top icon
Επικαιρότητα

Αλλάζει η παλιά εθνική οδός Αθηνών – Κορίνθου

Ο αναπτυξιακός οργανισμός «Νέα Μητροπολιτική Αττική» αναλαμβάνει τη μελέτη με τίτλο «βελτίωση – εκσυγχρονισμός και αναβάθμιση ασφάλειας και σήμανσης της παλιάς εθνικής οδού Αθηνών – Κορίνθου από Ελευσίνα ως Μέγαρα» για λογαριασμό της Περιφέρειας Αττικής.

Το έργο «βελτίωση – εκσυγχρονισμός και αναβάθμιση ασφάλειας και σήμανσης της παλιάς εθνικής οδού Αθηνών Κορίνθου (ΠΕΟΑΚ) από Ελευσίνα έως Μέγαρα» αφορά στην εκπόνηση συγκοινωνιακών μελετών, για την βελτίωση και την αναβάθμιση, κατά τμήματα υφιστάμενης οδού, καθώς και την μελέτη σήμανσης και ασφάλειας του συνόλου της αρτηρίας.

Το συνολικό τμήμα που θα μελετηθεί αφορά τμήμα της παλαιάς Εθνικής οδού Ελευσίνα – Μέγαρα, συνολικού μήκους περίπου 12,4 χλμ. Αφετηρία του υπό μελέτη οδικού τμήματος αποτελεί ο κόμβος Ευταξία της ΠΕΟΑΚ αμέσως μετά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, εν συνεχεία διατρέχει στην παραλιακή ζώνη τις περιοχές Λουτρόπυργος και Νεράκι, διασχίζει την Νέα Πέραμο όπου και μετονομάζεται σε 28ης Οκτωβρίου και καταλήγει στο νότιο άκρο της πόλης των Μεγάρων στην Ολυμπία οδό.

Ειδικότερα, η μελέτη περιλαμβάνει
Συγκοινωνιακή μελέτη – Βελτίωση οδού
Μελέτη σήμανσης και ασφάλισης
Υδραυλική μελέτη – Όμβρια ύδατα
Ειδική Αρχιτεκτονική Μελέτη
Τοπογραφική μελέτη
Ηλεκτρομηχανολογική μελέτη – Ηλεκτροφωτισμός
Περιβαλλοντική μελέτη
Τεύχη Δημοπράτησηςold Athens Corinth

Η παλαιά εθνική οδός Αθηνών Κορίνθου κατασκευάστηκε πριν το 1945 και έκτοτε, η σήμανση και ο εξοπλισμός ασφαλείας έχουν επιδεχθεί επιμέρους βελτιώσεις, προσθήκες και παρεμβάσεις ενώ τα γεωμετρικά της χαρακτηριστικά και οι εφαρμοζόμενες τυπικές διατομές, δεν έχουν εκσυγχρονιστεί. Επιπλέον, στα εντός των αστικών περιοχών τμήματά της, η οδός καλείται να εξυπηρετήσει τις παρόδιες ιδιοκτησίες, την κυκλοφορία των πεζών, τη στάση επί της οδού και άλλες λειτουργίες για τις οποίες δεν είναι εξοπλισμένη ενώ τα όρια των παρόδιων ιδιοκτησιών, κολώνες, δέντρα που έχουν αναπτυχθεί άναρχα, τοίχοι και εμπόδια ασκούν ιδιαίτερη πίεση και περιορισμό του εύρους της οδού. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την επιβάρυνση της κυκλοφορίας της οδού λόγω της αστικοποίησης των παρόδιων περιοχών Νεράκι, Λουτρόπυργος και Νέα Πέραμος, και την επιλογή της από μεγάλο αριθμό οδηγών μεταξύ Μεγάρων- Ελευσίνας, δημιουργούν θέματα ασφάλειας και λειτουργικής εξυπηρέτησης, οδηγώντας σε πληθώρα ατυχημάτων.

Επομένως, η ανάγκη εκσυγχρονισμού της οδού, η αναβάθμιση της ασφάλειας και ασφάλισης, η εφαρμογή των κατάλληλων τυπικών αστικών και υπεραστικών διατομών, η μελέτη της αποστράγγισης και αποχέτευσης ομβρίων που θα συμβάλλει σημαντικά στην αντιπλημμυρική προστασία των όμορων περιοχών, καθώς τα δίκτυα αυτά δεν είναι ολοκληρωμένα, η μελέτη φωτισμού και κάθε στοιχείου που απαιτείται σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές αποτελούν άξονες υψίστης προτεραιότητας για την Περιφέρεια Αττικής.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ