Στην Έκθεση του Λ. Άντζελες τον επόμενο κιόλας μήνα, η Alfa Romeo θα μας αποκαλύψει και επίσημα την Stelvio, τη νέα πρόταση της μιλανέζικης φίρμας στην κατηγορία των SUV μοντέλων, η οποία φιλοδοξεί να τα βάλει με την αφρόκρεμα του είδους: τις Porsche Macan, Mercedes GLC, BMW X3 και Audi Q5.

Αυτές πρέπει να είναι οι τελευταίας… περιηγήσεις των καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων του πρώτου SUV μοντέλου της μιλανέζικης φίρμας, καθώς τον Νοέμβριο η εταιρεία αναμένεται να σπάσει οριστικά τη σιωπή της αποκαλύπτοντας και επίσημα τη νέα Stelvio. Και μάλιστα, επί αμερικανικού εδάφους, αναδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό τη σπουδαιότητα της συγκριμένης αγοράς για τους Ιταλούς, που πλέον έχουν συστήσει, χάρη στις γνωστές ενέργειες-συνέργειες του Sergio Marchionne, έναν νέο αμερικανο-ιταλικό όμιλο με τον διακριτικό, ως γνωστόν, τίτλο, Fiat Chrysler Automobiles.

Η νέα Stelvio αναμένεται να τοποθετήσει τη μιλανέζικη φίρμα στην καρδιά του premium παρακλαδιού της κατηγορίας των SUV οχημάτων. Όπως είναι προφανές, σχεδιαστικά θα παραπέμπει σε κουπέ αποτελώντας το alter ego της πρόσφατα παρουσιασθείσας Maserati Levante. Ωστόσο, η νέα Stelvio αναμένεται να υιοθετεί αρκετά στοιχεία και από την 4θυρη Giulia, κυρίως στο εμπρός μέρος.

Δομικά, το νέο SUV της Alfa Romeo θα «πατά» σε μια ελαφρώς τροποποιημένη εκδοχή του δαπέδου της τελευταίας, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα αρκετά επιμέρους στοιχεία από τα αντιστοίχου διαστάσεων μοντέλα των Jeep και Fiat. Ωστόσο, προκειμένου να ενισχυθεί ο σπορτίφ της χαρακτήρας, η νέα Stelvio θα φιλοξενεί κινητήρες και συστήματα μετάδοσης που έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά για την Alfa Romeo και όχι για τα υπόλοιπα μέλη-μάρκες της Fiat Chrysler Automobiles.

Έτσι, κάτω από το εμπρός καπό το «παρών» θα δώσουν τόσο ο νέος 2λιτρος βενζινοκινητήρας όσο και ο 2,2 ντίζελ της Giulia. Και μάλιστα, σε μια ποικιλία εκδόσεων ισχύος. Φυσικά, η κορυφαία έκδοση της νέας Stelvio θα κινείται από τον 3λιτρο V6 της «μεγάλης» Giulia, με άγνωστη προς το παρόν απόδοση._Χ.Α.