Επικαιρότητα Ελλάδα

Οι οδικές μεταφορές την εποχή του κορονοϊού

Μεγάλη μείωση σημειώθηκε στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές το δεύτερο τρίμηνο του 2020, κατά κύριο λόγο εξαιτίας του δεύτερου κύματος της πανδημίας.

Μείωση 35,4% καταγράφηκε στο βάρος των φορτίων και εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το δεύτερο τρίμηνο φέτος σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019. Πιο συγκεκριμένα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά εθνικών και διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 55.280 χιλιάδες τόνους έναντι 85.575 χιλ. τόνων το δεύτερο τρίμηνο του 2019. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 6.131.310 χιλ., σημειώνοντας μείωση 22,2% σε σχέση με το 2019, οπότε είχαν ανέλθει σε 7.879.109 χιλιόμετρα.

Μείωση σημειώθηκε στις φορτώσεις όλων των μεγάλων γεωγραφικών περιοχών της χώρας, με μεγαλύτερη στην Αττική όπου σημειώθηκε μείωση 51%. Από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 42%) πραγματοποιήθηκαν στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 31,5% σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2019. Μείωση καταγράφηκε στις εκφορτώσεις όλων των μεγάλων γεωγραφικών περιοχών της χώρας, με μεγαλύτερη στην Αττική όπου παρουσιάστηκε μείωση 52%.

Ποιος από τους 7 φιναλίστ για το COTY 2021 κερδίζει τη δική σας ψήφο σαν Αυτοκίνητο της Χρονιάς;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου