top icon

Test Drive

Με την αναβαθμισμένη, πιο δυνατή και «πράσινη» έκδοση του 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα αλλά και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο, το Peugeot 308 εμπλουτίζει τη λίστα των ατού του και ενισχύει την παρουσία του στη μάχη της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Οι Ιάπωνες χτυπούν ξανά με την πιο εξευρωπαϊσμένη εκδοχή του CR-V, που πέραν των αισθητικών στοιχείων διαθέτει και έναν κινητήρα-διαμάντι στα 1.600 κ.εκ.

Σαράντα χρόνια πέρασαν, και το Golf γύρισε εκεί από όπου ξεκίνησε, δηλαδή σε ένα 1.000άρη κινητήρα. Μόνο που η τεχνολογία έχει βάλει και με το παραπάνω το χεράκι της για ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. 

Ο νέος 1.000άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του γερμανικού γκρουπ εξοπλίζει τώρα και το Seat Ibiza, και έτσι στην ανανεωμένη εκδοχή του έχει έναν παραπάνω λόγο να συγκεντρώνει πάνω του τα βλέμματα.

Το «κάλλιο αργά παρά ποτέ» βρίσκει εφαρμογή στην Gran Tourer της BMW, και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο. Οι Βαυαροί άργησαν, αλλά, από τη στιγμή που αποφάσισαν να μπουν στο χορό των πολυχρηστικών, όρισαν και νέα στάνταρντ. 

Με τα παλιά μοτέρ, είχε μείνει ουσιαστικά εκτός συναγωνισμού. Ανανεώθηκε όμως εμφανισιακά και εφοδιάστηκε με τα τα νέα 3κύλινδρα 1.2 PureTech και πλέον διεκδικεί ξανά με αξιώσεις, κάποιο απ' το χαμένο έδαφος.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ