top icon

Test Drive

Σε μία από τις δυσκολότερες στιγμές για την τσέπη των Ελλήνων, το υγραέριο ίσως μπορεί να επουλώσει κάποιες από τις ανοιχτές πληγές των νοικοκυριών. Εφαρμόζουμε τη συνταγή σε ένα Honda Jazz, και ευπειθώς αναφέρουμε.

Πόσο διαφορετικό μπορεί να είναι ένα supermini αυτοκίνητο; Την απάντηση έχουν δώσει τόσο οι Βαυαροί της BMW προ καιρού, με το μοναδικό στο είδος του Mini, όσο και σήμερα, πλέον, οι συνήθεις... ύποπτοι από το Ίνγκολσταντ, με το νέο Audi A1!

Δεν πρόκειται για κουπέ πασαρέλας, καθώς πίσω από την ομορφιά τους κρύβεται και οδική ικανότητα. Και αν αυτό είναι γνωστό για τον αυστηρό Γερμανό, στην περίπτωση του γαλλικού εκπροσώπου στο είδος αποτελεί μια άκρως καλοδεχούμενη έκπληξη.

Το νέο, γαλλικών καταβολών SUV της Dacia βαδίζει με αποφασιστικότητα στην αρένα της κατηγορίας προτάσσοντας αρετές άμεσα συνδεδεμένες με το αποτέλεσμα και το χαμηλό κόστος.

Πόσο σπορ μπορεί να είναι ένα υβριδικό αυτοκίνητο; Η Honda, έχοντας επί σειρά δεκαετιών «διδάξει» τεχνολογία, αυτο-καλείται σήμερα με το CR-Z να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα, θέτοντας νέα στάνταρντ αναφορικά με το πάντρεμα της οικολογικής και της ανήσυχης ιδιοσυγκρασίας.

Μπορεί η υγραεριοκίνηση να αποτελέσει το ιδανικό αντίδοτο απέναντι στις «οικονομικά βλαβερές» συνέπειες της βενζίνης; Για την περίσταση, επιστρατεύουμε το Nissan Qashqai 1.6 LPG και δοκιμάζοντάς το στη χώρα μας, απαντάμε στο φλέγον αυτό ερώτημα.

Το Mini έχει βρει τη συνταγή, η MiTo αναβαθμίστηκε και το Ibiza FR τα έχει όλα και συμφέρει. Μέσα σε όλα αυτά, η Citroen κάνει με το νέο DS3 μια κίνηση με όραμα και ξεκάθαρο στόχο. Ας δούμε το αποτέλεσμα της μεταξύ τους αντιπαράθεσης.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ