top icon
Επικαιρότητα

Λευτέρης Αυγενάκης: «Το Ράλλυ Ακρόπολις κυρίαρχο θέμα στο κεφάλαιο εξωστρέφεια»

Σε συνέντευξη που παραχώρωσε στο gazzetta.gr, o Υφυπουγός Αθλητησμού Λευτέρης Αυγενάκης δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο έργο του και φυσικά στην επιστροφή επί των ημερών του στην Ελλάδα του Ράλλυ Ακρόπολις.

Κάνοντας τον απολογισμό για τα χρόνια της θητείας του στον αθλητισμό, ο Λευτέρης Αυγενάκης απάντησε σε μια σειρά ερωτήσεων του gazzetta.gr, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, ο Υφηπουργός Αθλητισμού, είπε τα εξής:

«Εξωστρέφεια. Μεγάλο στοίχημα. Κι όμως το καταφέραμε. Κι εδώ θεωρώ ότι κυρίαρχο θέμα, κυρίαρχη πρωτοβουλία, κυρίαρχη διοργάνωση στο κεφάλαιο εξωστρέφεια, είναι το Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά από οκτώ ολόκληρα χρόνια, τους πείσαμε ότι η Ελλάδα έχει αλλάξει, ότι και θέλουμε και μπορούμε να μπούμε εγγυητές σε μια σοβαρή, αξιόπιστη διοργάνωση, με κανόνες, προϋποθέσεις και σεβασμό σε αυτά τα οποία θα αναλάβουμε και με απαίτηση αυτά που θα αναλάβετε κι εσείς.

Γιατί τα δικαιώματα έχουν και υποχρεώσεις. Έγινε κατανοητό, με δυσπιστία στην αρχή -απολύτως λογικό-, καταφέραμε και διοργανώσαμε το ’21 το Ράλλυ Ακρόπολις με απίστευτη συμμετοχή. Παρά την πανδημία και τα μέτρα ήρθαν χιλιάδες. Ο κόσμος ενεργοποιήθηκε και έφτασε στο Σύνταγμα, στα βουνά ή του Λουτρακίου ή της Στερεάς Ελλάδος, με έδρα το service park της Λαμίας. Εκεί εγκαινιάσαμε και μια διαδικασία, η οποία για εμένα ήταν αυτονόητη, για κάποιους ήταν έκπληξη. Λογοδοσία. Δηλαδή, μετά από ένα διάστημα κάποιων μηνών, καλέσαμε σε ένα ωραίο φόρουμ EKO Ράλλυ Ακρόπολις και ανακοινώσαμε τα αποτελέσματα, τα οικονομικά αυτής της διοργάνωσης. Πόσο μας στοίχισε, από πού προήλθαν τα χρήματα αυτά -Το 70% περίπου της διοργάνωσης προήλθε από τον ιδιωτικό τομέα-, τι έσοδα είχαμε -περίπου 39 εκατ. την πρώτη χρονιά- τι οφέλη επικοινωνιακά είχαμε; Μα, χιλιάδες ώρες. Μετρημένα και τα είχαμε παρουσιάσει στο φόρουμ αναλυτικά, με αποτέλεσμα να διεκδικήσουμε και να πάρουμε διακρίσεις: Ως την καλύτερη διοργάνωση της χρονιάς, ως τη διοργάνωση με πολύ σοβαρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και μια σειρά άλλες διακρίσεις, οι οποίες μας έδωσαν μεγάλη χαρά και ικανοποίησαν πολύ και τους χορηγούς μας.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Και εδώ ξεκινάει τώρα ένα άλλο, μεγάλο, κεφάλαιo της θητείας μας στο υπουργείο αθλητισμού. Θέλαμε να δημιουργηθεί μια σχέση εμπιστοσύνης με τον ιδιωτικό τομέα. Να πιστέψουν, δηλαδή, όλοι οι φορείς του επιχειρείν, που θα ήθελαν να ταυτιστεί η επωνυμία της εταιρείας τους ή ένα προϊόν της εταιρείας τους με ένα ευχάριστο αθλητικό γεγονός, με μια χαρά, με μια διάκριση, με μια νίκη, όττι ναι, μπορούν να εμπιστευτούν το κράτος και διοργανώσεις αυτού του επιπέδου με απόλυτη εγγύηση και ό,τι γίνει, θα γίνει με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό και από τις δύο πλευρές. Αυτό έγινε κατανοητό και από την ΕΚΟ, που ανανέωσαν αμέσως τη συνεργασία για την επόμενη χρονιά, για το Ράλλυ Ακρόπολις του 2022 και του 2023, Κοτσόβολος, Betson, Eurobank, Cosmote και μια σειρά άλλων εταιρειών. Βασικοί χορηγοί, που εμπιστεύτηκαν αυτή τη διαδικασία και την οργανωτική επιτροπή, την οποία συστήσαμε.

Το 2022 ήταν μια ακόμα πιο δυνατή χρονιά για το Ράλλυ Ακρόπολις, θυμίζω είχε 65.000 κόσμο στο ΟΑΚΑ, δεν έχει ξαναγίνει αυτό, με μια διαδρομή περίπου 2 χλμ. μέσα στο γήπεδο, το οποίο μετατράπηκε από ποδοσφαιρικό σε πίστα μέσα σε ελάχιστες ημέρες, με εντατική δουλειά και προσέξτε, με μηδέν κόστος. Ούτε ένα ευρώ. Θυμάμαι ότι γράφανε τότε κάποιοι “λεφτά πεταμένα, το ένα, το άλλο”, έλεγα “περιμένετε θα μιλήσουμε στο τέλος”. Μηδέν κόστος. Στην πραγματικότητα, αυτό είχε περίπου ένα εκατομμύριο δαπάνη, αλλά όμως καλύφτηκε από τους χορηγούς και τα εισιτήρια. Άρα, μηδέν κόστος όλο αυτή η διοργάνωση, αλλά την ίδια στιγμή μονάχα το τετράωρο στο ΟΑΚΑ το παρακολούθησαν 49 εκατομμύρια μάτια καταρχήν, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του WRC promoter. Και αυτό μας χαροποιεί γιατί ήταν εκατομμύρια, επίσης, τα μάτια, που απόλαυσαν αυτές τις εικόνες από τα κανάλια, τα συνεργαζόμενα που έπαιρναν εικόνα από τον promoter. Και μετά, το τι έπαιξε στα Social Media ή σε αφιερώματα, δεν λέγεται.»

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.
Πηγή: gazzetta.gr

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ