top icon
Επικαιρότητα

Τουριστικά λεωφορεία – πρόταση για χρήση τους στις αστικές συγκοινωνίες

Με ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων και Τουρισμού (FedHATTA) προτείνει να χρησιμοποιηθούν τουριστικά λεωφορεία στις αστικές συγκοινωνίες.

Με ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων και Τουρισμού (FedHATTA) προτείνει να χρησιμοποιηθούν τουριστικά λεωφορεία στις αστικές συγκοινωνίες, προκειμένου να υπάρξει αποσυμφόρηση και επομένως μικρότερος κίνδυνος διασποράς του Cobid-19. Πιο συγκεκριμένα, η ανακοίνωση της FedHATTA αναφέρει τα εξής: «Ο κλάδος των τουριστικών γραφείων και λεωφορείων έχει πληγεί από την υγειονομική και οικονομική κρίση. Δεδομένου ότι τα τουριστικά λεωφορεία ΔΧ δεν πρόκειται να εργαστούν σε όλη τη διάρκεια της κρίσης (την περίοδο δηλαδή που υπάρχει επείγουσα ανάγκη ενίσχυσης του στόλου των ΜΜΜ για την αποσυμφόρησή τους), θεωρούμε ότι θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν τα υπάρχοντα τουριστικά ΔΧ λεωφορεία (τα οποία πληρούν όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις) για τις ανάγκες των αστικών συγκοινωνιών. Με τον τρόπο αυτό, το Δημόσιο θα εξοικονομήσει πόρους με πολλαπλά οφέλη για την οικονομία και το κοινωνικό σύνολο (δεν θα χρειαστεί να προμηθευτεί με leasing 300 μεταχειρισμένα λεωφορεία), θα στηριχθεί η απασχόληση και θα δοθεί εργασία τους επαγγελματίες οδηγούς τουρ. λεωφορείων που είναι σε αναστολή (επομένως δεν θα τους ενισχύει το Κράτος), θα τονωθεί ένας ολόκληρος κλάδος εργοδοτών, αυταπασχολούμενων και εργαζομένων κ.α.

LEOFOREIA

Αντίθετα εάν προχωρήσουν οι εξαγγελίες για προμήθεια των 300 λεωφορείων 10ετίας με leasing, η οποία προφανώς θα γίνει από μία εταιρεία μετά από διαγωνισμό, θα ωφεληθεί μόνο η συγκεκριμένη εταιρεία, το Κράτος θα πρέπει να καταβάλει το τίμημα του leasing και βέβαια θα πρέπει να προσλάβει επιπλέον προσωπικό για τον χειρισμό των λεωφορείων. Αντίστοιχα, αν προχωρήσει η σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το γεγονός αποτελεί καταφανής μονομερή και μονοπωλιακή υποστήριξη στην Ανώνυμη Εταιρεία των ΚΤΕΛ, αγνοώντας τα τουριστικά λεωφορεία.

LEOFOREIA

Η Ομοσπονδία προτείνει να λειτουργεί μόνο το βράδυ η λεωφορειακή γραμμή του ΟΑΣΑ Χ95: Σύνταγμα–Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών με αφετηρία στην οδό Όθωνος της πλατείας Συντάγματος, αφού κατά τη διάρκεια της ημέρας το κοινό εξυπηρετείται με το Μετρό-Προαστιακό. Έτσι τα οχήματα της γραμμής που είναι μάλιστα και διπλά θα είναι διαθέσιμα για να χρησιμοποιηθούν για την αποσυμφόρηση των λεωφορείων άλλων γραμμών. Με τον τρόπο αυτό θα αντιμετωπιστούν οι επείγουσες ανάγκες των αστικών συγκοινωνιών σε οχήματα, θα λυθεί το χρόνιο πρόβλημα της εξυπηρέτησης της τουριστικής κίνησης στο κέντρο και βέβαια θα αποσυμφορηθεί το Σύνταγμα αφού η στάση για αποεπιβίβαση και η διέλευση των τουριστικών λεωφορείων θα γίνεται κυκλικά από την Οθωνος. Τέλος η Ομοσπονδία εξακολουθεί να ζητά την κατάργηση της απαράδεκτης ρύθμισης της ηλικίας απόσυρσης των τουριστικών λεωφορείων στο πρότυπο όλων των υπολοίπων κρατών μελών της ΕΕ». Δελτίο Τύπου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ