Mια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δούμε τις διαφορές του 1.300άρη Multijet δεύτερης γενιάς, που εφοδιάζει τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των Fiat Panda και Lancia Ypsilon.
Mια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δούμε τις διαφορές του 1.300άρη Multijet δεύτερης γενιάς, που εφοδιάζει τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των Fiat Panda και Lancia Ypsilon.
Ένας νέος χώρος βελτιώσεων έχει δημιουργηθεί στα ανατολικά προάστια. Η «Unlimmited Exelixis–Maha Dynocenter» του Γιάννη Φωτεινέλη βρίσκεται στο 6ο χλμ. της Βάρης Κορωπίου (τηλ. 210 2801218) και ασχολείται με δυναμομετρήσεις, προγραμματισμούς εγκεφάλων, βελτιώσεις και εμπορία ανταλλακτικών.
Δεν χάσαμε λοιπόν ευκαιρία να πάρουμε μία γεύση από αυτό το νέο δυναμόμετρο που βρίσκεται τόσο κοντά μας. Για την περίσταση αποφασίσαμε ότι ήταν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να δούμε τις διαφορές του 1300αρη Multijet δεύτερης γενιάς που εφοδιάζει τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των Fiat Panda και Lancia Ypsilon.
Σας παραθέτουμε λοιπόν τις εργοστασιακές τιμές σε σχέση με αυτές που διαπιστώσαμε στην πράξη
Ypsilon Panda
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 95/4000 75/4000*
81,3/3500 63,5/4000**
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/1500 190/1500*
224/2000 211,6/2000 **
(* τιμή κατασκευαστή, ** τιμή δυναμομέτρησης)
Σε ότι αφορά την ισχύ οι τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν απώλειες (απόδοση στον τροχό), ενώ στην ροπή οι τιμές είναι διορθωμένες συμπεριλαμβάνοντας τις απώλειες.
Η υπεροχή του 95αρη δεν αποτυπώνεται μόνο σε απόλυτα νούμερα, αλλά και στις σχετικές καμπύλες, οι οποίες είναι πιο «γεμάτες». Ειδικά αυτή της ροπής διατηρείται πάνω από τα 200 Nm σε ένα φάσμα 2.000 σ.α.λ. (1.800 έως 3.800 σ.α.λ.), την στιγμή που στο Panda το σχήμα της καμπύλης είναι πιο κωνικό, με κορύφωση στις 2.000 σ.α.λ.
Για περισσότερες πληροφορίες, μείνετε συντονισμένοι για την έκδοση του τεύχους Μαρτίου.