top icon
Επικαιρότητα

Η VW «παλεύει» να καλύψει τα πρότυπα του WLTP ελλείψει έμπειρων μηχανικών

Η VW παραδέχτηκε ότι η έλλειψη μηχανικών εμποδίζει τις προσπάθειες ώστε τα αυτοκίνητά της να ανταποκριθούν στα πρότυπα του νέου κύκλου εκπομπών, WLTP.

Από το ξέσπασμα του διαβόητου σκανδάλου χειραγώγησης των εκπομπών ρύπων τον Σεπτέμβριο του 2015, μέχρι και σήμερα, πολλοί είναι οι έμπειροι μηχανικοί που έχουν απομακρυνθεί από τις τάξεις της γερμανικής εταιρείας, και γενικότερα του ομίλου. Όπως είναι προφανές, οι παραπάνω εξελίξεις έχουν ως άμεση συνέπεια η VW να στερείται αυτή τη στιγμή του κατάλληλου ανθρώπινου δυναμικού που θα αναλάβει την άμεση «συμμόρφωση» των μοντέλων της σύμφωνα με τις νέες νόρμες που επιβάλει ο κύκλος WLTP από 1η Σεπτεμβρίου, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε σήμερα ο CEO του VW Group, Herbert Diess.

«Η τεχνογνωσία για την ανάπτυξη κινητήρων έχει χαθεί», δήλωσε χαρακτηριστικά το μεγάλο αφεντικό της VW.

Ο Herbert Diess διευκρίνισε στη συνέχεια ότι η έλλειψη κατάλληλων μηχανικών καθιστά τη διαδικασία πιστοποίησης των κινητήρων της εταιρείας σύμφωνα με τα πρότυπα του WLTP «πολύ πιο δύσκολη».

Αξίζει να σημειωθεί πως η VW ενέταξε στις τάξεις της την περασμένη εβδομάδα τον «μετρ» στον τομέα εξέλιξης κινητήρων, Markus Duesmann, ο οποίος αυτή τη στιγμή εργάζεται για λογαριασμό της BMW προκειμένου να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Μολαταύτα, σε ανακοίνωση που εξέδωσε η VW προειδοποίησε ότι τα προβλήματα στην πιστοποίηση των κινητήρων θα οδηγήσουν σε «συμφόρηση» στην κατασκευαστική αλυσίδα για συγκεκριμένα μοντέλα, και κατά συνέπεια σε καθυστερήσεις στις παραδόσεις νέων οχημάτων, από τον Αύγουστο έως και τον Οκτώβριο.

«Ένα πράγμα είναι σαφές: πρόκειται για ένα τιτάνιο έργο για το δεύτερο εξάμηνο του έτους…», δήλωσε ο Herbert Diess, ο οποίος προήχθη στην κορυφαία θέση του Ομίλου VW τον περασμένο Απρίλιο.

Σε άλλη αποστροφή του λόγου του, ο ισχυρός άνδρας του ομίλου χαρακτήρισε τις προκλήσεις του WLTP ως «το μεγαλύτερο ρίσκο για τις πωλήσεις και τα κέρδη του ομίλου».

«Οι ρυθμιστικές αρχές ελέγχουν στα αυτοκίνητα ακόμα και τον τύπο τον ελαστικών, και το αν ο κλιματισμός είναι σε λειτουργία κατά τη διάρκεια των δοκιμών», προσέθεσε ο Diess, αναδεικνύοντας έτι περεταίρω τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή ο όμιλος στο συγκεκριμένο τομέα._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ