Η ηλεκτροκίνηση είναι ένας από τους εννέα βασικούς άξονες της περιβαλλοντικής πολιτικής της κυβέρνησης, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Χατζηδάκης στην ομιλία του στο «3rd Sustainability Summit for South East Europe & Mediterranean» του Economist.

«Αντιμετωπίζουμε το περιβάλλον ως το φίλτρο, από το οποίο πρέπει να περνά κάθε δημόσια πολιτική. Δεν μπορεί να υπάρξει μέλλον χωρίς πράσινη ανάπτυξη, οι επενδύσεις πρέπει να συμφιλιωθούν με την περιβαλλοντική προστασία», επισήμανε ο κ. Χατζηδάκης στο ξεκίνημα της ομιλίας του. Στη συνέχεια, περιέγραψε τους εννέα άξονες που περιλαμβάνονται στο σχέδιο της κυβέρνησης. Σχετικά με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ) προβλέπει το ποσοστό πράσινης ενέργειας να φτάσει στο 35% το 2030, αντί 31% του αρχικού στόχου (στις ημέρες μας είναι 17%).

Σε ό,τι έχει να κάνει με την ηλεκτροκίνηση, ανέφερε τα εξής: «Εκπονούμε το εθνικό σχέδιο ηλεκτροκίνησης και διαμορφώνουμε πλέγμα κινήτρων για την προώθησή της, με βάση τις ευρωπαϊκές πρακτικές. Η αρχή θα γίνει από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη καθώς ένα μέρος των νέων λεωφορείων που θα αποκτηθούν θα είναι ηλεκτροκίνητα. Στόχος μας είναι να φτάσουμε από λιγότερο από 1% μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων σήμερα, στο 10% περίπου μέχρι το 2030. Δίνουμε έμφαση στην βιώσιμη αστική κινητικότητα με δράσεις όπως την ανάπτυξη δικτύων ποδηλατοδρόμων στα αστικά κέντρα».

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά