Επικαιρότητα Ελλάδα

Στο τέλος της χρονιάς το τραμ στον Πειραιά

Στα τέλη του 2020 εκτιμάται πως θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει το τραμ στον Πειραιά, με... 69 μήνες καθυστέρησης από το αρχικό του πρόγραμμα.

Η επέκταση του τραμ στον Πειραιά ξεκίνησε στις αρχές του 2013, με υπολογισμένη περίοδο ολοκλήρωσης του έργου τους 25 μήνες. Επτά και πλέον χρόνια αργότερα ο Πειραιάς ακόμη περιμένει το railbus κι αν η προοπτική για τα τέλη του 2020 ευδοκιμήσει, τότε θα μιλάμε για 94 μήνες συνολικά ως το αίσιο τέλος αυτής της υπόθεσης, με την καθυστέρηση να φτάνει τους 69 μήνες! Για να γίνουν όλα αυτά, θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθούν τα έργα μετατόπισης της γραμμής του τραμ στην περιοχή του Φαληρικού όρμου, του οποίου η ανάπλαση έχει θέσει εκτός λειτουργίας από τις 16 Μαρτίου της χρονιάς που διανύουμε τη διαδρομή Μπάτης-ΣΕΦ. Για την αργοπορία του συγκεκριμένου έργου, που προβλεπόταν να τελειώσει σε ενάμιση μήνα, ευθύνεται η πανδημία του κορονοϊού covid-19. Στα έργα συμπεριλαμβάνεται η μετατόπιση των στάσεων «Τζιτζιφιές» και «Καλλιθέα» σε νέα θέση.

Το γεγονός είναι βέβαια ότι η πρώτη μεγάλη επέκταση του τραμ από το Φάληρο στον Πειραιά έχει ολοκληρωθεί και τον Φεβρουάριο, όμως η φωτιά που ξέσπασε σε διατηρητέο της οδού Ομηρίδου Σκυλίτση, δημιούργησε προβλήματα στην παράδοσή της, αφού με απόφαση της Τροχαίας απαγορεύτηκε η χρήση της γραμμής λόγω επικινδυνότητας. Η συνέχεια ανήκει στην διαβόητη και επιβλαβή ελληνική γραφειοκρατία, στην οποία εμπλέκονται το Υπουργείο Πολιτισμού και ο Δήμος Πειραιά. Ύστερα από όλα αυτά, η παράδοση και λειτουργία της επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά μήκους 5,4 χιλιομέτρων με ένδεκα στάσεις, πιστεύεται ότι θα λειτουργήσει περίπου στα τέλη του 2020. Για έργο αυτού του μεγέθους, πρόκειται για παγκόσμιο ρεκόρ καθυστέρησης.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '80;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου