Επικαιρότητα Ελλάδα

ΟΑΣΘ: Μειώνεται το επιβατικό κοινό του

Τα διαρκώς ογκούμενα προβλήματα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης οδηγούν σε μεγάλη μείωση του επιβατικού κοινού του, η οποία φτάνει το 58% σε μια επταετία.

 

Οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης παράγουν μεταφορικό έργο μειωμένο κατά 36% από το 2010, ενώ μέσα σε μια επταετία έχασαν το 58% του επιβατικού κοινού τους (τα 165 εκατ. επιβάτες του 2012 έγιναν 75 εκατ. το 2019). Τα κυκλοφορούντα οχήματα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης είναι σε οριακά χαμηλό επίπεδο (270 λεωφορεία, αντί των 500 που απαιτούνται), την ίδια στιγμή που οι μεταφορικές δυνατότητες θα έπρεπε να ανέβουν, με γνώμονα και το γεγονός ότι ο ΟΑΣΘ παραμένει ακόμη (τουλάχιστον ώσπου να τελειώσει το Μετρό της συμπρωτεύουσας) το μοναδικό συγκοινωνιακό μέσο της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας. Στις μέχρι τώρα απόψεις και συζητήσεις αναφέρεται πως το Υπουργείο Υποδομών πρέπει να προβεί στη λήψη μέτρων για την άρση της οικονομικής ασφυξίας του ΟΑΣΘ παγώνοντας τα χρέη του στις φορολογικές αρχές και παράλληλα να μισθωθούν οχήματα, αλλά και να αναλάβουν έκτακτα έναν όγκο μεταφορών τα ΚΤΕΛ. Η προμήθεια 250 νέων λεωφορείων μέχρι το καλοκαίρι θα έδινε ανάσα στις ασφυκτικές συνθήκες των μετακινήσεων στη Θεσσαλονίκη, ενώ τα σχέδια για το μέλλον περιλαμβάνουν θαλάσσια αστική συγκοινωνία, ποδηλατόδρομους, το έργο του δυτικού προαστιακού σιδηρόδρομου και διάφορες άλλες παρεμβάσεις και αναπλάσεις. Ωστόσο, οι αρμόδιοι καλούνται πρώτα να καλύψουν τα βασικά, για την άμεση ανακούφιση των κατοίκων και των επισκεπτών της πόλης.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου