01 Μαρ 2019

Να οργανωθούμε...

Αφού συγκεντρωθούμε. Το «ρεύμα» στην αυτοκίνηση δεν έρχεται, ήρθε. Είναι γεγονός. Το ζεις ταξιδεύοντας, το διαπιστώνεις διαβάζοντας, και βέβαια όλοι μας, περισσότερο ή λιγότερο, με το γκάζι που ρυπαίνει αλλά ενθουσιάζει,παραδεχόμαστε τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης.

O ίδιος ο Βάλτερ Ρερλ επί του προκειμένου, αναθεωρώντας την άποψή του, έκανε διπλό τετ-α-κε με πολλά χιλιόμετρα. Ένα με τη φόρα που προδίδει τη μαεστρία του, και ένα με το ηλεκτρικό χειρόφρενο. Κάπου εκεί σκέφτεσαι πως το ρεύμα έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, και ας μη θέλουμε να το παραδεχτούμε. Ζεις για μια βόλτα με την Alpine, ειδικά σε κατηφόρια, αλλά απολαμβάνεις και τη μαγεία που προσφέρει το i8, ενώ νιώθεις υπέροχα στο τιμόνι του Nero, όταν στη λίστα σου για το COTY είναι η i-Pace. Υποστηρίζει διακριτικά το εργοστάσιο τον Έλληνα που ψηφίζει το COTY, αλλά, σε συνδυασμό με τη διαχρονικά άψογη «ελληνική» συμπεριφορά, το εξαιρετικό προϊόν-δημιουργία ξεπερνάει ανθρώπινες συμπεριφορές. Μας «καταδίκασε», άλλωστε, ο κ. Κώστας Καββαθάς να ψηφίζουμε με τη γλώσσα στο μάγουλο, μακριά από τα excel που μας κρατούν υγιείς.

Δυστυχώς, στη χώρα μας παραμένουμε θεσμικά απαθείς. Στα δάχτυλα του ενός χεριού οι πραγματικά συνειδητοποιημένοι και ευαίσθητοι, και μόνο τυχαία δεν κρατούν σε εγρήγορση το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Η κυβέρνηση μελετά, δεν προτείνει, και δυστυχώς δεν επιβάλλει όπως οφείλει, και είναι ικανοί τύποι, όπως ο Ρομπέρτο Καραχάννας της ΕΚΟ-ΒP, ο Τάκης Θεοχαράκης της Nissan και ο Πρόεδρος του ΣΕΑΑ Γιώργος Βασιλάκης, που μας επιτρέπουν να αισιοδοξούμε.

Για μία-δύο ταχύτητες επάνω στην προσαρμογή, αν και όποτε επιβληθεί με άμεσο τρόπο, και όχι μέσα από ένα ακόμα μελλοντικό πλάνο. Την ίδια ώρα, έλιωσε και η καραμέλα στο «μόνο βενζίνη», «το ντίζελ πέθανε». Ας είμαστε ειλικρινείς. Άλλο τι μας βολεύει, άλλο τι μας συμφέρει, και ερμηνεύστε όπως θέλετε. Αλλά δοκιμάστε, υπολογίστε και μελετήστε και τις δημιουργικές αντιδράσεις των κατασκευαστών. Στο γερμανικό γκρουπ πόνεσαν και δεν το κρύβουν, έχοντας «φρενάρει» το ντίζελ. Την ίδια ώρα, οι Γάλλοι της PSA επιμένουν στην εξέλιξη των κινητήρων πετρελαίου, επενδύοντας και στην επόμενη ημέρα, οπότε το ρεύμα θα γίνει τρόπος ζωής. Οι ίδιοι Γάλλοι που διαθέτουν κοσμήματα και σε βενζινοκινητήρες.

Με αφορμή το COTY, δοκιμάσαμε και βενζινοκίνητο Focus με τον 1.500άρη EcoBoost των 150 ίππων. Συγγνώμη, αλλά δε θα πάρουμε. Επιμένουμε στο δικό μας, κόκκινο ντίζελ 1.5 Ecoblue με τους 120 ίππους, για λόγους κόστους και ουσίας. Η Ford, ενώ λέγεται πως εγκαταλείπει το ντίζελ, δε σταματά να εξελίσσει τον Ecoblue. Αυτοί ξέρουν, αλλά σε ό,τι αφορά τη βενζίνη, και ειδικότερα απέναντι στον 1.5 EcoBoost, ας δοκιμάσουν ένα «308» με τον 1.2 ή τη Mercedes A-Class με τον 1.33. Σύνολα για βράβευση.

Όπως και το επιτελείο του Ομίλου Συγγελίδη, που, σοφά συντονισμένοι από τον επικεφαλής τους, εξασφάλισαν και την αντιπροσωπεία της Opel. «Αυτονόητο», θα σχολιάσει όποιος νομίζει πως ξέρει, ερμηνεύοντας την εξαγορά της Opel από την PSA. «Άσκηση με πολύ κόπο και τρόπο», θα συμπληρώσουμε, και μακάρι μια μέρα να δεχτεί και να μιλήσει-εξηγήσει ο κ. Πολύχρονης Γ. Συγγελίδης, «καθηγητής» στις διαπραγματεύσεις με ξένους.

Αν έχουμε υπολογίσει σωστά, ο όμιλος με έδρα τη Λ. Κηφισίας, μετά το «φύγε εσύ» και «ελάτε-ήρθατε εσείς» κ.ά. που θα ολοκληρωθούν τον Απρίλιο, θα εκπροσωπεί περισσότερο από το 20% της αγοράς. Περίπου τα 2-3 αυτοκίνητα στα 10 θα έχουν στην πινακίδα τους τη σφραγίδα ενός ομίλου με ισχυρά θεμέλια. Χτίστηκε στη Λ. Συγγρού στα μέσα του περασμένου αιώνα από τον κ. Γιώργο Συγγελίδη. Ατού η σύζυγός του, Δώρα, και η ζηλευτή εξέλιξη από τα παιδιά του, Πολυχρόνη και Γιάννη, με την αδελφή τους, Ρίτσα, στο πιλοτήριο της Hyundai Ελλάς εκείνα τα παλιά, τα καλά χρόνια, αλλά ίσως -και κυρίως- τα πρόσφατα, πολύ δύσκολα. Σημαντικό στοιχείο οι Έλληνες επιχειρηματίες στην αγορά μας, και είναι αυτοί που διατηρούν και το ανθρώπινο στοιχείο, με το συναίσθημα να δηλώνει παρόν στις ειδικές καταστάσεις που προκύπτουν σε εταιρικό και προσωπικό επίπεδο._ Σ. Χ.

Περί Ενώσεων

Σε καλό δρόμο οι συζητήσεις ΕΣΑ και ΕΣΑΑΜ για κοινή Ένωση δημοσιογράφων του ειδικού Τύπου. «Μακάρι», είναι το σχόλιο, αφού οι συνθήκες και ο χρόνος επιβάλλουν την ψύχραιμη σιωπή. Οι προσωπικές διαφωνίες και πικρίες ξεπερνούν θεσμούς που μας αφορούν, όντας εδώ στην ομάδα μας εννέα τυπικά και ουσιαστικά επαγγελματίες, μαζί με το θηρίο μας τον Θάνο Ηλιόπουλο. Για την επίθεση του εμποράκου στον Γιώργο Ανδρή, το αυτονόητο είναι η καταδίκη. Το συμπέρασμα είναι πως ο συνάδελφος κάνει καλά τη δουλειά του, όντας και μαθημένος στις επιθέσεις ακόμα και από πολυεθνικούς. Μπράβο και στους εκδότες που φιλοξενούν με συνέπεια το καυτό του ρεπορτάζ, που προστατεύει τον καταναλωτή.

Το «αυτοκίνητο» στο κάρτινγκ!

Με ευαισθησία-παράδειγμα προς μίμηση εμπλέκεται η Seat Τεχνοκάρ στην προσπάθεια του πρωταθλητή μας Στυλιανού Πετρίση (Galaxy team) στο Kart Academy της CIK-FIA. Αντίστοιχα, το Karellis Group, με πολλές «έδρες» στη Λαμία, στηρίζει την προσπάθεια του Αλέξανδρου Θ. Παπαευθυμίου στο θεσμό του ΙΑΜΕ, με στόχο τη συμμετοχή του στον τελικό, στο Παρίσι. Ατού του νεαρού δικού μας πιλότου η ομάδα του Φώτη και του Κώστα Μαϊτού. Απλώς: πρωταθλητές.

Τιμή μας

Τα συναισθήματα στο κόκκινο στην απονομή της ΑΛΑΛ (στη φωτ. του «PIT» με τους Τάσο Γεμενή και Νικόλα Μανώλη), όπου με τίμησαν για τη διαδρομή μου στις ειδικές των ελληνικών αγώνων. Στην ίδια, ιδιαίτερα προσεγμένη εκδήλωση στη Λαμία, στη δική μας Φινλαμία, τιμήθηκε και ο Πρωταθλητής «Ελ-Νακ Jr», καθώς και άλλοι υπέροχοι αθλητές του Σωματείου-καρδιάς του Ράλλυ Ακρόπολις.

Περισσότερες φωτογραφίες:
Ετικέτες: