Επικαιρότητα Ελλάδα

Τα Mέσα Μαζικής Μεταφοράς στη δεύτερη φάση άρσης των περιορισμών

Ο σχεδιασμός που αφορά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με γνώμονα τη δεύτερη φάση της σταδιακής άρσης των περιοριστικών μέτρων εξαιτίας του κορονοϊού, που ξεκινά τη Δευτέρα 11 Μαΐου.

Από τις 4 έως τις 8 Μαΐου, στην πρώτη φάση της σταδιακής άρσης των περιοριστικών μέτρων εξαιτίας του κορονοϊού, άνοιξε το 10% των επιχειρήσεων και κινήθηκε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κατά μέσο όρο το 30% των επιβατών που εκινείτο προ της έλευσης του Covid-19. Aπό τις 11 Μαΐου, στη δεύτερη φάση αυτής της διαδικασίας, συνεχίζονται εντατικά οι απολυμάνσεις και πυκνώνουν τα δρομολόγια. Εισέρχονται εμβόλιμα δρομολόγια στο Μετρό και τα αστικά λεωφορεία, όπου αυτό απαιτείται, ενώ θα μειωθούν περαιτέρω οι χρονικές αποστάσεις (στα 5 λεπτά) μεταξύ των συρμών στα μέσα σταθερής τροχιάς (ηλεκτρικός πρώην ΗΣΑΠ και Μετρό). Οι 300 βοηθοί επιβατών θα παραμείνουν σε δραστηριότητα ολόκληρο τον Μάιο και θα βρίσκονται στους 45 πιο σημαντικούς σταθμούς ανταπόκρισης μεταξύ Μετρό και αστικών λεωφορείων και απευθύνουν συστάσεις.

HSAP

Αρμόδια για την επιβολή προστίμων σε όσους δεν φορούν προστατευτική μάσκα, που παραμένει υποχρεωτική, θα είναι η Ελληνική Αστυνομία (ΕΛΑΣ). Στα αστικά λεωφορεία θα τοποθετηθεί και ένα διαχωριστικό, στη θέση του οδηγού, για την καλύτερη προστασία του. Οι σημάνσεις στις αποβάθρες και τους συρμούς των μέσων σταθερής τροχιάς, καθώς και στα λεωφορεία, θα παραμείνουν και ενδέχεται να αυξηθούν. Επίσης, εξακολουθεί να ισχύει η πίστωση στους χρήστες καρτών των απεριορίστων διαδρομών.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου