top icon
Δοκιμές

Audi TT 2.0 TDI Ultra

Το πάντρεμα της σπορ φιλοσοφίας με την οικονομία σε κουπέ συσκευασία.

Πρώτη η VW με το Golf GTD και, πλέον, ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές που μπαίνουν στο παιχνίδι των πετρελαιοκίνητων καυτών χάτσμπακ αποδεικνύουν πως η σπορτίφ διάθεση μπορεί να συνυπάρξει με το χρηστικό οικονομικό προφίλ που προσφέρει η πετρελαιοκίνηση. Σχεδόν αυτονόητη είναι, επομένως, η κίνηση από τη μεριά της Audi να εκμεταλλευτεί τον εξαιρετικό 2λιτρο TDI ώστε να συνοδεύσει την εν λόγω συνταγή με το δυναμισμό της κουπέ σιλουέτας αλλά και το οδηγικό ταλέντο του ΤΤ. Συνδυασμός με ουσία που, χωρίς αμφιβολία, κερδίζει τις εντυπώσεις με την ευστοχία του σε κάθε ζητούμενο τομέα και, κυρίως, στο κομμάτι που συνδέεται με τα «θέλω» του οδηγού. Τι και αν δεν έχει την εξαιρετική τετρακίνηση της βενζινοκίνητης έκδοσης; Το πλαίσιο ξεπερνά σε δυνατότητες τις απαιτήσεις των 184 ίππων, η γεωμετρία εξασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση, ενώ οι ρυθμίσεις πετυχαίνουν τον ιδανικό συνδυασμό ανάμεσα στην ποιοτική, συμπαγή κύλιση και την ακρίβεια και την αμεσότητα που περιμένεις από ένα σπορ χαρακτήρα.

Ταξιδεύεις άνετα και ευχάριστα, και βέβαια «πυροβολείς» μόλις βρεις την ιδανική διαδρομή με τη σφιχτή χάραξη, απολαμβάνοντας μια αποτελεσματικότητα που θυμίζει GΤΙ, χάρη στη ζωντάνια της απόκρισης και στο προσεγμένο ζύγισμα, που ανταποκρίνεται στους κατάλληλους χειρισμούς με ένα ευχάριστο ελάφρωμα της ουράς. Την ίδια στιγμή, το ταχύτατο τιμόνι, τα εξαιρετικά σε απόδοση φρένα αλλά και ο σαφέστατος επιλογέας σου δίνουν την κατάλληλη υποστήριξη. Ιδανικό συμπλήρωμα στα παραπάνω οι επιδόσεις, με το χαμηλότερο, σε σχέση με του Golf, βάρος του TT να κολακεύει ακόμα περισσότερο τον TDI, δίνοντας μια ακόμα πιο ζωντανή αίσθηση στο πάτημα του γκαζιού. Στοιχείο που επιβεβαιώνεται και από τους αριθμούς, καθώς το ΤΤ είναι αντίστοιχα ταχύ στη διαδικασία της εκκίνησης από στάση, κερδίζοντας έδαφος καθώς ανεβαίνει η ταχύτητα, χωρίς μάλιστα τη βοήθεια του launch control και των αστραπιαίων αλλαγών που προσέφερε το DSG στο Golf GTD που είχαμε δοκιμάσει. Παράλληλα, καταφέρνει να προηγηθεί οριακά σε ορισμένες ρεπρίζ, παρά την πιο μακριά κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου του.

Την ίδια στιγμή, ατράνταχτο πλεονέκτημα παραμένει το χρηστικά οικονομικό προφίλ, οπότε τι παραπάνω μπορείς να ζητήσεις από ένα πακέτο που συνδυάζει τη δυναμική εμφάνιση, τον πραγματικά σπορ χαρακτήρα και τις αντίστοιχες επιδόσεις με την ελκυστικότητα μιας κατανάλωσης που δεν ξεπερνά τα 8 λίτρα/100 χλμ.; Περισσότερες εντυπώσεις και λεπτομέρειες από τη συμβίωσή μας με το ΤΤ 2.0 TDI Ultra θα ακολουθήσουν σε επόμενο τεύχος των 4Τ, οπότε μείνετε συντονισμένοι._ 4T

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ