Το Citroen C3 τρίτης γενιάς κατακτά ένα σημαντικό εμπορικό ορόσημο, δυόμιση ακριβώς χρόνια μετά την έναρξη των πωλήσεων του.

Η τρίτη γενιά του Citroen C3 εξελίσσεται σε εμπορικό “success story” καθώς 30 μήνες μετά το λανσάρισμά του οι πωλήσουν άγγιξαν τις 600.000 μονάδες σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην Ευρώπη δε, το C3 είναι για πρώτο τρίμηνο του 2019 το τέταρτο πιο δημοφιλές μοντέλο στην κατηγορία Β με συνολικά 110.000 πωλήσεις από τις αρχές του τρέχοντος έτους μέχρι και σήμερα.

Στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ελληνικού συνδέσμου έως και τον μήνα Απρίλιο, το Citroen C3 κατέχει τη θέση 5 στην κατηγορία B με πωλήσεις στο πρώτο τετράμηνο που αγγίζουν τις 1.392 μονάδες.

Όπως ανακοίνωσε η Citroen, σε παγκόσμιο επίπεδο το 40% των αγοραστών του μοντέλου έχουν επιλέξει την τρίτη και πιο πλούσια από πλευράς εξοπλισμού έκδοσή του. Το 65% των αγοραστών παρήγγειλαν το νέο τους C3 με δίχρωμο αμάξωμα, ενώ το 25% με κάποιον έξτρα εξωτερικό χρωματισμό. Μάλιστα, πάνω από 1 στους 2 αγοραστές (55%) επέλεξε να εγκαταστήσει στις πλευρικές εξωτερικές επιφάνειες του αυτοκινήτου τους χαρακτηριστικούς πλέον αεροθύλακες (airbump) της Citroen._Χ.Α.

Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: C3

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά