Επικαιρότητα Ελλάδα

Οι νέες οδικές σήραγγες της Αθήνας

Με επίκεντρο τα νότια προάστια της Αθήνας και τις μεγάλης έκτασης αναπλάσεις που ενδέχεται να υλοποιηθούν, θα έρθουν και νέες οδικές σήραγγες που φιλοδοξούν να αλλάξουν τις μετακινήσεις μας.

 

Στην περιοχή του Φαλήρου βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη η δημιουργία δύο επιφανειακών σηράγγων, οι οποίες μάλιστα έχουν δοθεί από καιρό στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων. Στην πρώτη φάση των έργων της ανάπλασης του Φαληρικού όρμου, στη θέση της λεωφόρου Ποσειδώνος, δημιουργούνται δυο επίγειες προς το παρόν σήραγγες στο τμήμα μεταξύ του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας και της συμβολής τους με την λεωφόρο Συγγρού. Στην ολοκληρωμένη μορφή, επάνω από τις σήραγγες θα αναπτυχθεί ένα πάρκο έκτασης 240 στρεμμάτων και για να επιτευχθεί ενοποίηση με την περιοχή του Φαλήρου και της Καλλιθέας, θα σκεπαστούν δύο τμήματα του αυτοκινητοδρόμου. Αυτός ο σχεδιασμός επέβαλε την κατασκευή αυτών των δύο μικρών σηράγγων, όπου μετά την ολοκλήρωση του έργου θα βρίσκονται κάτω από το πάρκο των 240 στρεμμάτων.

nea_paraliaki

Μία ακόμα πολύ ενδιαφέρουσα υπόθεση θα είναι και η υπογειοποίηση που μελετάται να γίνει σε τμήμα της λεωφόρου Ποσειδώνος. Η δουλειά αυτή εντάσσεται στα έργα της αξιοποίησης του Ελληνικού και θέλει υπογειοποιημένο το τμήμα που αρχίζει από τα όρια Αλίμου-Αγίου Κοσμά, με την ανύψωση στο ύψος της μαρίνας του Ελληνικού. Το μήκος της σήραγγας θα είναι περίπου τρία χιλιόμετρα και θα περιλαμβάνει τρεις λωρίδες σε κάθε ρεύμα κυκλοφορίας. Η γραμμή του τραμ θα παραμείνει στη θέση της και θα συνδεθεί με τη λεωφόρο Βουλιαγμένης.

nea_paraliaki

Υπογειοποίηση επίσης προβλέπει σχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού, στο πρόγραμμα των επεκτάσεων της Αττικής Οδού. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον, αφού θα αποσυμφορήσει την επικοινωνία μεταξύ νοτίων και βορείων προαστίων της πρωτεύουσας, μέσω της λεωφόρου Καρέα. Εκεί προτείνεται η επέκταση της Αττικής Οδού από το ύψος της Κατεχάκη έως την Λεωφόρο Βουλιαγμένης, με μία νέα σήραγγα. Το μήκος της θα είναι λίγο μεγαλύτερο των τριών χιλιομέτρων, με τρεις λωρίδες σε κάθε ρεύμα κυκλοφορίας, που θα αρχίσει να βυθίζεται στο ύψος της Καισαριανής και θα καταλήγει στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, στα όρια Ηλιούπολης και Αγίου Δημητρίου, κοντά στον σταθμό του Μετρό.

nea_paraliaki

 

 

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου