top icon
Επικαιρότητα

Η FCA χάνει 20.000$ για κάθε Fiat 500e που πουλά

Ποιος είπε ότι ο δρόμος προς την ηλεκτροκίνηση είναι στρωμένος με ροδοπέταλα;

Η κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι υπόθεση… παίξε γέλασε. Πολλώ δε μάλλον, σε επιχειρηματικό επίπεδο, μιας και οι τεχνολογίες που υιοθετούνται, τόσο «μέσα» στη γραμμή παραγωγής, όσο και νωρίτερα κατά τη φάση της εξέλιξης τους, μοιραία κοστίζουν πολύ περισσότερο σε σχέση με τις «συμβατικές». Στην περίπτωση της Fiat, μιας εταιρείας που προς το παρόν διαθέτει στη γκάμα της ένα μόλις ηλεκτροκίνητο όχημα –και αυτό αποκλειστικά για τους πελάτες της στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού- τα πράγματα δείχνουν να είναι ακόμα πιο… επώδυνα, όπως παραδέχτηκε ανοιχτά ο ίδιος ο CEO μιλώντας πρόσφατα σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο της πόλης του Roverto της Ιταλίας.

Συγκεκριμένα, ο Sergio Marchionne «ομολόγησε» πως για κάθε ένα Fiat 500e που πωλείται σήμερα, τα ταμεία της FCA επιβαρύνονται με 20.000 δολάρια, πόσο που στην περίπτωση του Chevrolet Bolt πέφτει στα μόλις(;) 9.000 δολάρια ανά μονάδα. Ωστόσο, ο ιταλο-καναδός μάνατζερ παραδέχτηκε πως ο «εξηλεκτρισμός» της αυτοκίνησης αλλά και της ίδιας της FCA είναι η μόνη λύση στο εγγύς μέλλον προκειμένου η αυτοκινητοβιομηχανία να εκπληρώσει τις αυστηρές περιβαλλοντικές νόρμες που θα τεθούν σε ισχύ από το 2020 και εξής.

«Εξαιτίας του αυστηρού χρονικού περιθωρίου που έχει επιβληθεί από την ΕΕ, πρέπει να στρέψουμε την προσοχή μας στην ηλεκτροκίνηση. Αν τώρα με ρωτάτε αν αυτή είναι η μόνη λύση για το απώτερο μέλλον, θα σας πω πως δεν είναι», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Sergio Marchionne.

Στο περιθώριο των ως άνω δηλώσεών του, ο CEO της FCA δε δίστασε να πλέξει για μια ακόμα φορά το πλέξει εγκώμιο της Tesla, και προσωπικά του Elon Musk, δηλώνοντας τα εξής:

«Ο μεγαλύτερος φόβος που αυτή τη στιγμή έχω είναι ότι μπορεί να μείνουμε πίσω στις εξελίξεις. Εμείς, είμαστε μια πολύ αργή και παλιά αυτοκινητοβιομηχανία. Η ιστορία μας είναι 100 ετών. Για να πάρουμε αποφάσεις περνά πολύ καιρός. Τις προάλλες είχα συναντηθεί με στελέχη της Silicon Valley. Είναι σε άλλον πλανήτη. Πάρτε για παράδειγμα την Tesla και τον Elon Musk που κινείται τρομερή ταχύτητα… σαν πύραυλος».

Κλείνοντας, ο Marchionne τόνισε πως αυτή τη στιγμή δεν έχει καμία πρόταση στο τραπέζι αναφορικά με το ενδεχόμενο συγχώνευσης της FCA με κάποια μεγάλη ευρωπαϊκή ή ασιατική εταιρεία.

«Αυτή τη στιγμή η προτεραιότητα μου είναι να ετοιμάζουμε το πενταετές πλάνο της FCA έως το 2022, να πετύχουμε τους στόχους μας για τα επίπεδα του χρέους μας το 2018 και φυσικά να βρω τον διάδοχό μου»._Χ.Α.

Θυμίζουμε πως ο 65χρονος Sergio Marchionne θα εγκαταλείψει τα ηνία της FCA το 2019._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ