top icon
Επικαιρότητα

Η πρώτη Jaguar E-Pace «πάτησε» Ελλάδα

Η νέα Jaguar E-Pace είναι έτοιμη να μπει δυναμικά στην ελληνική αγορά. Έως τότε την «εξερευνούμε» και τη φωτογραφίζoυμε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της ελληνικής αντιπροσωπείας με την ευκαιρία της άφιξης του πρώτου αντιτύπου της στη χώρα μας.

Μετά την F-Pace, η νέα Jaguar E-Pace είναι το δεύτερο κατά σειρά νέο SUV της βρετανικής εταιρείας που έρχεται στο σύγχρονο αυτοκινητικό προσκήνιο του είδους λίγους μήνες πριν το… τρίτο Sport Activity Vehicle της μάρκας: την «φουλ» ηλεκτρική I-Pace. Επί της ουσίας, τόσο λόγο μεγέθους, όσο και τιμής, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που στο εγγύς μέλλον θα αποτελέσει το μοντέλο με τον ταχύτερο ρυθμό πωλήσεων ανά τον κόσμο στη γκάμα του βρετανού κατασκευαστή καλούμενο ωστόσο να αντιπαρατεθεί στην εμπορική αρένα των επιμέρους αγορών με καταξιωμένα μοντέλα του είδους, όπως για παράδειγμα η Χ1 της BMW και το Q3 της επίσης γερμανικής Audi.

Δομικά, η νέα Jaguar E-Pace πατάει στο δάπεδο D8 το οποίο χρησιμοποιεί και το ομόσταβλο Land Rover Discovery Sport, η δε κατασκευή του δεν θα πραγματοποιείται στη Μ. Βρετανία, αλλά στην Αυστρία, στις εγκαταστάσεις της Magna Styer. Από πλευράς διαστάσεων, το μήκος της E-Pace φτάνει τα μόλις 4,345 μ., το πλάτος τα 1.984 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.681 χλστ. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 480 λίτρα, τιμή μεγαλύτερη κατά 60 λίτρα σε σχέση με το Q3, αλλά μικρότερη κατά 25 λίτρα σε σχέση με την Χ1.

Κάτω από το αλουμινένιο καπό φιλοξενούνται πέντε στο σύνολο μηχανικά σύνολα, δύο βενζίνης και τρία ντίζελ. Όλα είναι 2λιτρα και συγχρόνως όλα μέλη της γνωστής και μη εξαιρετέας πλέον οικογένειας Ingenium, που κατασκευάζονται στο Wolverhampton της Μ. Βρετανίας. Οι εκδόσεις βενζίνης αποδίδουν 250 και 300 ίππους, ενώ οι ντίζελ 150, 180 και 240 ίππους. Σε ότι αφορά στη μετάδοση, διαθέσιμο για τον 2λιτρο ντίζελ των 150 ίππων θα είναι ένα χειροκίνητο «6άρι», ενώ όλες οι υπόλοιπες θα χρησιμοποιούν ένα αυτόματο κιβώτιο με 9 σχέσεις. Η κίνηση αποκλειστικά για την entry-level πετρελαιοκίνητη έκδοση θα περνά στους εμπρός τροχούς, με τις υπόλοιπες να είναι τετρακίνητες. Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, οι Βρετανοί επέλεξαν για τον εμπρός άξονα τα γνωστά γόνατα Μακφέρσον και πίσω μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ανθρώπων της ελληνικής αντιπροσωπείας, η νέα E-Pace θα είναι διαθέσιμη στην αγορά της χώρας στο τέλος της χρονιάς και συγκεκριμένα περίπου από το δεύτερο μισό του Δεκεμβρίου και εξής.

Οι τιμές ξεκινούν για τη χειροκίνητη έκδοση ντίζελ των 150 ίππων από τα 40.900 ευρώ και καταλήγουν για την πιο πλούσια και αυτόματη, φυσικά, στα 69.400 ευρώ. Εκείνη με τους 180 ίππους έχει αφετηρία τα 46.900 ευρώ και κατάληξη τα 78.400 ευρώ, ενώ για την κορυφαία των 240 ίππων, το εύρος τιμών κυμαίνεται από τα 66.200 έως και τα 80.700 ευρώ.

Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις, όπως αναφέραμε είναι δύο (250 και 300 ίπποι), με τις αντίστοιχες τιμές τους να κυμαίνονται από 52.600 έως και 85.200 ευρώ και 68.100 έως 85.900 ευρώ._Χ.Α. 

Φωτογραφίες: Χρήστος Αποστολόπουλος

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ