top icon
Επικαιρότητα

Η ηλεκτροκίνηση στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας

Tα ηλεκτρικά λεωφορεία που πραγματοποιούν δοκιμαστικές διαδρομές στο ιστορικό κέντρο της ελληνικής πρωτεύουσας αυξάνονται από δύο σε τέσσερα.

Όπως είναι γνωστό, πριν από λίγες ημέρες στους δρόμους της Αθήνας ξεκίνησε να κυκλοφορεί και δεύτερο ηλεκτροκίνητο λεωφορείο, της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Yutong (το πρώτο είναι της επίσης κινεζικής BYD). Oι δύο εταιρείες ανταποκρίθηκαν στην ανοιχτή πρόσκληση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, διαθέτοντας ένα σύγχρονο ηλεκτρικό λεωφορείο για δοκιμαστική κυκλοφορία στο δίκτυο της Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ. Στόχος της δοκιμαστικής αυτής περιόδου είναι να εξεταστούν οι δυνατότητες αυτών των οχημάτων, καθώς τα 300 από τα 1.000 λεωφορεία που πρόκειται να αποκτηθούν μέσω διεθνούς διαγωνισμού θα είναι ηλεκτρικά.

BYD eBus

Tο λεωφορείο εκτελεί δρομολόγιο με επιβάτες, χωρίς αυτοί να επικυρώνουν εισιτήριο. Πραγματοποιεί καθημερινά την παρακάτω κυκλική διαδρομή: Ομόνοια, Κλαυθμώνος, Σύνταγμα, Φιλελλήνων, Συγγρού, Αγία Φωτεινή, Κολυμβητήριο, άγαλμα Λόρδου Βύρωνα, Σύνταγμα, Ακαδημία, Rex, Ομόνοια. Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο έκανε δοκιμαστικά δρομολόγια στη διαδρομή από τον Άγιο Ιωάννη ως την Κυψέλη, χωρίς να μεταφέρει επιβάτες.

BYD eBus

Την επόμενη εβδομάδα θα δρομολογηθεί πιλοτικά ένα ακόμη λεωφορείο, αυτή την φορά ευρωπαϊκής τεχνολογίας προερχόμενο από την Τσεχία. Στη συνέχεια θα δρομολογηθεί ακόμη ένα, από την Ισπανία. Το λεωφορείο της Yutong που δοκιμάζει αυτό το διάστημα η Οδικές Συγκοινωνίες έχει μήκος 12 μέτρα, τρεις διπλές πόρτες, χαμηλό δάπεδο χωρίς σκαλοπάτια εισόδου και διαθέτει ράμπα ΑμΕΑ (επιβάτες: 27 καθήμενοι, 46 όρθιοι, 1 ΑμΕΑ). Έχει κινητήρα ισχύος 350 kW και παρέχει θύρες USB σε διάφορα σημεία, παρέχοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να φορτίζουν τις ηλεκτρονικές τους συσκευές στη διάρκεια της μετακίνησής τους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ