top icon
Επικαιρότητα

Σε λειτουργία το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών της ΟΣΥ ΑΕ

Σε λειτουργία τέθηκε το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών της ΟΣΥ ΑΕ, στην κεντρική επισκευαστική βάση των εγκαταστάσεών της.

Σε λειτουργία τέθηκε το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών της Ο.ΣΥ. Α.Ε., παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου και του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, κ. Ιωάννη Ξιφαρά, καθώς και της Διοίκησης της Εταιρείας, στην κεντρική επισκευαστική βάση των εγκαταστάσεών της. Πρόκειται για ένα ακόμη βήμα εκσυγχρονισμού της Ο.ΣΥ. Α.Ε., η οποία αναδιαρθρώνεται προκειμένου να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις στον τομέα των Οδικών Συγκοινωνιών.

Tο Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών δημιουργεί οικονομίες κλίμακος και δίνει τη δυνατότητα οι βλάβες να επισκευάζονται πολύ πιο γρήγορα. Επίσης λειτουργεί συνεπικουρικά με τα οκτώ συνεργεία στα άλλα αμαξοστάσια της ΟΣΥ, τα οποία θα ασχολούνται αποκλειστικά και με μεγαλύτερη ταχύτητα με τις μικρότερες και πιο απλές βλάβες. Σήμερα κυκλοφορούν 500 περισσότερα λεωφορεία, είτε με το leasing, είτε με τα ΚΤΕΛ, στο δίκτυο της ΟΣΥ. Αφού έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά στο επόμενο βήμα, με την προμήθεια λεωφορείων, μεταξύ των οποίων ηλεκτρικά και CNG.

Η λειτουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών της ΟΣΥ ΑΕ, ακολουθεί τη διεθνή πρακτική στον τομέα των μεταφορών, είναι σύγχρονα εξοπλισμένο και με τους πολύ έμπειρους τεχνίτες που διαθέτει η Εταιρεία, αυξάνει την παραγωγή. Ταυτόχρονα, μειώνει το κόστος των επισκευών, δίνει τέλος στον κατακερματισμό της εργασίας και μειώνει τον χρόνο αποκατάστασης βλαβών, καθώς μέχρι σήμερα θα έπρεπε να λύνονται οι κινητήρες και να στέλνονται στην κεντρική επισκευαστική ζώνη. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε λιγότερο από έναν μήνα λειτουργίας του Συνεργείου, έχουν επιδιορθωθεί 19 λεωφορεία.

Η συγκέντρωση των εργασιών επισκευής έχει σημαντικά οφέλη όπως:

Αποσυμφόρηση του έργου των εννέα αμαξοστασίων και των οκτώ συνεργείων που διαθέτουν. Ταχύτερη και πιστοποιημένη αποκατάσταση των βλαβών (το όχημα που θα επιστρέφει στην κυκλοφορία θα παραμένει για μεγάλο διάστημα χωρίς βλάβη).
Οικονομία κλίμακας (λιγότεροι ανθρώπινοι και τεχνικοί πόροι)
Αύξηση της παραγωγής.

Δυνατότητα επαναφοράς οχημάτων που είναι επί μακρόν παροπλισμένα λόγω σοβαρών βλαβών. Παύση του χωρικού κατακερματισμού και της πολυδιάσπασης παραγωγής και ανταλλαγής εξαρτημάτων μεταξύ των αμαξοστασίων.

Δυνατότητα συνολικής επισκευής του οχήματος (ταυτόχρονη επισκευή και μικρών βλαβών). Συμπερασματικά, περισσότερα λειτουργικά λεωφορεία στην κυκλοφορία προς όφελος του επιβατικού κοινού.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ