top icon
Επικαιρότητα

«Διψασμένο» για καύσιμο το νέο Ford GT

Οι τυποποιημένες μετρήσεις κατανάλωσης στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού αποκαλύπτουν πως ο EcoBoost κινητήρας του νέου Ford GT εστιάζει πολύ περισσότερο στο «Boost» και λιγότερο στο «Eco»!

Μπορεί για ένα σύγχρονο super car η κατανάλωση καυσίμου να μην αποτελεί κριτήριο για την επιλογή του, μολαταύτα η συγκεκριμένη παράμετρος είναι πολύ δύσκολο να αγνοηθεί με δεδομένες τις οικονομικές και οικολογικές στενωπούς της εποχής μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση του πολυσυζητημένου Ford GT, πολλώ δε μάλλον ύστερα και από τις πρόσφατες «αποκαλύψεις» επί του θέματος της αμερικάνικης EPA (Environmental Protection Agency). Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία που δημοσιεύονται στην επίσημη σελίδα του US Department of Energy, η τυποποιημένη συνδυαστική κατανάλωση του V6 κινητήρα του οχήματος ανέρχεται στα 14 μίλια για κάθε γαλόνι βενζίνης. Δηλαδή, ούτε λίγο ούτε πολύ, στα 20 λίτρα για κάθε 100 χλμ. κίνησης. Στην πόλη η αντίστοιχη επίδοση του αμερικανικού super car ανέρχεται στα 11 μίλια/γαλόνι, ήτοι στα 25 λίτρα/100 χλμ., ενώ στον ανοιχτό δρόμο στα 18 μίλια/γαλόνι, δηλαδή στα «μόλις» 16 λίτρα/100 χλμ.

Αξίζει να σημειωθεί πως 12 χρόνια πριν, ο προκάτοχός του νέου Ford GT είχε καταγράψει την ίδια ακριβώς συνδυαστική κατανάλωση(!) καταφέρνοντας μάλιστα να πετύχει βελτιωμένες κατά μία μονάδα (γαλόνι/λίτρο) τιμές στις μετρήσεις εντός και εκτός πόλης.

Και για να έχει κανείς ένα μέτρο σύγκρισης σε σχέση με τους «κεντρομήχανους» ανταγωνιστές του μοντέλου, αξίζει να σημειωθεί πως η EPA έχει καταγράψει για τις Ferrari 488 GTB, McLaren 570S και Lamborghini Huracan τιμές στον ανοιχτό δρόμο της τάξης των 20 μιλίων/γαλόνι, επίδοση που μεταφράζεται σε 14 λίτρα/100 χλμ._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ