Δοκιμές Test

Δοκιμάζουμε τo Range Rover Sport 4.4 SE

Σε τιμή ευκαιρίας διαθέτει η Land Rover το «baby» Range, όσο υπερβολή κι αν φαντάζει μια ευκαιρία σχεδόν... 80.000 ευρώ.

Το μικρό της γκάμας του Range πήρε το καλύτερο «σπρώξιμο» από τα χέρια της ελληνικής αντιπροσωπείας, αφού, υπό μορφήν 4.4 SE και με εξοπλισμό που ξεφεύγει κατά πολύ από τα στάνταρντ των συνήθων βασικών εκδόσεων, φτάνει στο ταμείο με τιμή 79.900 ευρώ. Αυτή είναι και η είδηση για το πολυτελές μεν, «ανθρώπινο» δε Sport, που, παρά τον τίτλο «Range», δεν πρεσβεύει την απόλυτη χλιδή, αλλά τη σπορτίφ υπόσταση του Βρετανού κατασκευαστή.
 
Η συγκεκριμένη έκδοση αφήνει τιμολογιακά πίσω της αρκετούς -αν όχι τους περισσότερους- ανταγωνιστές της στην κατηγορία των πολυτελών SUV, χάρη στον πλούσιο στάνταρντ εξοπλισμό της, που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει navigation system, δερμάτινο σαλόνι, ηλιοροφή, φώτα Bi Xenon και γωνιακής προσέγγισης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, ζάντες 19΄΄, ηχοσύστημα 8 ηχείων και subwoofer της Harman Kardon και πολλά ακόμα στοιχεία που υπό νορμάλ συνθήκες θα έπρεπε να είχαν απογειώσει κατά πολύ την τιμή.
 
Κατά τα άλλα, μιλάμε για ένα γνήσιο Range, εν προκειμένω με αδηφάγο κινητήρα, ο οποίος μπορεί άνετα να απογειώσει την κατανάλωση πάνω από τα 20 λίτρα/100 χλμ., με κορυφαίο πλαίσιο και άρα συμπεριφορά, «τζιπίσια» αίσθηση τιμονιού, υποδειγματική θέση οδήγησης και προσανατολισμό προς τον τομέα άνεση-πολυτέλεια. _Ε. Ξ.
Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: Range Rover

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου