top icon
Επικαιρότητα

Αυτή είναι η νέα BMW X2 (+20 photos)

Η διαρροή των πρώτων φωτογραφιών νωρίτερα μέσα στην ημέρα ανάγκασε του Βαυαρούς της BMW να λύσουν τη σιωπή τους αποκαλύπτοντας τη νέα Χ2, το εμπορικό λανσάρισμα της οποίας αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον προσεχή Μάρτιο.

Η BMW χαρακτηρίζει τη νέα Χ2, που κανονικά θα αποκαλύπτονταν στην Έκθεση του Λ. Άντζελες στις ΗΠΑ τoν προσεχή μήνα, ως «Sport Activity Coupe» και σε καμία των περιπτώσεων ως ένα ακόμα «Sport Utility Vehicle», κάτι που αυτομάτως την καθιστά ότι και οι Χ4 και Χ6 στη γκάμα των κατά πολύ μεγαλύτερων από αυτήν, Χ3 και X5. Σε σχέση με την Χ1, που αποτελεί ασφαλώς και το σημείο αναφοράς, είναι κοντύτερη σε μήκος κατά 50 χλστ. (4,36 μ,), όπως διαβεβαιώνουν οι δημιουργοί της, και συγχρόνως κατά 70 χλστ. πιο χαμηλή σε ύψος από αυτή (1,56 μ.), αλλά με ίδιο ακριβώς μεταξόνιο (2,67 μ.). Που αλλού βρίσκεται η διαφορά; Φυσικά στο σχεδιασμό, μιας και η Χ2 υιοθετεί ελαφρώς πιο νεανικές και σπορτίφ γραμμές, με πιο κυρτή ουρά πίσω, φαρδύτερη εμπρός μάσκα και ελαφρώς τροποποιημένα σε σχεδίαση φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες εμπρός και πίσω.

Από εκεί και πέρα, ο παραπανήσιος σπορ χαρακτήρας σε σχέση με την Χ1, αλλά και την βασική έκδοση Basic της νέας Χ2, υπερθεματίζεται στις πιο «macho» στην όψη εκδόσεις M Sport και M Sport X, με την πρώτη, όπως αναφέρουν οι Βαυαροί να είναι εμπνευσμένη από τις αγωνιστικές κατασκευές πίστας(!) της εταιρείας και τη δεύτερη από τις αντίστοιχες με τις οποίες το γερμανικό γκρουπ μετέχει στα rally. Λίγο υπερβολικά μας ακούγονται αυτά, αλλά απόψεις είναι αυτές… Από πλευράς ουσίας πάντως αλλά και δομής αμαξώματος, όλες οι Χ2 «πατούν» στο δάπεδο UKL, το οποίο υιοθετεί μεταξύ άλλων και η ομόσταβλη Mini, η Σειρά 2 Active και Grand Tourer, ενώ από του χρόνου και η νέα Σειρά 1.

Στην καμπίνα, δεν υπάρχουν εκπλήξεις καθώς κάθε τι φωνάζει… BMW. Και ειδικότερα, Χ1. Χάρη στην εγκάρσια τοποθέτηση των κινητήριων μονάδων, στο ποιοτικό στην όψη εσωτερικό είναι εφικτή, σύμφωνα με την ίδια την BMW, η φιλοξενία χωρίς συμβιβασμούς έως και πέντε ενηλίκων επιβατών. Ωστόσο, τα νέα σχετικά από τον χώρο φόρτωσης της Χ2 δεν είναι και τόσο καλά, καθώς σε αυτόν μπορούν να φιλοξενηθούν αποσκευές με όγκο 470 λίτρα, τιμή μικρότερη κατά 35 σε σχέση με εκείνον της Χ1. Form does not follow function, εν προκειμένω…

Και φτάνουμε αισίως στους κινητήρες. Από το λανσάριμα, η νέα BMW X2 θα είναι διαθέσιμη στην προσθιοκίνητη έκδοση sDrive 20i, η οποία είναι 2λιτρη, βενζινοκίνητη, με απόδοση 192 ίππους και μέση κατανάλωση 5,9-5,5 λιτ./100 χλμ. Διαθέσιμη θα είναι επίσης η πετρελαιοκίνητη και τετρακίνητη xDrive 20d, η οποία αποδίδει 190 ίππους καταναλώνοντας 4,8-4,6 λιτ./100 χλμ. Κορυφαία έκδοση είναι η xDrive 25d, η οποία αποδίδει 231 ίππους, έχοντας μέση κατανάλωση 5,3-5,1 λιτ./100 χλμ. Αξίζει να σημειωθεί πως o κινητήρας της βενζινοκίνητης sDrive 20i θα συνδυάζεται με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic της BMW και οι δύο ντίζελ με αυτόματο «8άρι».

Ωστόσο, από τον επόμενο χρόνο η γκάμα της νέας BMW Χ2 θα εμπλουτιστεί και με άλλες εκδόσεις. Και συγκεκριμένα, με την 3κύλινδρη sDrive 18i, καθώς και με τις 4κύλινδρες xDrive20i, X2 sDrive18d και X2 xDrive18d. Η απόδοση των εκδόσεων βενζίνης θα είναι 140 ίπποι για την sDrive18i και 192 ίπποι για την xDrive20i. Η ντίζελ τώρα sDrive18d και xDrive18d θα αποδίδουν 150 ίππους, με την πρώτη να διατίθεται με χειροκίνητο ή «διπλόδισκο» κιβώτιο ταχυτήτων._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ