Επικαιρότητα Κόσμος

3 εκατ. κινητήρες της οικογένειας EA211 από τη Skoda

Η Skoda κατασκεύασε στη μονάδα της στην Mlada Boleslav τον 3.000.000ό κινητήρα της οικογένειας EA211, και μάλιστα σε τέσσερις διαφορετικούς τύπους, για λογαριασμό της ίδιας αλλά και της μητρικής εταιρείας του VW Group.

Η Skoda ξεκίνησε να κατασκευάζει στην Τσεχία, στην κεντρική μονάδα της στην Mlada Boleslav, τον κινητήρα της οικογένειας EA211 το 2012 με την αρωγή προηγμένων μεθόδων παραγωγής και τη συμβολή 800 στο σύνολο εργαζομένων. Συνολικά, όλα αυτά τα χρόνια η συγκεκριμένη «ομάδα» κινητήρων, η οποία απαρτίζεται από 3κύλινδρα και 4κύλινδρα σύνολα με χωρητικότητα από 1,0 έως και 1,6 λίτρα, έχει «αναπαραχθεί» σε 3.000.000 αντίτυπα.

Εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων που θέτει την τελευταία περίοδο η πανδημία του νέου κορονοϊού, η παραγωγή των κινητήρων EA211 περιορίζεται σε 1.900 μονάδες ημερησίων, έναντι 2.400 που ήταν στις αρχές της άνοιξης. Η 3κύλινδρη παλέτα των διαθέσιμων εκδοχών της συγκεκριμένης οικογένειας περιλαμβάνει τον 1.000άρη MPI, σε εκδόσεις με 60 και 75 ίππους, τον 1.000άρη MPI EVO των 80 ίππων, καθώς και τον 1.000 TSI σε εκδόσεις με 95, 110 και 115 ίππους. Η γκάμα περιλαμβάνει και 4κύλνδρα σύνολα, και πιο συγκεκριμένα τον 1.4 TSI των 130 και 150 ίππων, καθώς και τον 1.6 MPI των 110 ίππων.

Όλοι οι παραπάνω κινητήρες τροφοδοτούν 13 διαφορετικά μοντέλα του VW Group που παράγονται σε διάφορα σημεία του πλανήτη, όπως τα Skoda Fabia, Scala, Octavia, Kamiq, Karoq και Kodiaq, τα VW Polo, Vento και Ameo καθώς και τα Seat Ibiza, Ateca, Toledo και Arona.

2012: Ξεκινά η παραγωγή στη Mlada Boleslav του κινητήρα 1.0 MPI

2014: Έναρξη παραγωγής για τους κινητήρες 1.4 TSI και 1.6 MPI

2015: Κατασκευάζεται ο 500.000ος κινητήρας EA211

2016: Η Skoda δίνει το πράσινο φως για την παραγωγή του κινητήρα 1.0 TSI. Την ίδια χρονιά κατασκευάζεται ο 1.000.000ος κινητήρας ΕΑ211

2018: Μπαίνει στην παραγωγή ο 1.0 MPI EVO

2019: Κατασκευάζεται ο 2.500.000ος κινητήρας ΕΑ211

2020: Παράγεται ο 3.000.000ος κινητήρας ΕΑ211

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Skoda κατασκευάζει για την ίδια, αλλά και για άλλες εταιρείες του γερμανικού ομίλου, στη μονάδα της στο Vrchlabí το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων (DSG) με ρυθό 2.200 μονάδων ανά ημέρα. Μέχρι και τον περασμένο Νοέμβριο, η παραγωγή του DQ 200 κιβωτίου είχε ανέλθει στο ορόσημο των 3.000.000 αντιτύπων.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου