top icon
Επικαιρότητα

Ενισχύονται σταδιακά οι γραμμές των λεωφορείων

Εφαρμόζεται μικτό σύστημα, με την αγορά νέων λεωφορείων και με άμεση προμήθεια μέσω της μεθόδου του leasing.

 

Ενισχύονται σταδιακά οι γραμμές όπου εντοπίζονται προβλήματα στις ώρες αιχμής, αφού τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ εξυπηρετούν δρομολόγια στην περιφέρεια και έτσι οχήματα της ΟΣΥ ΑΕ Αστικές Συγκοινωνίες μετατίθενται στα δρομολόγια όπου υπάρχουν προβλήματα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας στις ώρες αιχμής η πληρότητα είναι πιο κάτω από 65% στο 95% των οχημάτων. Στην περίπτωση που λόγω της πανδημίας μειωθεί ξανά το όριο επιβατών στο 50%, υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία, που δεν αποφασίζεται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Οι ειδικοί στο εξωτερικό υποστηρίζουν πως είναι προτιμότερο ένα λεωφορείο γεμάτο όπου όλοι φοράνε μάσκα, από ένα λεωφορείο μισογεμάτο όπου οι μισοί επιβάτες δεν φοράνε μάσκα. Παρά τις εκτός Νόμου απόψεις ορισμένων, εκτός κάποια μεμονωμένα περιστατικά, η χρήση μάσκας στα λεωφορεία και στο Μετρό είναι σχεδόν καθολική.

Στο leasing, το κόστος των ανταλλακτικών και των όποιων επισκευών τυχόν προκύψουν αναλαμβάνει ο ιδιώτης. Όμως ο ΟΣΥ ΑΕ Αστικές Συγκοινωνίες διαθέτει σύγχρονες εγκαταστάσεις και καταρτισμένους τεχνικούς, με συνέπεια να δύναται ο ιδιώτης καταβάλλοντας το σχετικό τίμημα να χρησιμοποιεί τις εγκαταστάσεις αυτές. Για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία γίνονται προσλήψεις 650 εργαζομένων στις δημόσιες συγκοινωνίες, ενώ δημιουργούνται περισσότερες από 550 θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα. Το κόστος των λεωφορείων με την μέθοδο του leasing είναι 30 εκατομμύρια ευρώ για τρία χρόνια, ενώ τα έξοδα για την αγορά αντίστοιχων νέων λεωφορείων ανέρχονται στα 60 εκατομμύρια ευρώ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ