά νέα χρώματα για το αμάξωμα, που συνδυάζονται με τη διχρωμία στην οροφή.

Hyundai i20 1.0T 100 PS 7DCT 48V Hybrid vs Citroen C3 1.2T 110 PS EAT6 vs Suzuki Swift Hybrid CVT

Στο εσωτερικό, η ψαλίδα της έκτασης των αλλαγών ανοίγει υπέρ του Hyundai, το οποίο διαθέτει ένα εντελώς νέο ταμπλό. Η νέα λογική περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών (μόνο στη βασική έκδοση Flair δεν είναι στάνταρντ), ενώ η οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων έχει αυτονομηθεί ακουμπώντας στον πίνακα οργάνων. Το ταμπλό μοιάζει σαν να διχοτομείται από μία λωρίδα που περιλαμβάνει τους αεραγωγούς και ένα μοτίβο με γραμμώσεις, το οποίο δίνει μια αίσθηση ύψους, κάτι που αυξάνει το συνολικό όγκο για τα συνήθως πιο κόμπακτ δεδομένα των μοντέλων αυτής της κατηγορίας. Τα περιθώρια παραμετροποίησης των οργάνων δεν είναι μεγάλα, μιας και η εναλλαγή μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης επηρεάζει μόνο το χρώμα των δύο βασικών στρογγυλών ενδείξεων. Η οθόνη του συστήματος πολυμέσων ακολουθεί τη λογική λειτουργίας που έχουμε γνωρίσει στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας (με ασύρματη πλέον συνδεσιμότητα Apple Car Play), ενώ υπάρχει ένα ξεχωριστό πάνελ χειρισμού του αυτόματου κλιματισμού (στάνταρντ στις εκδόσεις Premium και Distinctive). Στα θετικά στοιχεία συμπεριλαμβάνονται ο ατμοσφαιρικός φωτισμός (στάνταρντ στις πλουσιότερες εκδόσεις Premium και Distinctive) και οι εύχρηστες θήκες για μικροαντικείμενα. Αντίθετα, για ένα εντελώς νέο μοντέλο που θέλει να χτυπήσει την κορυφή, τα σκουρόχρωμα σκληρά πλαστικά δεν μπορούν να κερδίσουν τις εντυπώσεις σε μια κατηγορία που ο πήχης έχει τοποθετηθεί από το Polo και το «208».

Hyundai i20 1.0T 100 PS 7DCT 48V Hybrid

Απέναντι πάντως στους αντιπάλους της συγκεκριμένης αντιπαράθεσης υπάρχει μια ισορροπία σε ό,τι αφορά την εικόνα των σκληρών σε όλες τις περιπτώσεις πλαστικών, με τα ταμπλό των αντιπάλων να δείχνουν πιο μαζεμένα και ανάλογα με το κόμπακτ μέγεθος της καμπίνας τους. Στο ταμπλό του C3 μία ευχάριστη νότα δίνουν οι έγχρωμες λεπτομέρειες, αλλά και οι επενδύσεις σε απομίμηση δέρματος, ενώ θα περιμέναμε η ανανέωση να φέρει μια πρακτικότερη αναθεώρηση των διαφόρων θηκών, οι οποίες δεν αποτελούν υπόδειγμα ευχρηστίας.

Citroen C3 1.2T 110 PS EAT6

Στο Swift οι ασημί λεπτομέρειες προσπαθούν να διασπάσουν κάπως τη μουντή ατμόσφαιρα, ενώ οι θήκες για μικροαντικείμενα μπορεί να μην είναι πολλές (ένα ηλεκτρικό χειρόφρενο θα απελευθέρωνε πολύ χώρο μεταξύ των καθισμάτων), αλλά είναι μεγάλες και πρακτικές. Εντύπωση προκαλεί όπως πάντα το εύρος των πληροφοριών και των σχηματικών απεικονίσεων στη μικρή οθόνη μεταξύ των δύο κλασικών στρογγυλών αναλογικών οργάνων, ενώ θα θέλαμε η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων να αποκτούσε ένα περιστροφικό χειριστήριο για την ένταση του ήχου. Τουλάχιστον υπάρχουν αυτά τα εύχρηστα ξεχωριστά χειριστήρια για τον αυτόματο κλιματισμό (στάνταρντ στην έκδοση GLX), κάτι που δεν ισχύει για το C3.

Suzuki Swift Hybrid CVT

Πιάσε τη μεζούρα

Μπορεί εδώ να έχουμε να κάνουμε με τρία σουπερμίνι, μόνο όμως το ένα από αυτά υπερβαίνει το όριο των 4 μ. Αυτό ίσχυε ήδη από την προηγούμενη γενιά του i20, και ετούτη η νέα έχει «πάρει» επιπλέον 5 χιλιοστά στο μήκος και άλλα 10 χλστ. στο μεταξόνιο, με το πλάτος να έχει βγει περισσότερο ωφελημένο κατά 30 χλστ., ενώ κατά 24 χλστ. μειώθηκε το ύψος. Αντίστοιχες διαστάσεις έχει και το C3, το οποίο πάντως οριακά δεν ξεπερνάει το φράγμα των 4 μ., ενώ ο «μικρούλης» της παρέας είναι το Swift, στο οποίο οι ώμοι που προεξέχουν μαζί με τους τονισμένους θόλους των τροχών και τα μαρσπιέ καμουφλάρουν έντεχνα το γεγονός ότι το μικρό Suzuki τοποθετείται κάπου μεταξύ των κατηγοριών Α και Β, με μήκος 3.845 χλστ. Μπορεί μάλιστα να έχει και σημαντικά μικρότερο μεταξόνιο έναντι των άλλων δύο (2.450 χλστ., έναντι 2.540 χλστ. του C3 και 2.580 χλστ. του i20), αλλά δεν τα καταφέρνει άσχημα σε χωροταξικό επίπεδο. Προσφέρει οριακά λιγότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών σε σχέση με το ξεκάθαρα καλύτερο i20, όταν το C3 μένει τρίτο σε αυτό το θέμα, και το πάτωμά του δεν είναι απόλυτα επίπεδο (ένας πέμπτος επιβάτης θα χρειαστεί να κάνει λιγότερες παραχωρήσει στα i20 και Swift).

Hyundai i20 1.0T 100 PS 7DCT 48V Hybrid vs Citroen C3 1.2T 110 PS EAT6 vs Suzuki Swift Hybrid CVT

O χώρος πάντως για τα κεφάλια των εμπρός και πίσω επιβατών είναι παρόμοιος σε όλες τις περιπτώσεις. Ξεκάθαρο είναι το προβάδισμα του i20 στο πoρτ μπαγκάζ, με τη χωρητικότητα των 352 λτ. των απλών εκδόσεων να περιορίζεται στα 262 λίτρα, όταν κάτω από το διπλό δάπεδο πρέπει να φιλοξενηθούν τα επιμέρους τμήματα του 48V υβριδικού συστήματος. Πάντως, το κατώφλι έχει χαμηλώσει, ενώ έξυπνος είναι ο τρόπος αποθήκευσης της εταζέρας στο δάπεδο όταν δε χρειάζεται να είναι στη θέση της. Παραπλήσια είναι η χωρητικότητα του πoρτ μπαγκάζ του Swift (265 λίτρα), με αποτέλεσμα το C3 τελικά να προηγείται με 300 λίτρα, έχοντας όμως το υψηλότερο κατώφλι.

Κάτω από το καπό

Δεδομένου ότι έχουμε να κάνουμε με συμβατικά μοντέλα της κατηγορίας Β, η ποικιλομορφία των λύσεων που αποκαλύπτεται μόλις ανοίξουν τα καπό είναι μάλλον απρόσμενη. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, υπάρχουν δύο στρατόπεδα, αυτό των 3κύλινδρων τούρμπο με άμεσο ψεκασμό, όπως είναι ο TGDI της Hyundai και ο Puretech της PSA, ενώ απέναντι είναι ο 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός Dualjet της Suzuki. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα του γαλλικού κινητήρα τού δίνει το προβάδισμα στην απόδοση, με 110 ίππους και 205 Nm ροπής, με τον TGDI να ακολουθεί από κοντά με 100 ίππους και 172 Nm (μόνο το i20 προσφέρει την εναλλακτική μίας δυνατότερης επιλογής, το C3 διατίθεται και σε έκδοση ντίζελ, ενώ το Swift Sport μάλλον θα πρέπει να συμπεριληφθεί στα μικρά GTI).

Hyundai i20 1.0T 100 PS 7DCT 48V Hybrid

Το i20 όμως πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα, δίνοντας τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή, με μία επιπλέον επιβάρυνση της τάξεως των 1.000 ευρώ, να επιλέξει εάν επιθυμεί τη συνεισφορά ενός ήπιου υβριδικού συστήματος 48V, το οποίο αποτελείται από μία γεννήτρια/δυναμό και μία μικρή επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου, κάτι που του επιτρέπει να ανακτά την ενέργεια της πέδησης, προκειμένου να την προσφέρει όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο κατά την εκκίνηση ή το προσπέρασμα. Το αποτέλεσμα σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι ένα όφελος περίπου 3% με 4% στην κατανάλωση, το οποίο έρχεται να προστεθεί στα οφέλη που απορρέουν από τις τεχνολογίες Hyundai SmartStream και το ελαφρύτερο αμάξωμα.

Citroen C3 1.2T 110 PS EAT6

Ένα αντίστοιχο, ήπιο 48V υβριδικό σύστημα προσφερόταν ήδη στο Swift, και πλέον, στο πλαίσιο της ανανέωσης, αυξήθηκε η χωρητικότητα της επαναφορτιζόμενης μπαταρίας από τα 3 Ah στα 10 Ah. Χάρη στο χαμηλό βάρος των 925 κιλών, οι επιδόσεις του διατηρούνται μέσα στο πλαίσιο του ανταγωνισμού (για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 12,2 δλ. έναντι 11,2 δλ. του C3 και 11,4 δλ. του i20), αν και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας του Swift δε διακρίνεται για τα πλούσια χαρακτηριστικά απόδοσης. Χαρακτηριστικό που δεν οφείλεται τόσο στους 83 ίππους, όσο στα μόλις 107 Nm της ροπής, που αποδίδονται (συγκριτικά ψηλότερα) στις 2.800 σ.α.λ., κάτι που ουσιαστικά τοποθετεί το Swift απέναντι στις ασθενέστερες ατμοσφαιρικές εκδόσεις των C3 και i20 (αντίστοιχες εκδόσεις προσφέρουν και τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας). Για τις τελευταίες έχουμε δηλώσει γενικότερα ότι δε θα τις προτιμούσαμε έναντι των αδιαμφισβήτητων πλεονεκτημάτων που προσφέρουν οι μικροί σύγχρονοι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες.

Suzuki Swift Hybrid CVT

Οι διαφορές μεταξύ των τριών μοντέλων της συγκριτικής αυτής δοκιμής είναι ακόμα μεγαλύτερες σε ό,τι αφορά τον τύπο της αυτόματης μετάδοσης. To i20, όπως και το προηγούμενο μοντέλο, υιοθετεί μία λύση διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, ενώ και το Swift συνεχίζει να πορεύεται με ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT), όπου πάντως υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής μέσω των paddles του τιμονιού, 7 ενδιάμεσων σχέσεων. Σε αυτές καταφεύγει ο οδηγός του Swift όταν θελήσει να κινηθεί πιο σβέλτα, κάτι που φαντάζει σχεδόν «επίπονο» στην αυτόματη λειτουργία, ειδικά όταν ο Dualjet καλείται να δουλέψει στο μεσαίο και υψηλό φάσμα στροφών. Μόνο στις (πολύ) ήρεμες αστικές μετακινήσεις το κιβώτιο δείχνει πως βρίσκεται στο στοιχείο του, καθώς η απόκριση είναι γραμμικότατη στις (μικρές) πιέσεις του δεξιού πεντάλ, «καμουφλάροντας» έτσι τη χαμηλή ροπή.

Hyundai i20 1.0T 100 PS 7DCT 48V Hybrid

Αν και ελπίζαμε ότι θα υπάρξει κάποια αλλαγή σε ό,τι αφορά τον αριθμό των σχέσεων, το C3 διατηρεί το κλασικό 6άρι κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, όταν πάντως τα αδελφάκια του, το Peugeot 208 και το Opel Corsa, προσφέρουν την πιο σύγχρονη εκδοχή των 8 σχέσεων. Μπορεί το 6άρι κιβώτιο του C3 να διακρίνεται για την ομαλή του λειτουργία, σίγουρα όμως θα έβγαινε κερδισμένο με την πυκνότερη κλιμάκωση που προσφέρουν οι δύο επιπλέον σχέσεις. Κάτι τέτοιο συμβαίνει με το DCT κιβώτιο του i20, το οποίο, χωρίς κάποιες απότομες αντιδράσεις που χαρακτηρίζουν συνήθως αυτού του τύπου τα κιβώτια, κολακεύει τον κινητήρα και δεν τον αφήνει να «κρεμάσει», ενώ τα τρία διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport) μεταβάλλουν ανάλογα τη λογική των αλλαγών. Να σημειώσουμε τέλος ότι δε γίνεται αντιληπτή κάποια ιδιαίτερη ένταση σε ό,τι αφορά τη φάση της υβριδικής υποβοήθησης κατά την επιτάχυνση, κάτι που ισχύει τόσο για το i20 όσο και για το Swift.

Citroen C3 1.2T 110 PS EAT6

Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω σε ό,τι αφορά την κατανάλωση μεταφράζεται σε μια τιμή 8 λτ./100 χλμ. και άνω για τα C3 και Swift, ενώ το i20 τα καταφέρνει λίγο καλύτερα με 7,5 λτ./100 χλμ. Σε πιο ήπιους ρυθμούς τα μικροϋβριδικά συστήματα των i20 και Swift μπορούν να διαμορφώσουν τη μέση τιμή γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ.

Suzuki Swift Hybrid CVT

Οι διαβαθμίσεις της άνεσης

Στο δρόμο ο πρωταρχικός σκοπός αυτών των αυτοκινήτων είναι η εύκολη και άνετη μετακίνηση σε αστικές συνθήκες, και όχι μόνο. Δε χρειάζεται λοιπόν ιδιαίτερο ψάξιμο για να ανακαλύψεις ότι αυτός που συνεχίζει να κρατάει τα ηνία στο θέμα της άνεσης δεν είναι άλλος από το C3, απόρροια του τριπτύχου: ρυθμίσεις ανάρτησης, επένδυση καθισμάτων και 55άρι προφίλ των τροχών των 16 ιντσών. Το αποτέλεσμα είναι μια πουπουλένια απόσβεση στις περισσότερες περιπτώσεις, κάτι που συνεπάγεται βέβαια ορισμένες παραχωρήσεις αν κινηθείς πιο σβέλτα (οι κλίσεις του αμαξώματος σε αναγκάζουν να κρατιέσαι από το τιμόνι, λόγω της υποτυπώδους πλευρικής στήριξης του καθίσματος).

Citroen C3 1.2T 110 PS EAT6

Στο άλλο άκρο βρίσκεται το i20, το οποίο αποφάσισε να αποστασιοποιηθεί από τα πολύ μαλακά πρότυπα του προκατόχου του, υιοθετώντας λίγο πιο σφιχτές ρυθμίσεις, κάτι που σε συνδυασμό με το 45άρι προφίλ των τροχών των 17 ιντσών της έκδοσης Distinctive, χαρίζουν ακρίβεια και αμεσότητα στο στρίψιμο, με την απόσβεση πάντως να μη φιλτράρει τις εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου.

Hyundai i20 1.0T 100 PS 7DCT 48V Hybrid

Κάπου μεταξύ των δύο τοποθετείται το Swift, με τις σχετικά μαλακές ρυθμίσεις του να προσφέρουν μια ικανοποιητική κύλιση, ενώ αποδεικνύεται συγκριτικά πιο ευέλικτο. Κανένα δε μας κέρδισε με την αίσθηση του τιμονιού, η οποία απέχει από το μέτρο σύγκρισης του Fiesta, ενώ κανένα παράπονο δεν είχαμε από τα φρένα (στο Swift μόνο η έκδοση GLX διαθέτει πίσω δίσκους), όσο και από τη στάνταρντ γκάμα (στο Swift από την έκδοση GL+) των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

Suzuki Swift Hybrid CVT

O νέος κερδίζει

Σύμφωνα με τα πρότυπα της συντακτικής μας ομάδας, το i20 είναι εκείνο που ανάμεσα σε αυτή την τριάδα καλύπτει αποτελεσματικότερα τις απαιτήσεις σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του κιβωτίου, την οδική συμπεριφορά, τους χώρους και την πρακτικότητα, προσφέροντας μια αναζωογονητική φρεσκάδα εντός και εκτός. Κατόπιν ακολουθεί το Citroen C3, που έχει δείξει ότι ο γαλλοαναθρεμμένος συνδυασμός εμφάνισης και advanced comfort έχει το δικό του πιστό κοινό, όντας ταυτόχρονα αρκούντως αποτελεσματικό με το συγκεκριμένο συνδυασμό κινητήρα κιβωτίου. Πιστούς οπαδούς δε θα μπορούσε να μην έχει το χαμηλών τόνων Swift, το οποίο συνθέτει το δικό του πακέτο ιαπωνικής καταγωγής, κινητήρα και εκμετάλλευσης χώρων. Η μόνη επιλογή του κατασκευαστή με την οποία διαφωνούμε έχει να κάνει με το CVT κιβώτιο, το οποίο σε συνδυασμό με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα καλύπτει μεν ορισμένες βασικές απαιτήσεις, αλλά στο τέλος της ημέρας αφήνει μια «στριφνή» γεύση._4T

Hyundai i20 1.0T 100 PS 7DCT 48V Hybrid vs Citroen C3 1.2T 110 PS EAT6 vs Suzuki Swift Hybrid CVT

HYUNDAI i20 1.0T 100 PS 48V 7DCT

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 998 κ.εκ.

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 100 ίπποι/4.500 σ.α.λ.

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 172 Nm/1.500-4.500 σ.α.λ.

ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς

ΚΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ EΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: Αεριζόμενοι Δίσκοι/Δίσκοι

ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 205/45 - 17

ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 4.040x1.775x1.450 χλστ.

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.580 χλστ.

ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ: 262 λίτρα

ΒΑΡΟΣ: 1.115-1.225 κιλά

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 11,4 δλ.

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 185 χλμ./ώρα

ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ*: 7,5 λτ./100 χλμ.

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 104 γρ./χλμ.

ΤΙΜΗ ΑΠΟ: 16.890 ευρώ (Exclusive)  

ΤΙΜΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ: 18.890 (Distinctive)  

*ΤΙΜΗ 4ΤΡΟΧΟΙ 

Hyundai i20 1.0T 100 PS 7DCT 48V Hybrid

CITROEN C3 1.2T 110 PS EAT6

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.199 κ.εκ.

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 110 ίπποι/5.500 σ.α.λ.

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 205 Nm/1.750 σ.α.λ.

ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς

ΚΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο 6 σχέσεων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ EΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: Αεριζόμενοι Δίσκοι/Δίσκοι

ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 205/55 - 16

ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 3.996x1.829x1.474 χλστ.

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.540 χλστ.

ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ: 300 λίτρα

ΒΑΡΟΣ: 1.165 κιλά

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 11,2 δλ.

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 191 χλμ./ώρα

ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ*: 8,2 λτ./100 χλμ.

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 107 γρ./χλμ.

ΤΙΜΗ ΑΠΟ: 17.200 ευρώ (Shine)

ΤΙΜΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ: 17.900 (Shine plus)

*ΤΙΜΗ 4ΤΡΟΧΟΙ 

Citroen C3 1.2T 110 PS EAT6

SUZUKI SWIFT HYBRID CVT

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.197 κ.εκ.

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 83 ίπποι/6.000 σ.α.λ.

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 107 Nm/2.800 σ.α.λ.

ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς

ΚΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο CVT με 7 ενδιάμεσες σχέσεις

ΑΝΑΡΤΗΣΗ EΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: Αεριζόμενοι Δίσκοι/Δίσκοι

ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 185/55 - 16

ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 3.845x1.735x1.495 χλστ.

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.450 χλστ.

ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ: 265 λίτρα

ΒΑΡΟΣ: 925-946 κιλά

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 12,2 δλ.

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 175 χλμ./ώρα

ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ*: 8 λτ./100 χλμ.

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 94 γρ./χλμ.

ΤΙΜΗ ΑΠΟ: 14.780 ευρώ (GL)

ΤΙΜΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ: 17.680 (GLX)

*ΤΙΜΗ 4ΤΡΟΧΟΙ 

Suzuki Swift Hybrid CVT

ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

Το σημείο εκκίνησης του νεοφερμένου i20 βρίσκεται στα 12.990 ευρώ για την ατμοσφαιρική έκδοση των 84 ίππων. Σε ό,τι αφορά τώρα την έκδοση των 100 ίππων, στη βασική της μορφή υπολογίστε ότι θα πρέπει να προσθέσετε 1.000 ευρώ για το υβριδικό σύστημα και άλλα 1.110 ευρώ για το αυτόματο κιβώτιο, κάτι που τοποθετεί το σημείο εκκίνησης της 7DCT 48V Hybrid στα 16.890 ευρώ (ενώ η αντίστοιχη ισχυρότερη έκδοση των 120 ίππων είναι 700 ευρώ ακριβότερη) για το αρχικό πάντα επίπεδο εξοπλισμού Exclusive (που συμπεριλαμβάνει τα ψηφιακά όργανα, την οθόνη αφής πολυμέσων και 15άρες ζάντες αλουμινίου). Η πλουσιότερη Premium των 17.990 ευρώ προσφέρει μερικές επιπλέον πολυτέλειες (αυτόματο κλιματισμό, ατμοσφαιρικό φωτισμό και 16άρηδες τροχούς), θεωρούμε όμως ότι η Exclusive αποτελεί μια πρώτης τάξης επιλογή.

Το ίδιο μπορούμε να πούμε για την ενδιάμεση έκδοση GL+ του Swift, η οποία τιμάται στα 14.740 και τα 16.180 ευρώ, αντίστοιχα, για τη χειροκίνητη και την αυτόματη παραλλαγή (υπάρχει η οικονομικότερη GL, αλλά με εκπτώσεις στον εξοπλισμό).

Το αυτόματο Citroen C3 των 110 ίππων ξεκινάει από τα 17.200 ευρώ για την πλουσιοπάροχη έκδοση Shine, η οποία συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων την εξωτερική διχρωμία, ενώ με τα επιπλέον 700 ευρώ της Shine Plus, ο εξοπλισμός εμπλουτίζεται με σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας. Αναφέρουμε, τέλος, ότι και τα τρία μοντέλα καλύπτονται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση. 

ΥΠΕΡ-ΚΑΤΑ ΜΕ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ

HYUNDAI i20 1.0T 100 PS 7DCT 48V HYBRID

ΥΠΕΡ ΧΩΡΟΙ//ΚΙΒΩΤΙΟ//ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ//ΥΒΡΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

ΚΑΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΡΣΙΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ (ΤΡΟΧΟΙ 17΄΄)//ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ

CITROEN C3 1.2T 110 PS EAT6

ΥΠΕΡ ΑΝΕΣΗ//ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ//ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΚΑΤΑ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ//ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ

SUZUKI SWIFT HYBRID CVT

ΥΠΕΡ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΧΩΡΩΝ//ΚΥΛΙΣΗ//ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ//ΥΒΡΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

ΚΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΙΒΩΤΙΟΥ//ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου