Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα του Ευρωβαρόμετρου σε ένδεκα ευρωπαϊκές χώρες με επίκαιρα, αλλά και αντικρουόμενα στοιχεία, για τους Έλληνες οδηγούς.

Η έρευνα του Ευρωβαρόμετρου για την οδική ασφάλεια, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το ίδρυμα Fondation Vinci Autoroutes, έδειξε ορισμένα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για τους Έλληνες οδηγούς. Ξεκινώντας από τα καλά, θα πρέπει να αναφέρουμε πως οι συμπατριώτες μας είναι οι δεύτεροι πιο προσεκτικοί στο τιμόνι, μεταξύ οδηγών από ένδεκα χώρες (στην έρευνα συμμετείχαν 12.418 άτομα από τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Βέλγιο, την Ισπανία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ιταλία, τη Σουηδία, την Πολωνία, την Ολλανδία, τη Σλοβακία και την Ελλάδα). Με βάση αυτά τα στοιχεία, περισσότερο προσεκτικοί στη διάρκεια της οδήγησης αποδείχθηκαν οι Γερμανοί (82%), με δεύτερους τους Έλληνες και τους Ιταλούς με το ίδιο ποσοστό (78%) και τρίτους τους Γάλλους με 77%. Στην ίδια όμως έρευνα αποκαλύπτεται ότι ο ένας στους δύο Έλληνες οδηγούς (50%) συμπεριφέρεται επικίνδυνα στο δρόμο, με τους Ιταλούς να ακολουθούν με 44% και τους Γάλλους με 40%. Λιγότερο επικίνδυνοι από όλους αποδεικνύονται οι Σουηδοί, με ποσοστό 11%. Επίσης, όσον αφορά την ανευθυνότητα στη διάρκεια της οδήγησης, οι Πολωνοί (68%) και οι Έλληνες (58%) καταλαμβάνουν τις δύο πρώτες θέσεις. Συνεχίζοντας, οι Βρετανοί αποδεικνύονται οι πιο ευγενικοί οδηγοί (50%) και τους ακολουθούν οι Βέλγοι (44%). Λιγότερο ευγενικοί είναι οι Ιταλοί (17%), με τους Έλληνες να κατατάσσονται στη μέση του πίνακα (26%). Εν κατακλείδι, μοιάζει αρκετά περίεργο να είναι κάποιος προσεκτικός και μαζί ανεύθυνος και επικίνδυνος. Ίσως το σκεπτικό του Ευρωβαρόμετρου να χρήζει περαιτέρω διερεύνησης...

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πρώτου αγώνα του φετινού WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά