Επικαιρότητα Ελλάδα

Σημαντικά οδικά έργα εν όψει – οι οριστικές αποφάσεις τον Ιούνιο

Παρά τα οικονομικά προβλήματα που επισωρεύει η υγειονομική κρίση που ξέσπασε στη χώρα μας, τα οδικά έργα ύψους 8 δις ευρώ που έχουν ως τώρα προταθεί μπορούν να υλοποιηθούν, σύμφωνα με τη γνώμη των αρμοδίων.

Σύντομα στο Υπουργείο Υποδομών θα παρθούν σημαντικές αποφάσεις, οι οποίες θα καθορίσουν το μέλλον του κατασκευαστικού κλάδου στην Ελλάδα. Και οι δύο πλευρές, υπουργείο και κατασκευαστές, καταρχήν επιθυμούν διακαώς ένα νέο θεσμικό πλαίσιο συνεργασίας που θα προκύψει από τις αλλαγές στον ισχύοντα νόμο για τις δημόσιες συμβάσεις (4412/2016, θα τον βρείτε σε επισυναπτόμενο αρχείο PDF στο τέλος του άρθρου μας), ο οποίος δεν φαίνεται να λειτουργεί επιτυχώς. Οι αρμόδιες αρχές δεν κρύβουν την επιθυμία τους να προχωρήσουν οι διαγωνισμοί για τα μεγάλα οδικά έργα που έχουν προταθεί, η αξία των οποίων εκτιμάται στα οκτώ δισεκατομμύρια ευρώ.

Σε αυτά τα οδικά έργα (για τη Γραμμή 4 του Μετρό και τις σιδηροδρομικές επενδύσεις έχουμε αναφερθεί ξεχωριστά) περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι προτεινόμενες επεκτάσεις της Αττικής Οδού συνολικού προϋπολογισμού ύψους 1,5 δις ευρώ, ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης με κόστος 2 δις ευρώ, διάφορα αντιπλημμυρικά έργα, το Πάτρα–Πύργος που υπολογίζεται στα 250 εκατ. ευρώ, το βόρειο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Ε65 που θα στοιχίσει γύρω στα 700 εκατομμύρια ευρώ και το Άκτιο-Αμβρακία. Η απλοποίηση των διαδικασιών και η εξεύρεση των ημερομηνιών για τη διενέργεια των διαγωνισμών είναι η πρώτη φάση, ενώ για τη συνέχεια χρειάζεται η έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

ATTIKH ODOS

Για το Πάτρα–Πύργος υπάρχει αρχική συμφωνία με την Ολυμπία Οδό και αναμένεται το πράσινο φως από τις Βρυξέλλες, ενώ για το Άκτιο –Αμβρακία πρέπει πρώτα να ξετυλιχτεί το κουβάρι με τις δικαστικές αντιπαραθέσεις και βλέπουμε. Έγκριση αναμένεται και για τον αυτοκινητόδρομο Ε65, που και αυτός πήγε πίσω εξαιτίας των καθυστερήσεων που επέφερε η υγειονομική κρίση στη χώρα μας. Στο μεταξύ, παράταση μέχρι τις 6 Μαΐου αποφασίστηκε για τον διπλό διαγωνισμό της διετή συντήρηση της Εγνατίας Οδού, συνολικού προϋπολογισμού 140 εκατομμυρίων ευρώ μαζί με τον Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ).

Συνημμένα Αρχεία

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της περιόδου 2010-2020;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου