Επικαιρότητα Κόσμος

Αλλαγή φρουράς στην κορυφή των πωλήσεων στην Ευρώπη τον περασμένο μήνα

Το Renault Clio κατάφερε να εκθρονίσει το VW Golf από την κορυφή της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου τον περασμένο μήνα, ενώ εξαιρετική δείχνει να είναι η δυναμική και του Peugeot 208, που ήδη φιγουράρει στη θέση 3.

Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον περασμένο μήνα κατέγραψαν στο σύνολο της Ευρώπης μία αξιομνημόνευτη κάμψη που ποσοστιαία ανήλθε στο 7,0% (1.063.264 μονάδες, έναντι 1.143.852 τον αντίστοιχο μήνα του 2019). Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η Jato, στο πρώτο 2μηνο του 2020 οι συνολικές νέες ταξινομήσεις ανήλθαν στις 2.194.706 μονάδες καταγράφοντας τις πρώτες 60 μέρες του έτους μία πτώση της τάξης του 7,3% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα της περασμένης χρονιάς.

Παρά την πτώση, τα πάσης λογής ηλεκτρικά και εξηλετρισμένα μοντέλα κατάφεραν τον περασμένο μήνα να βελτιώσουν άνω του 80% τον εμπορικό τους βηματισμό σημειώνοντας σε απόλυτα νούμερα 135.500 πωλήσεις, έναντι 75.400 τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Μειωμένες κατά 1,7% ήταν οι πωλήσεις των SUV μοντέλων (415.300 μονάδες), ενώ σε αντίθεση ανοδικά κινήθηκαν τα μοντέλα της μεσαίας κλάσης (+31%) με τη νέα Σειρά 3 της BMW και το VW Passat να συμβάλουν καθοριστικά στο ως άνω άλμα.

European Sales

Σε ότι αφορά τις κατά τόπου αγορές, θετικό ήταν το πρόσημο σε μόλις έξι (Εσθονία, Λιθουανία, Πορτογαλία, Λετονία, Φινλανδία και Ελλάδα), αμετάβλητη ήταν η εικόνα στην Κροατία, ενώ αρνητικές ήταν οι επιδόσεις στις υπόλοιπες 20 εκ των 27 αγορών της Ευρώπης.

Σε ότι αφορά στα μοντέλα, το Renault Clio κατάφερε, έστω και οριακά, να υπερβεί τον «ύφαλο» του έως τώρα πρωτοπόρου της κούρσας VW Golf, το οποίο όμως διάγει ως νέο μοντέλο βραχύτερο εμπορικό βίο σε σχέση με το γαλλικό σούπερ μίνι (24.914 έναντι 24.735 μονάδες). Ιδιαίτερη δυναμική επίσης παρουσιάζει και το νέο Peugeot 208, το οποίο διαθέτει επαρκή απόσταση… ασφαλείας από το ομόσταβλο Opel Corsa. Άλμα της τάξης του 10% παρουσίασε το αειθαλές Fiat Panda, που από την πέμπτη θέση πλεονεκτεί σε ζήτηση τον περασμένο μήνα απέναντι στα Ford Focus, Citroen C3, VW Polo, Skoda Octavia και Toyota Yaris, τα οποία συμπληρώνουν την πρώτη 10άδα.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου