top icon
Δοκιμές

Mazda 3

Μικρότερο βάρος και εμφανισιακές αλλαγές χαρακτηρίζουν τη νέα γενιά του Mazda 3. Ενισχυμένο στα σημεία, το νέο «3» έχει υψηλότερο βαθμό στρεπτικής ακαμψίας, με την ανάρτηση πλέον να είναι πιο ραφιναρισμένη.

Ενισχυμένο στα σημεία, το νέο «3» έχει υψηλότερο βαθμό στρεπτικής ακαμψίας, με την ανάρτηση πλέον να είναι πιο ραφιναρισμένη. Διαχειρίζεται τώρα με μεγαλύτερη μαεστρία τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, χωρίς παράλληλα να σημειώνει μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Κληρονομιά από την προηγούμενη γενιά έρχεται η καλή οδική συμπεριφορά, με το τιμόνι και τον επιλογέα να διακρίνονται για την αίσθηση που προσφέρουν. Δε συμβαίνει, όμως, το ίδιο και με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,6 λίτρων με τους 105 ίππους, που αναλαμβάνει ρόλο… βασικού, αλλά μοιάζει υποτονικός σε σχέση με τον υπερτροφοδοτούμενο ανταγωνισμό. Σε επίπεδο ποιότητας, έχουν σημαντικά βήματα, με τα μαλακά πλαστικά πλέον να εκτείνονται σε μεγάλο μέρος της επιφάνειας του ταμπλό. Αντίστοιχα, βήματα έχουν γίνει και στην εργονομία, με τον επιλογέα να έχει μετακομίσει λίγο πιο κοντά στον οδηγό, ενώ η κύρια οθόνη πληροφοριών ή, ανάλογα με την έκδοση, του συστήματος πλοήγησης βρίσκεται ψηλά στο κέντρο του ταμπλό και εμπρός στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Την γκάμα των κινητήρων θα συμπληρώσει ο γνωστός 2λιτρος των 150 ίππων, ενώ λίγο αργότερα, μαζί με τη γρήγορη έκδοση MPS, θα έρθει και ο τούρμπο 2.3. Στην ελληνική αγορά αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του μέσα στον Ιούλιο, με τις τιμές να παραμένουν άγνωστες ακόμη._ Γ. Καλ.

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.598 κ.εκ. • ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 105 ίπποι/6.000 σ.α.λ. • ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 14,7 χλγμ./4.000 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 12,2 δλ.* • ΤΕΛΙΚΗ: 188 χλμ./ώρα • ΒΑΡΟΣ: 1.170 κιλά* • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 6,3 λίτρα/100 χλμ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ