top icon
Επικαιρότητα

Η νέα υβριδική σειρά «53» της Mercedes

Η γερμανική εταιρεία ετοιμάζεται γα την υβριδική της επέλαση μέσα από τη δημιουργία μιας νέα σειράς μοντέλων.

Μικροί και μεγάλοι παίρνουν θέσεις… μάχης προκειμένου να είναι έτοιμοι απέναντι στην αναπόφευκτη, όπως όλα μαρτυρούν, υβριδική εποχή που στα επόμενα χρόνια αναμένεται να αποτελέσει την κυρίαρχη τάση, πριν την πλήρη επικράτηση της ηλεκτροκίνησης, στο χώρο της αυτοκίνησης. Υπό την πίεση των παραπάνω εξελίξεων, ο πιο έτοιμος ή, αν προτιμάτε, αυτός που θα καταφέρει να διαμορφώσει τα πρότυπα αφουγκραζόμενος με επιτυχία τις απαιτήσεις της αγοράς, θα είναι και αυτός που να ανταπεξέλθει στις ως άνω προκλήσεις αποσπώντας και τα μεγαλύτερα εμπορικά –και όχι μόνo- οφέλη.

Αυτή είναι και η βασική φιλοδοξία των ανθρώπων της Mercedes, που σε συνεργασία με τους συναδέλφους τους στην AMG ετοιμάζονται με πυρετώδεις ρυθμούς προκειμένου να εισάγουν από την επόμενη κιόλας χρονιά μια νέα γενιά υβριδικών μοντέλων που θα είναι διακριτά σε σχέση με τα «συμβατικά» χάρη στην ονομασία «53». Μάλιστα, το πρώτο δείγμα γραφής της όλης προσπάθειας αναμένεται να δει το φως της δημοσιότητας στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες τον προσεχή Νοέμβριο «κρυμμένο» στο σώμα της νέας CLS.

Επί της ουσίας, η υβριδική αυτή μονάδα κίνησης θα απαρτίζεται από έναν 3λιτρο εν σειρά 6κύλινδρο κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η ισχύς του θερμικού συνόλου θα ανέρχεται στους 430 ίππους, ενώ του ηλεκτρικού κοντά στους 70 ίππους. Συνδυαστικά, η ισχύς θα κυμαίνεται πέριξ του άτυπου φράγματος των 500 ίππων.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, η νέα υβριδική αυτή μονάδα κίνησης θα τοποθετηθεί και σε πολλά ακόμα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας τα οποία «πατούν» στο δάπεδο MRA. Έτσι, υποψήφια για την εν λόγω… μεταμόσχευση είναι οι C-Class, E-Class και S-Class, καθώς και οι GLC, GLE και GLS.

Η υβριδική σειρά «53» αναμένεται μέσα στα επόμενα χρόνια να αντικαταστήσει σταδιακά την «43», που σήμερα κινείται από έναν 3λιτρο V6 κινητήρα.

Η εν λόγω διάταξη θα διαθέτει σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες και ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, έναν βοηθητικό, όπως χαρακτηρίζεται, ηλεκτρικό κομπρέσορα (eZV), ο οποίος θα μπορεί να περιστρέφεται με 70.000 σ.α.λ. μέσα σε μόλις 300 msec, καθώς και μια γεννήτρια/μίζα (Starter Alternator – ISG)._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ