top icon
Δοκιμές

Οδηγούμε το νέο Seat Toledo 1.6 TDI 105 PS

Αν και πρωτοποριακό, το MPV πείραμα της προηγούμενης γενιάς δεν πέτυχε, με αποτέλεσμα το νέο Toledo να επιστρέφει στα γνωστά οικογενειακά μονοπάτια των δύο πρώτων γενιών του.

Αν και πρωτοποριακό, το MPV πείραμα της προηγούμενης γενιάς δεν πέτυχε, με αποτέλεσμα το νέο Toledo να επιστρέφει στα γνωστά οικογενειακά μονοπάτια των δύο πρώτων γενιών του.

 

Αισθητικά λοιπόν, το Τολέδο έχει στοιχεία τόσο από σεντάν όσο και από χάτσμπακ όμως, εξαιτίας του μεγάλου ανοίγματος της 5ης πόρτας. Στα εντός τώρα, κυριαρχούν οι άνετοι χώροι, τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες. Σημειώστε εδώ μάλιστα και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 550 λίτρων, το οποίο είναι υπεραρκετό ακόμη και για τους πιο απαιτητικούς, αν αναλογιστείτε ειδικά ότι αυτό το μικρότερου Leon προσφέρει 380 λίτρα. Από εκεί και πέρα, η σωστή συναρμογή στα σκληρά υλικά του ταμπλό και ο λιτός και ευανάγνωστος πίνακας οργάνων, είναι τα χαρακτηριστικά που συμπληρώνουν την εικόνα του εσωτερικού.

Περνώντας στα τεχνικά τώρα, o κινητήρας 1.6 λίτρων των 105 ίππων στις 4.400 σ.α.λ. και ροπής 25,5 χλγμ. στις 1.500-2.500 σ.α.λ., αποτελεί μία αξιοπρεπέστατη επιλογή για το μοντέλο, παρά την θορυβώδη λειτουργία του στις υψηλές στροφές. Οι επιδόσεις που του εξασφαλίζει είναι ικανοποιητικές για την φιλοσοφία του μοντέλου (0-100 σύμφωνα με τις μετρήσεις μας: 10,7 δλ. και τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα) την ίδια ώρα μάλιστα που η μέση κατανάλωση για τις μέρες που το είχαμε στην κατοχή μας, δεν ξεπέρασε τα 6,2 λίτρα/100 χλμ. Τι θα θέλαμε; Χωρίς αμφιβολία, μία επιπλέον σχέση στο μηχανικό κιβώτιο των πέντε σχέσεων που διαθέτει, έτσι ώστε να δημιουργεί μία πιο σφιχτή κλιμάκωση, η οποία θα το βοηθούσε ακόμη περισσότερο σε επιδόσεις και κατανάλωση.

Οι μαλακές ρυθμίσεις στον τομέα της ανάρτησης, από την μία του εξασφαλίζουν καλύτερη άνεση, αλλά από την άλλη, επιτρέπουν την εμφάνιση εντονότερων κλίσεων του αμαξώματος (σ.σ.: Kαμία σχέση με το Λέοντα της εταιρείας) με αποτέλεσμα οι όποιες βλέψεις για γρήγορη οδήγηση, γρήγορα να εξαφανίζονται. Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι αποκλείεται ο σβέλτος ρυθμός μαζί του, αφού το σωστό τιμόνι, η καλή απόδοση των φρένων (120-0: 57,4 μέτρα) και γενικότερα η ποιοτική κύλισή του, ανήκουν στα υπέρ του.

Με την τρέχουσα προσφορά της εταιρείας, το κέρδος είναι της τάξεως των 1.640 ευρώ, με αποτέλεσμα η τελική τιμή του είναι στα 17.950 ευρώ. Αν σε αυτό τώρα, συνυπολογίσει κανείς και το όφελος απόσυρσης (1.367 ευρώ), τότε εύκολα καταλαβαίνεις ότι με 16.583 ευρώ, η πρόταση του του άνετου, οικογενειακού και πετρελαιοκίνητου, Seat Toledo, μετατρέπεται αυτομάτως σε ελκυστική.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ