top icon
Επικαιρότητα

Audi: Βροντερό «όχι» στα χειροκίνητα κιβώτια για τις εκδόσεις RS

Η γερμανική εταιρεία εξηγεί τον βασικό λόγο που τα χειροκίνητα κιβώτια δεν είναι «συμβατά» με τα μοντέλα της οικογένειας RS.

Όπως φαίνεται, το… πάθημα από την έκδοση RS της προηγούμενης γενιάς του Audi TT φαίνεται πως έγινε μάθημα για τους Γερμανούς της Audi Sport GmbH, μιας και στη συγκεκριμένη εκδοχή του μοντέλου η εμπορική απήχηση των «τριών πεντάλ» σε σύγκριση με τις εκδόσεις S-Tronic περιορίστηκε σε παγκόσμιο επίπεδο στο μόλις στο 10%. Ως εκ τούτου, οι ιθύνοντες της εταιρείας αποφάσισαν για όλες τις νεότερες γενιές των «καυτών» RS μοντέλων τους να καταργήσουν το συγκεκριμένο τύπο μετάδοσης. Όπως ακριβώς συνέβη και στην περίπτωση του R8.

Σε συνέντευξη που παρεχώρησε ο επικεφαλής της Audi Sport GmbH, Stephan Reil, επισημαίνει τα εξής:

«Όπως αντιλαμβάνεστε, δεν συμφέρει εμπορικά μια τέτοια επιλογή και ο,τιδήποτε ταιριάζει με αυτή».

Και συμπλήρωσε:

«Για εμένα προσωπικά, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι η καλύτερη επιλογή ανάμεσα στους δύο τύπους. Απλός στην οδήγηση μέσα στην κίνηση, αλλά και με πολύ καλή απόκριση στην σπορ οδήγηση. Είναι ακριβώς όπως ένα χειροκίνητο αλλά χωρίς συμπλέκτη».

Ακόμα και στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, όπου παραδοσιακά τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων με χειροκίνητο κιβώτιο έχουν ικανοποιητική απήχηση, τα μοντέλα του Γερμανού κατασκευαστή που «συνοδεύονται» από το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «πουλάνε καλύτερα», όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο επικεφαλής του τμήματος προϊοντικής ανάπτυξης της εταιρείας στις ΗΠΑ, Anthony Garbis.

Η αλήθεια είναι πως ο εξοστρακισμός του χειροκίνητου κιβωτίου δεν είναι κάτι που παρατηρείται μόνο στα μοντέλα της Audi, αλλά συνολικά στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων σε όλους τους premium και μη κατασκευαστές ανά την υφήλιο._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ