Επανεπιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση και τη Συμφωνία του Παρισιού, η Audi αναλύει εκ νέου τους περιβαλλοντικούς της στόχους με χρονικό ορίζοντα το 2025.

Με την ηλεκτροκίνηση να αποτελεί πλέον γεγονός, η γερμανική εταιρεία έρχεται να «αναπτύξει» εκ νέου την πολιτική της στον τομέα της σύγχρονης κινητικότητας επαναεπιβεβαιώνοντας παράλληλα τους μεσοπρόθεσμους περιβαλλοντικούς της στόχους με χρονικό ορίζοντα το 2025. Πιο συγκεκριμένα, η Audi δεσμεύεται ότι μέχρι τη χρονιά αυτή θα έχει ελαττώσει τις μέσες εκπομπές CO2 των αυτοκινήτων της κατά 30% σε σχέση με τα επίπεδα του 2015, ενώ σημαντικές αλλαγές με γνώμονα την περαιτέρω μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος αναμένονται στον τομέα της παραγωγής.

Βασικό άρμα στην όλη προσπάθεια των Γερμανών αποτελούν τα οχήματα μηδενικών εκπομπών που ήδη διατίθενται και αναμένεται να προστεθούν στη γκάμα της εταιρείας μέσα στην προσεχή περίοδο. Με το e-tron να έχει ήδη ανοίξει την αυλαία, η Audi θα παρουσιάσει πριν το τέλος της τρέχουσας χρονιάς την έκδοση Sportback του τελευταίου, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσουν τα e-tron GT και η έκδοση παραγωγής του Q4 e-tron που είδαμε να αποκαλύπτεται φέτος στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας, έως το 2025 τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα (ήπια υβριδικά, υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά) θα καταλαμβάνουν το 40% των πωλήσεών της σε παγκόσμιο επίπεδο, φτάνοντας σε απόλυτο αριθμό τα 30.

Σε ότι αφορά την παραγωγή, το ξεκίνημα προς την κατεύθυνση δημιουργίας μονάδων με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα έγινε με το 2018 με την μονάδα κατασκευής οχημάτων της γερμανικής εταιρείας που βρίσκεται στις Βρυξέλλες, στην οποία παράγεται το e-tron. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα οφέλη των μετατροπών που έχουν γίνει στη συγκεκριμένη μονάδα έχουν επιφέρει μία μείωση των εκπομπών CO2 που ανέρχεται σε 40.000 τόνους σε ετήσια βάση.

Παράλληλα, η Audi ξεκινά το «μετασχηματισμό» και του εργοστασίου παραγωγής κινητήρων εσωτερικής καύσης που διατηρεί στο Gyor της Ουγγαρίας. Πιο συγκεκριμένα, ήδη από τα τέλη της χρονιάς, στην οροφή της εν λόγω μονάδας θα εγκατασταθεί το μεγαλύτερο στην Ευρώπη σύστημα φωτοβολταϊκών πάνελ, το οποίο θα έχει συνολική ισχύ 12 MW και επιφάνεια 160.000 τ.μ. Από το 2020, η μονάδα θα τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια που θα παράγεται από ανανεώσιμες πηγές, ενώ ήδη από φέτος το 70% της τελευταίας που απαιτείται για τις ανάγκες θέρμανσης προέρχεται από την αξιοποίηση γεωθερμικής ενέργειας._Χ.Α.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά