Επικαιρότητα Ελλάδα

Ανεστάλη η 24ωρη απεργία της Πέμπτης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Ανεστάλη η 24ωρη απεργία που είχε προαναγγείλει η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών (ΟΣΜΕ) για την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου. Στάσεις εργασίας προαναγγέλθηκαν αρχικά και για τα μέσα σταθερής τροχιάς, ωστόσο είχαμε ανατροπές εφ όλης της ύλης, αφού υπήρξαν αντιδράσεις από τα σωματεία των εργαζομένων στα τρόλει και στα λεωφορεία.

Ανεστάλη η 24ωρη απεργία που είχε προαναγγείλει η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών (ΟΣΜΕ) για την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου, αφού υπήρξαν αντιδράσεις από τα σωματεία των εργαζομένων στα τρόλει και στα λεωφορεία. Η ΟΣΜΕ μιλούσε για «ιδιωτικοποίηση της δημόσιας συγκοινωνίας» τονίζοντας σε ανακοίνωσή της ότι «ενώ τουλάχιστον 500 λεωφορεία ιδιοκτησίας της ΟΣΥ που έχουν αγοραστεί με χρήματα των πολιτών παραμένουν παροπλισμένα στα αμαξοστάσια και μπορούν να επισκευαστούν με αμελητέο κόστος, η κυβέρνηση με τη σύμπραξη της διοίκησης της ΟΣΥ και του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας, σκέφτηκε ως λύση για να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια να αναθέσει χωρίς κανόνες, χωρίς διαφάνεια και χωρίς έλεγχο, το έργο της αστικής συγκοινωνίας του λεκανοπεδίου στους ιδιώτες των ΚΤΕΛ». Ακινητοποιημένα θα ήταν αρχικά και τα μέσα σταθερής τροχιάς (Ηλεκτρικός πρώην ΗΣΑΠ, Μετρό, Τραμ) την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου, από τις 2 το μεσημέρι έως τις 5 το απόγευμα. Ωστόσο, δεν θα συμμετάσχουν τελικά στην 24ωρη απεργία της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας τα σωματεία εργαζομένων σε ΟΑΣΑ και ΟΣΥ καθώς και η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ. Οι διοικήσεις των σωματείων, σε κοινή ανακοίνωσή τους ξεκαθαρίζουν, πως δεν υπάρχει απόφαση για προκήρυξη απεργίας σε λεωφορεία και τρόλεϊ και καταγγέλλουν παράλληλα την ΟΣΜΕ για την προκήρυξη, κάνοντας λόγο για «ύποπτο ρόλο του προέδρου της», ο οποίος «εξυπηρετεί τα συμφέροντα των ιδιωτών που εκπροσωπεί (ΚΤΕΛ) και όχι των εργαζόμενων».

 

 

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου