Με λιγότερες από 24 ώρες να έχουν περάσει από την ανακοίνωση της έναρξης των προ-παραγγελιών του, το νέο και αμιγώς ηλεκτροκίνητο VW ID.3 κατάφερε να προσελκύσει πάνω από 10.000 δυνητικούς αγοραστές.

Προχθές το απόγευμα η VW ανακοίνωσε πως ξεκινά και επίσημα η διαδικασία των ηλεκτρονικών προ-παραγγελιών της έκδοσης λανσαρίσματος 1ST του νέου ID.3 - του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου μαζικής παραγωγής της γερμανικής εταιρείας που θα παρουσιαστεί επίσημα το προσεχές φθινόπωρο στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Μάλιστα, όπως επίσημα μας πληροφορούν σήμερα οι δημιουργοί του, οι εγγραφές-εκδηλώσεις ενδιαφέροντος για την αγορά του ξεπέρασαν σε λιγότερο από 24 ώρες τις 10.000 στις 29 χώρες της Ευρώπης για τις οποίες ήταν «ανοιχτή» η σχετική διαδικτυακή εφαρμογή.

Το νέο VW ID.3 θα είναι διαθέσιμο με τρεις επιλογές μπαταρίας (μικρή, μεσαία, μεγάλη), με την αυτονομία κίνησης με μία πλήρη φόρτιση να κυμαίνεται από 330 έως και 550 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP - η ενδιάμεση έκδοση λανσαρίσματος 1ST θα έχει αυτονομία 420 χλμ. Παρά το γεγονός ότι η βασική έκδοση του μοντέλου που θα εφοδιάζεται με την μικρότερη εκδοχή της μπαταρίας θα έχει τιμή κάτω από 30.000 € στη Γερμανία, η 1ST θα τιμολογείται κάτω από το άτυπο φράγμα των 40.000 €, πριν την αφαίρεση της όποιας κρατικής επιδότησης.

Την ίδια στιγμή, η VW προσφέρει στους αγοραστές του ID.3 1ST τη δυνατότητα να λαμβάνουν δωρεάν ηλεκτρική ενέργεια για τα οχήματά τους για 1 έτος και με μέγιστο όριο τις 2.000 kWh, σε όλα τα δημόσια σημεία φόρτισης Volkswagen We Charge, καθώς και στο πανευρωπαϊκό δίκτυο ταχείας φόρτισης Ionity, στο οποίο συμμετέχει η VW. Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι το ID.3 1ST - το οποίο θα ξεκινήσει να παραδίδεται στους ιδιοκτήτες του στα μέσα του 2020 - με τέσσερα χρώματα και τρεις εκδόσεις. Όλες θα διαθέτουν «μεγάλες ζάντες» και πλήρες επίπεδο εξοπλισμού με πολλές δυνατότητες και ευκολίες, συμπεριλαμβανομένου του φωνητικού ελέγχου και του συστήματος πλοήγησης. Η έκδοση 1ST Plus θα διαθέτει επιπλέον διχρωμία, καθώς και το σύστημα IQ.DRIVE, ενώ 1ST Max θα είναι εφοδιασμένη με μια μεγάλου μεγέθους πανοραμική οροφή και head-up display.

Έτοιμα τα πρώτα 200 αντίτυπα προ-παραγωγής

Για την παραγωγή  του ID.3, η VW έχει ξεκινήσει τον μετασχηματισμό της μονάδας που διατηρεί στο Zwickau της Γερμανίας έχοντας έναν και μόνο στόχο. Ποιος είναι αυτός; Η συγκεκριμένη μονάδα να καταστεί σε σύντομο χρονικό διάστημα η μεγαλύτερη σε όγκο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο σύνολο της Ευρώπης.

Προκειμένου να αποφευχθούν αστοχίες, η VW έχει ήδη ξεκινήσει στο Zwickau τις δοκιμές παραγωγής του νέου ID.3 κατασκευάζοντας ήδη 200 αντίτυπά του.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, στο εργοστάσιο αυτό θα παράγονται κάθε έτος 330.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα (1.500 την ημέρα κατά μέσο όρο) που θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB – και για το λόγο αυτό έχει ήδη ξεκινήσει η εκπαίδευση, πάνω στις νέες κατασκευαστικές τεχνολογίες των EVs, των 2.800 από τους 8.000 συνολικά εργαζόμενους του._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά